doezel2 schreef:mensen die liegen/verdraaien. hebben een reden die worde gepest.genegeert of wat dan ook . ze proberen zo dat mensen hun aardig .
vinden enzo, (helaas op verkeerde manier)
ik vind liegen mag wel is(op een leuke manier) maar niet om erge dingen(bijv ziek zijn dat dingen gestolen zijn.
er zijn ook mensen met met fantasien of het idee dat bepaalde dingen echt gebeurd zijn (en ja hier op bokt)
die kunen er niets aan doen. of ze vertelen wel de waarheid maar door al die negatiefe reachies en gen weg meer uit kunnen dat ze dan zegge dat ze dan hebben gelogen.
mensen maak er nou geen probleem van.(tuurlijk is het erg als je over gestolen dingen of ziektes liegt, maar net zo als ik zei er zijn mensen die het idee hebben dat ze het echt mee hebben gemaakt en het dan hier neer zet, en dan achteraf het besef krijgen dat ze het niet mee hebben gemaakt.
Ben ik het idd mee ens. Volgens mij zit er iets achter als je echt opzettelijk verhalen verzint. Heb wel eens topics gelezen waar bokkers een SA aanmaken in een melige bui. Maar meestal lijkt het me dat het voor zulk soort mensen een soort plek is om te ontsnappen uit de wereld, om even iemand anders te zijn. Dan heb ik er nog wel begrip voor.