Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:07

Angelsss schreef:
ik kan inderdaad niet heksen , en ik moet het versturen nu ook uit eigen zak betalen
En mijn adres achterhalen waarvoor , ik sta jullie te helpen en dan mij gaan dreigen langs te komen

heb meer te doen dan alleen pakketjes te regelen , heb maar 2 handen , ben geen intvis

Ja, jullie zitten allebei te whatsappen en te doen, dus zo druk hebben jullie het ook weer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:07

Angelsss schreef:
ik kan inderdaad niet heksen , en ik moet het versturen nu ook uit eigen zak betalen
En mijn adres achterhalen waarvoor , ik sta jullie te helpen en dan mij gaan dreigen langs te komen

heb meer te doen dan alleen pakketjes te regelen , heb maar 2 handen , ben geen intvis

Maar de pakketen worden vandaag wel verstuurd, toch? :) Dus dan kan iedereen vanavond denk ik een bericht ontvangen met de T&T code.

En de gedupeerden kunnen er niks aan doen dat jij de verzendkosten nu moet betalen, daar moet je Shaunibef op aanspreken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-13 11:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:08

Ik volg dit topic al geruime tijd.. Ben niets aangegaan met deze verkoper overigens, maar toch krijg ik hier lichtelijk een heksenjacht gevoel bij met Upendo voorop.. Naar wat ik las heeft Upendo geen spullen gekocht, maar "geleend" of "gegeven" tijdens een relatie met de verkoper. Nu krijg ik toch sterk het gevoel dat jij hier niet helemaal objectief in kunt staan en het een mooie gelegenheid vindt om alsnog je spullen terug te krijgen. Aangifte doen in jou geval zal niet mogelijk zijn omdat jouw relatie met haar in de relationele sfeer lag.. En wat ik eigenliijk nog erger vind is dat jij nu mensen voor je karretje aan het spannen bent die wel financieel gedupeerd zijn en zo te proberen een groep te vormen om je spullen alsnog terug te krijgen..

Zit al dagen op mijn handen om niet te reageren, maar heb het nu toch gedaan, want wat jij nu momenteel doet vind ik helemaal niet fair.. Net zo min dat ik het fair vind wat verkoper heeft gedaan, wel geld innen, maar geen goederen leveren..

Geef die pleegmoeder nog een week de tijd dit te regelen, een week later aangifte doen maakt nu op die 2 a 3 maanden ook niet meer uit..

Hoop echt dat dit netjes en fatsoenlijk opgelost gaat worden dat iedereen alsnog zijn spullen of het geld terug krijgen..

Lianne86

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:11

Blijf erbij dat je beter een groep kunt hebben die langskomt om het nog uit te willen praten, dan dat diezelfde groep aangifte tegen je doet :) Maarja... Maken jullie er maar een heksenjacht van, ik vind het netjes van de bokkers dat ze haar nog een kans geven.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:12

Raveltje schreef:
Ik volg dit topic al geruime tijd.. Ben niets aangegaan met deze verkoper overigens, maar toch krijg ik hier lichtelijk een heksenjacht gevoel bij met Upendo voorop.. Naar wat ik las heeft Upendo geen spullen gekocht, maar "geleend" of "gegeven" tijdens een relatie met de verkoper. Nu krijg ik toch sterk het gevoel dat jij hier niet helemaal objectief in kunt staan en het een mooie gelegenheid vindt om alsnog je spullen terug te krijgen. Aangifte doen in jou geval zal niet mogelijk zijn omdat jouw relatie met haar in de relationele sfeer lag.. En wat ik eigenliijk nog erger vind is dat jij nu mensen voor je karretje aan het spannen bent die wel financieel gedupeerd zijn en zo te proberen een groep te vormen om je spullen alsnog terug te krijgen..

Zit al dagen op mijn handen om niet te reageren, maar heb het nu toch gedaan, want wat jij nu momenteel doet vind ik helemaal niet fair.. Net zo min dat ik het fair vind wat verkoper heeft gedaan, wel geld innen, maar geen goederen leveren..

