Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:44

kiki1983 schreef:
Yep Vraag maar aan Esmee zij is mijn stalgenootje en heeft weleens mijn pony verzorgd. Maar laten we ff eerlijk zijn. Jij bent helemaal geen 13 en bent gewoon een grappige SA. Welke 13jarige kan er nu 24/7 op bokt zitten zeker op dit tijdstip.

Ik kies geen kanten, absuloot niet zelfs! Maar dan kan ik dus ook geen 12 jaar zijn, omdat ik soms om kwart voor 12 nog op facebook & bokt zit... Dat klopt dus niet helemaal :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-13 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:44

dubbelpost

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:45

Paardengek0 schreef:
kiki1983 schreef:
Yep Vraag maar aan Esmee zij is mijn stalgenootje en heeft weleens mijn pony verzorgd. Maar laten we ff eerlijk zijn. Jij bent helemaal geen 13 en bent gewoon een grappige SA. Welke 13jarige kan er nu 24/7 op bokt zitten zeker op dit tijdstip.

Ik kies geen kanten, absuloot niet zelfs! Maar dan kan ik dus ook geen 12 jaar zijn, omdat ik soms om kwart voor 12 nog op facebook & bokt zit... Dat klopt dus niet helemaal :o

Soms.. Is een heel verschil met dagelijks.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:55

kiki1983 schreef:
Paardengek0 schreef:

Soms.. Is een heel verschil met dagelijks.

Maar, wat maakt dat nou uit? Goed, als ik een kind van 13 had (heb ik niet, maar goed) zou ik die niet tot kwart voor 12 op internet laten. Maar daar kun je niet uit opmaken dat ze ouder is dan 13, lijkt me. Bovendien heeft iedereen tegenwoordig een smartphone met internet, dus in bed heb je alle tijd om te bokken :D

Joelletjee

Re: Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:11

Even offtopic: wat is een foeilijst? :o

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 17:12

Joelletjee schreef:

daar kun je iemand indoen, en dan kun je zijn posts neit zien, en volgens mij kan diegene je dan ook geen bp's sturen dacht ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:20

Joelletjee schreef:

Dan kun je diegene zijn berichten niet meer lezen. Je ziet dan een balk staan als die gene heeft gereageerd en je kunt dan kiezen op toon dit bericht. Maar daar heb ik dus geen behoefte aan, aangezien de foeilijst dan geen nut meer heeft. Maar het voorkomt veel irritaties.

Olympico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:22

..foeilijst..wat een aparte naam

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:23

Ik vind het echt een fantastische naam :D

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:49

wauw wat een topic zeg .. :=

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 19:50

Hasiinaaax schreef:
wauw wat een topic zeg .. :=

i know :roll:
(ik weet t, ik was ook niet echt aardig. maar die reacties :=)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:14

mensen die liegen/verdraaien. hebben een reden die worde gepest.genegeert of wat dan ook . ze proberen zo dat mensen hun aardig .
vinden enzo, (helaas op verkeerde manier)

ik vind liegen mag wel is(op een leuke manier) maar niet om erge dingen(bijv ziek zijn dat dingen gestolen zijn.

er zijn ook mensen met met fantasien of het idee dat bepaalde dingen echt gebeurd zijn (en ja hier op bokt)
die kunen er niets aan doen. of ze vertelen wel de waarheid maar door al die negatiefe reachies en gen weg meer uit kunnen dat ze dan zegge dat ze dan hebben gelogen.

mensen maak er nou geen probleem van.(tuurlijk is het erg als je over gestolen dingen of ziektes liegt, maar net zo als ik zei er zijn mensen die het idee hebben dat ze het echt mee hebben gemaakt en het dan hier neer zet, en dan achteraf het besef krijgen dat ze het niet mee hebben gemaakt.

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:24

doezel2 schreef:
mensen die liegen/verdraaien. hebben een reden die worde gepest.genegeert of wat dan ook . ze proberen zo dat mensen hun aardig .
vinden enzo, (helaas op verkeerde manier)

ik vind liegen mag wel is(op een leuke manier) maar niet om erge dingen(bijv ziek zijn dat dingen gestolen zijn.

er zijn ook mensen met met fantasien of het idee dat bepaalde dingen echt gebeurd zijn (en ja hier op bokt)
die kunen er niets aan doen. of ze vertelen wel de waarheid maar door al die negatiefe reachies en gen weg meer uit kunnen dat ze dan zegge dat ze dan hebben gelogen.

mensen maak er nou geen probleem van.(tuurlijk is het erg als je over gestolen dingen of ziektes liegt, maar net zo als ik zei er zijn mensen die het idee hebben dat ze het echt mee hebben gemaakt en het dan hier neer zet, en dan achteraf het besef krijgen dat ze het niet mee hebben gemaakt.

Ben ik het idd mee ens. Volgens mij zit er iets achter als je echt opzettelijk verhalen verzint. Heb wel eens topics gelezen waar bokkers een SA aanmaken in een melige bui. Maar meestal lijkt het me dat het voor zulk soort mensen een soort plek is om te ontsnappen uit de wereld, om even iemand anders te zijn. Dan heb ik er nog wel begrip voor.