Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:41

Zwerte schreef:
Aan de voorstanders van de samenwerking: kunnen jullie met wat meer respect reageren ipv zo kinderachtig te gaan rellen? Volgens mij moeten we gewoon op een normale manier over dit 'probleem' kunnen praten en ik begin me erg te storen aan jullie zogenaamde grapjes en sarcasme. Wie de schoen past....

+1.
Lijkt me ondertussen ook wel duidelijk dat dit niet een persoonlijke irritatie is en dus wel als een 'probleem' gezien kan worden.

Undefined

Nou een datingsite is het niet gemaakt hoor. B&B kun je zelf aanklikken en wordt je verder op bokt.nl niet mee lastig gevallen, buiten het centrale topic om die je gewoon kunt negeren.

Air

Ibbel schreef:
Eleionomae schreef:
Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?

Ik geef een oplossing om naar een vaste server over te gaan, ipv er random een toegewezen te krijgen.
Een server die niet voor Biks en Bytes wordt gebruikt. Dat kan je al véél te lastig vinden, je kunt het ook toepassen en van je probleem af zijn.

Wat wil je? Zeuren of van je probleem af?

Nou... vriendelijke reactie van een mod. Goed voorbeeld :')

Ze heeft gewoon een punt. Lijkt mij toch logisch dat een forum niet onder een 1 april grap moet leiden?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:42

Werkt die chat eigenlijk nog of is dat inmiddels gestopt?

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:42

milou123 schreef:
JasmijnJoy schreef:
Haha, nee maar ik had nog nooit gehoord van die opmerking. Weet eigenlijk ook niet precies wat die inhoudt :=

Eigenlijk hetzelfde als wat jij zei.
Van een mug een olifant maken, zeuren over onzinnige dingen zegmaar.
Is mierenneuken ook Brabants? Vast dan. := *weer iets om nooit meer te gebruiken dan

ik heb geen idee of het Brabants is. Mijn moeder beweert van niet :+
of iniedergeval in dit deel niet! :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:43

Ik heb totaal geen last van de tweakers, vind het juist wel leuk. Als dit mijn grootste probleem zou zijn, wat een zorgeloos bestaan zou ik dan hebben! Ik vind het iig niet waard om je er heel druk om te maken.

Heb btw met geen tweaker contact gehad, woon samen heb geen interesse.. Maar een wat gemêleerder gezelschap hier op bokt vind ik wel leuk.. En een ongepast pb'tje kan ik wel handelen..

mang

Ibbel schreef:
Eleionomae schreef:
Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?

Ik geef een oplossing om naar een vaste server over te gaan, ipv er random een toegewezen te krijgen.
Een server die niet voor Biks en Bytes wordt gebruikt. Dat kan je al véél te lastig vinden, je kunt het ook toepassen en van je probleem af zijn.

Nou nou, deze reactie is wel gelijk aanvallend. En al helemaal voor een mod.. :=

milou123

Cayenne schreef:
Nou nou, gaat lekker hier :=
Beetje relativeren zou sommige mensen nu ook wel weer sieren. Ik heb ook last van sommige 'tweakers', maar er zullen ook wel een paar jongens tussen zitten die oprecht geinteresseerd zijn in het vrouwelijke vlees dat hier rond loopt :P

Er zitten er zelfs tussen die bij informatief posten (ja, om die 25 posts te krijgen, maar he, dat deed ik toen ook om die reden :+ ) en echt nuttige dingen bijdragen. :j Of oprecht geïnteresseerde vragen stellen.
Verbaasde mij dat? Ja, ergens wel, maar erg fijn. Ze geven zelf ook aan niet random onzin te willen plaatsen omdat ze dat respectloos vinden. En terecht.
Dus zo kan het ook.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:44

mang schreef:
Ibbel schreef:

Nou nou, deze reactie is gelijk wel heel aanvallend. En al helemaal voor een mod.. :=

Ook een mod is gewoon een persoon met geduld.En ook een mod kan zich irriteren :+
En zo aanvallend is het niet. Het is de harde waarheid! :Y)

Eirikur

Undefined schreef:
Kan me voorstellen dat je als mod ook wel een keer moe wordt van het gezeur..
Dat zal best, maar als je mod bent heb je je in zo'n geval te beheersen omdat je a. een voorbeeldfunctie hebt en b. je je eigen gezag en dat van het gehele MT ondermijnt als je daar niet in slaagt.

peach2001

Undefined schreef:
Nou een datingsite is het niet gemaakt hoor. B&B kun je zelf aanklikken en wordt je verder op bokt.nl niet mee lastig gevallen, buiten het centrale topic om die je gewoon kunt negeren.

indd. Als het een bepaalde nieuwe site met een andere naam was geweest die eveneens zo in de smaak gevallen was bij meerderen waar een topic over geopend zou worden en waardoor mensen, of mannen, massaal aangetrokken zouden worden door dames van bokt, dan was hetzelfde gebeurt en dan had niemand wat te klagen gehad, want dan had bart er niets mee te maken gehad.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:45

Cayenne schreef:
Werkt die chat eigenlijk nog of is dat inmiddels gestopt?

