het is niet iets om stoer of betweterig over te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Dank allemaal tot nu toe voor de reacties, ik ga even samenvatten wat er tot nu toe genoemd is:
- geen seks regel blijven handhaven en alleen losser zijn in het topic dat al loopt
- Aparte hoek (bedoel je subforum Yviertje?) om over seks en aanverwante zaken te kunnen praten
- Centraal topic voor seksgerelateerde vragen/praat (met eventueel een minimaal aantal posts/leeftijdgrens om toegang te krijgen)
- in de HK losser zijn mbt de 'géén seks' regel (de vraag is dan: hoeveel losser? Vinden jullie dat alle details in de HK besproken moeten kunnen worden?)
Deze punten ga ik alvast in de groep gooien, maar als er meer suggesties zijn, schroom dan niet om ze te blijven noemen
Yviertje schreef:Ik bedoel inderdaad een subforum, waar gewoon topic geopend kunnen worden met een specifiek onderwerp. Dit is voor iedereen overzichtelijker dan 1 centraal topic.
jasz schreef:ik heb die topic's ook gezien, en vond er eerlijk gezegd niets in staan dat heel schokkend is.
de meeste jeugdige mensen die zijn wel wat gewend, en als ze het niet vinden kunnen, dan hebben ze dat al snel genoeg door en hoeven ze zich verder niet aan die topic's te storen.