Geef die pleegmoeder nog een week de tijd dit te regelen, een week later aangifte doen maakt nu op die 2 a 3 maanden ook niet meer uit..

Hoop echt dat dit netjes en fatsoenlijk opgelost gaat worden dat iedereen alsnog zijn spullen of het geld terug krijgen..

:')
Juist ja..
Dus als mijn vent mn huis leegroofd na een scheidng kan ik geen aangifte doen.
Hou eens op.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:13

Raveltje, ik ben al meerdere maanden bezig om mijn spullen terug te krijgen.
Ik heb meerdere malen contact geprobeerd te krijgen, wordt niet op gereageerd.

Dit is geen heksenjacht, ik heb het al overboord gegooid dat ik mn spullen nog terugkrijg, maar mensen helpen die honderden euro's kwijt zijn, doe ik graag. Ze heeft genoeg kansen gehad.

Wees blij dat ik voorgesteld heb langs te gaan, met aangifte is ze meer de sjaak.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:14

Vumana89 schreef:
Raveltje schreef:

:')
Juist ja..
Dus als mijn vent mn huis leegroofd na een scheidng kan ik geen aangifte doen.
Hou eens op.

Zou zeggen probeer het.. :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:16

Lukt prima, mocht het nodig zijn.
Ik heb al de betalingen zwart op wit staan en kan ook precies aantonen wat van mij is.
Lijkt me dus geen probleem.

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:16

Hhilde schreef:
Angelsss schreef:

Ja, jullie zitten allebei te whatsappen en te doen, dus zo druk hebben jullie het ook weer niet.

whatsapp is iets anders dan de pc aanzetten

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:17

Geloof mij maar;
Een agent heeft er geen fiets mee te maken of je nou wel of niet een relatie hebt gehad met een ''dader''.
En een rechter al helemaal niet.

Upendo gaf haar spullen ''in goed vertrouwen'', en volgens het Wetboek, ook vertrouwen mag je niet schaden.

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:18

deze topic is aangemaakt voor mensen met slechte ervaring of gedupeerden. dus niet voor mensen die ons willen vertellen hoe we iets wel of niet moeten doen toch...

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:19

upendo schreef:
Raveltje, ik ben al meerdere maanden bezig om mijn spullen terug te krijgen.
Ik heb meerdere malen contact geprobeerd te krijgen, wordt niet op gereageerd.

Dit is geen heksenjacht, ik heb het al overboord gegooid dat ik mn spullen nog terugkrijg, maar mensen helpen die honderden euro's kwijt zijn, doe ik graag. Ze heeft genoeg kansen gehad.

Wees blij dat ik voorgesteld heb langs te gaan, met aangifte is ze meer de sjaak.

Ok duidelijk, dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen en mijn excuses voor mijn bemoeizucht :D
Alle begrip voor de mensen die honderden euros erbij ingeschoten zijn hoor.. En dan is het alleen maar super dat je ze wilt helpen, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor exen die spullen komen opeisen en daar tot in het extreme in doorslaan.. :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:21

Ik heb wel wat beters te doen in mn vrije tijd, maar voor 200 euro doe ik het wel.. :j

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:24

stille meelezer en gelukkig geen gedupeerde.

Mag dan misschien idd op een heksenjacht lijken en dat mensen ongeduldig worden en er langs willen gaan, maar hebben zij het hier zelf niet naar gemaakt?
Kijk het eerste gedeelte staat uiteraard helemaal buiten de pleegmoeder (de oplichting dus), maar als vervolgens mensen naar haar worden doorgestuurd en zij zegt toe dit te regelen, dan verwachten mensen ook dat er schot achter de zaak wordt gezet.
Opmerkingen als'geld terug geven is sowieso geen optie' geeft natuurlijk geen vertrouwen. Wat als spullen die betaalt zijn 2 of 3 keer zijn 'verkocht' ? Of misschien wel allang stuk op de vuilstort ligt? Wat voor compensatie gaan deze mensen krijgen? Gewoon maar niks? Want geld terug gaan ze niet doen, maar er is ook geen belofte dat er eventueel een gelijkwaardig product zal worden verzonden.
Tel daarbij op dat er enkelen zijn die maar naar de zus worden verwezen, want daar zouden de spullen liggen, maar zus weet van niks en die spullen zijn daar al helemaal niet. Ja dan zou bij mij ook de stoppen eruit vliegen en genoeg is genoeg.