Die werkt nog. :j
Een uur geleden ong. bij een paar niet.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:45

Ik laat mij er vanaf nu lekker buiten. Die opmerking van Ibbel is mij ook te persoonlijk en schijnbaar mag iemand zijn mening niet meer geven zonder direct voor mierenneuker uitgemaakt te worden, wat overigens een normaal nederlands woord is ;)

Ik mag in ieder geval hopen dat 1 april 2014 weer gewoon ouderwets leuk is en geschikt voor iedereen op bokt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:46

Ik wens jullie veel plezier met klagen en zeuren :+:. Ik ga gezellig met een Tweaker babbelen over paarden, waarin hij oprecht geïnteresseerd is.

mang

JasmijnJoy schreef:
mang schreef:

Nou nou, deze reactie is gelijk wel heel aanvallend. En al helemaal voor een mod.. :=

Ook een mod is gewoon een persoon met geduld.En ook een mod kan zich irriteren :+
En zo aanvallend is het niet. Het is de harde waarheid! :Y)

Als je het geduld niet hebt moet je geen mod worden. Een mod hoort hier het goede voorbeeld te geven en dan vind ik dit gewoon niet kunnen. Als de gemiddelde bokker zo'n bericht plaatst wordt het verwijdert met een mod-opmerking.

Air

Ik vond het eergisteren ook overigens ook ongeloofelijk irritant, steeds uitgelogd worden terwijl je wil reageren op een topic van een vriendin.. wordt je niet blij van. Niet om een nutteloze grap.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:47

Ik geef ibbel groot gelijk dat ze zo reageerde.

Dieselpaard

Werd ik maar niet lastig gevallen door die zogenaamde niet datingsite. Ik vind het echt uit de hand lopen. Al die onzin topics....hier weer eentje over dat het niet beter weg kan. Een mod die zich niet kan beheersen binnen dit topic. Eigenlijk wil ik iets zeggen wat hier vast wel weer niet zou mogen staan...

zonnebloem18

Ik vind het wel vervelend dat het ontvangen van PBtjes zo genoemd wordt, in meerdere topic is inmiddels door meerdere moderators aangegeven dat je het moet melden als er gebruikers zowel van Bokt als van Tweakers zijn die dit doen je dit aan moet geven.
Er is een ontzettend goede samenwerking met Tweakers op dit vlak, maar als wij niet weten wie de problemen veroorzaken kunnen wij niet doen.
Er zijn nu welgeteld 2 mensen die concreet de PBtjes gemeld hebben en verder niet terwijl de indruk hier wordt gewekt dat het om veel meer gevallen gaat.

En als je ziet dat er echt zinloze nuttige posts worden geplaatst door een tweaker om maar aan die 25 berichten te komen staat het je vrij om te temmen.
Sprokkelen mag niet op Bokt en dan kunnen we die gebruikers aanspreken.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:48

Eleionomae schreef:
Ik laat mij er vanaf nu lekker buiten. Die opmerking van Ibbel is mij ook te persoonlijk en schijnbaar mag iemand zijn mening niet meer geven zonder direct voor mierenneuker uitgemaakt te worden, wat overigens een normaal nederlands woord is ;)

Ik mag in ieder geval hopen dat 1 april 2014 weer gewoon ouderwets leuk is en geschikt voor iedereen op bokt.

Ah, danku. ;)
Ik bedoelde niet dat je een mierenneuker bent hoor.
Dus sorry als je het zo opgepakt hebt, dat was niet mijn intentie. Y;(

YamaSaki

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:49

Mag de OP even veranderd worden aub?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:49

Eirikur schreef:
Undefined schreef:
Kan me voorstellen dat je als mod ook wel een keer moe wordt van het gezeur..
Dat zal best, maar als je mod bent heb je je in zo'n geval te beheersen omdat je a. een voorbeeldfunctie hebt en b. je je eigen gezag en dat van het gehele MT ondermijnt als je daar niet in slaagt.

Ik zie geen aanval. Ik zie een vraagstuk. Met iets meer woordgebruik had er gestaan; wat wil je nu van/in dit topic? wil je alleen zeuren/klagen of wil je ook een oplossing voor je probleem?

net zoiets als:

wil je koffie?

koffie?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:50

zonnebloem18 schreef:
En als je ziet dat er echt zinloze nuttige posts worden geplaatst door een tweaker om maar aan die 25 berichten te komen staat het je vrij om te temmen.
Sprokkelen mag niet op Bokt en dan kunnen we die gebruikers aanspreken.

Ik heb ook in het topic met de tweakers gezegd dat ik het niet vind kunnen als ze zinloze dingen posten (zoals sommige bokkers opperde om te doen). Omdat het gewoon respectloos is en niet de bedoeling.
Daar hadden ze - voor zover ik weet - ook begrip voor en houden ze zich keurig aan.
Maar dat is van wat ik gezien heb, dus wellicht heb ik onnuttige posts gemist.
Als ik die zou tegenkomen zou ik namelijk gewoon temmen, uit respect voor TS en bokt.

Air

Niet iedereen leest dit topic Zonnebloem.... :+
En niet iedereen is een Boktnerd die snapt dat je dit kan melden.

Ik heb ook wel eens zo'n PB gehad toen ik net op bokt zat... geen idee wat ik er mee moest hoor.

milou123

YamaSaki schreef:
Mag de OP even veranderd worden aub?

Ik heb er al op getemd.
Maar dus nog zonder resultaat? -O-