Raveltje schreef:Ik volg dit topic al geruime tijd.. Ben niets aangegaan met deze verkoper overigens, maar toch krijg ik hier lichtelijk een heksenjacht gevoel bij met Upendo voorop.. Naar wat ik las heeft Upendo geen spullen gekocht, maar "geleend" of "gegeven" tijdens een relatie met de verkoper. Nu krijg ik toch sterk het gevoel dat jij hier niet helemaal objectief in kunt staan en het een mooie gelegenheid vindt om alsnog je spullen terug te krijgen. Aangifte doen in jou geval zal niet mogelijk zijn omdat jouw relatie met haar in de relationele sfeer lag.. En wat ik eigenliijk nog erger vind is dat jij nu mensen voor je karretje aan het spannen bent die wel financieel gedupeerd zijn en zo te proberen een groep te vormen om je spullen alsnog terug te krijgen..
Zit al dagen op mijn handen om niet te reageren, maar heb het nu toch gedaan, want wat jij nu momenteel doet vind ik helemaal niet fair.. Net zo min dat ik het fair vind wat verkoper heeft gedaan, wel geld innen, maar geen goederen leveren..
Geef die pleegmoeder nog een week de tijd dit te regelen, een week later aangifte doen maakt nu op die 2 a 3 maanden ook niet meer uit..
Hoop echt dat dit netjes en fatsoenlijk opgelost gaat worden dat iedereen alsnog zijn spullen of het geld terug krijgen..
Juist ja..
Dus als mijn vent mn huis leegroofd na een scheidng kan ik geen aangifte doen.
Hou eens op.