Ik had allang bij de politie gestaan

edit; bovendien heeft ze wel tijd gehad om alle betalingen te controleren, waarvan sommige (misschien allen wel weet ik veel) al maanden terug zijn gedaan. Dat heeft meer tijd gekost dan die desbetreffende dekjes uit de stapel halen, in dozen stoppen, adressen erop en ermee naar postkantoor.
Dus alles bij elkaar opgeteld, kan ik er zeker begrip voor hebben dat mensen nu zoiets hebben; goed vandaag wachten we nog af, maar nog niks? Dan komen we toch echt met zn allen langs en halen we de spullen wel.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 16-01-13 11:34, in het totaal 3 keer bewerkt

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:25

even om te reageren over de whats berichten van wanneer iemand online is geweest... deze kloppen vaak niet zo staat er vaak dat ik net online ben geweest en dan ben ik pas 4 uur geleden online geweest... niet te vertrouwen vaak dus.
en dat ze niet reageert snap ik wel die is opzoek naar haar paard die gestolen is.. maar als dit allemaal waar is dan is het niet netjes ja.
ook maakt post nl vaak pakketen kwijt moet ik zeggen, ik had ook een keer 10 pakketen gestuurd waarvan er 7 kwijt waren.
en Upendo ik heb al meerde ruzies van jullie gezien en je doet er wel alles aan om haar overal zwart te maken
Hoop dat jullie alles op een eerlijke manier zonder te veel gedoe krijgen
*gaat weer terug in meelees modus*

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:28

bij elke relatie beindiging raak je spullen kwijt

je geeft wat , en je krijgt wat, zo gaan die dingen nu eenmaal

dat is altijd zo , ik ben meer dan 2/3 van mijn spillen kwijt geraakt

ik blijf niet zeuren , ik neem me verlies en laat hem in zijn vet gaar smoren

ik vindt dat zonde van mijn energie die erin gestoken wordt , ga ik liever foto`s maken

begin lekker opnieuw ook geen last van nare herrineringen

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:29

Ashley, ze heeft naar verschillende mensen apps gestuurd.
Volgens mij weet ze waar dr paard staat.

En bovendien, als je en plein publique op een forum als 'k*prutsmuts' en weet ik het word neergezet, geloof me, dan reageer je wel. Zwartmaken? Nee, dat doet ze zelf, zij licht mensen op, ik niet hoor.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:30

De relatie tussen upendo en Shauni is nu wel genoeg besproken denk ik. Lijkt me verstandiger om energie te stoppen in het storten van geld of het op de post doen van spullen.
Dit topic is niet bedoeld om een soort van hetze tegen Shauni of wie dan ook te beginnen. Lijkt me beter om in te steken op een goede/correcte afloop.

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:31

Amanda schreef:
De relatie tussen upendo en Shauni is nu wel genoeg besproken denk ik. Lijkt me verstandiger om energie te stoppen in het storten van geld of het op de post doen van spullen.
Dit topic is niet bedoeld om een soort van hetze tegen Shauni of wie dan ook te beginnen. Lijkt me beter om in te steken op een goede/correcte afloop.

Ben ik het mee eens. Daar gaat het uiteindelijk niet om... Ons doel is onze spullen die we gekocht hebben te krijgen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:32

Angelsss schreef:
bij elke relatie beindiging raak je spullen kwijt

je geeft wat , en je krijgt wat, zo gaan die dingen nu eenmaal

dat is altijd zo , ik ben meer dan 2/3 van mijn spillen kwijt geraakt

ik blijf niet zeuren , ik neem me verlies en laat hem in zijn vet gaar smoren

ik vindt dat zonde van mijn energie die erin gestoken wordt , ga ik liever foto`s maken

begin lekker opnieuw ook geen last van nare herrineringen

Relatie gehad of niet, ik wil mijn spullen terug of anders doe ik aangifte.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:32

upendo jij bent degene die dr ex niet los kan laten, jij bent degene die haar steeds moet benoemen op bokt, jij probeert dr hier op bokt overal zwart te maken, en je scheldt dr ook nog uit op bokt.

in een relatie geef je spullen en gegeven is gegeven

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:33

Amanda schreef:

Bedankt.. :)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:34

Angeliek is haar pleegmoeder niet.. ShauniBef is ouder dan 18 en staat op haar eigen benen. Dat ze bij Angeliek in huis woont maakt nog niet dat het haar pleegmoeder is. ShauniBef staat op eigen benen en moet op de blaren zitten om dit op te lossen.
Ashleytjuhhh, als jij zou zien dat je overal wordt zwart gemaakt en er wordt verteld dat je haar hebt geslagen zou je dan ook nog zo vriendelijk zijn en verder oude koeien uit de sloot halen lijkt me niet relevant toch? Het gaat hier om de slechte marktervaringen die mensen hebben met ShauniBef. Nou, die zijn er genoeg.

Dat ze opzoek is naar haar gestolen paard.... Ze weet gewoon waar deze staat en het is allemaal heel naar wat er is gebeurd maar een paar maanden geleden wist ze ook echt wel dat het op zo'n punt als deze zou komen. Ik 'ken' ShauniBef nu 2,5 jaar ongeveer en in die tijd heb ik meerdere maken van verschillende mensen gehoord dat ze veel financiële problemen heeft dit heeft ze ook zelf naar mij toegezegd. Het is allemaal heel klote maar ik denk dat als ze eerder om hulp had geroepen dat dit allemaal heel anders opgelost had kunnen worden dan dat het nu gedaan wordt.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:35

Ashleytjuhh schreef:
even om te reageren over de whats berichten van wanneer iemand online is geweest... deze kloppen vaak niet zo staat er vaak dat ik net online ben geweest en dan ben ik pas 4 uur geleden online geweest... niet te vertrouwen vaak dus.
en dat ze niet reageert snap ik wel die is opzoek naar haar paard die gestolen is.. maar als dit allemaal waar is dan is het niet netjes ja.
ook maakt post nl vaak pakketen kwijt moet ik zeggen, ik had ook een keer 10 pakketen gestuurd waarvan er 7 kwijt waren.
en Upendo ik heb al meerde ruzies van jullie gezien en je doet er wel alles aan om haar overal zwart te maken
Hoop dat jullie alles op een eerlijke manier zonder te veel gedoe krijgen
*gaat weer terug in meelees modus*

Ze heeft mij verspreid over de hele dag meerdere malen geappt dus ze is wel degelijk vaak online geweest. En haar paard is niet gestolen, dikke kletskoek. Ze weet PRECIES waar dat paard staat. Dat weet ik zelfs. En ik denk dat het eerder andersom is, dat Shauni Uperndo altijd zwart heeft lopen maken.

En Angeliek, ook kletskoek. Als je een relatie beeindigd mag je niet zo maar spullen van iemand jatten. Als ik Shauni was zou ik echt op gaan passen, want voor ze het weet heeft ze een strafblad aan dr broek hangen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:37

lemanthia schreef:
upendo jij bent degene die dr ex niet los kan laten, jij bent degene die haar steeds moet benoemen op bokt, jij probeert dr hier op bokt overal zwart te maken, en je scheldt dr ook nog uit op bokt.

in een relatie geef je spullen en gegeven is gegeven

Lenen is lenen. En Shauni maakt Upendo wel degelijk zwart van uit het niets, ik heb bewijs zwart op wit staan. Dat we het over iets anders hadden en ineens begon Shauni over Upendo.