Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:Leo schreef:Maar het topic is niet gesloten vanwege de humor of de lol, maar vanwege de expliciet beschreven seksuele handelingen. Natuurlijk is er ruimte voor humor en er zal heus niet zomaar naar een waarschuwing of een slotje gegrepen worden.
Voor het bespreken van en het lol trappen rondom dat soort onderwerpen is Bokt nu eenmaal niet de plaats. Daar zijn genoeg andere plekken voor op internet, van Fok tot 18+ fora of forumgedeeltes. Ik ben me bewust van dat ik nu argumenten herhaal, maar ik kan er zelf niets anders van maken. Ik denk dat het Bokt beheer er vrij in is dat statement te nemen. Ergens moet een grens getrokken worden, en waar de grens ligt op het gebied van praten over seks, staat heel duidelijk geschreven in de regels.
Het gaat niet alleen om het bespreken van seks.....(oke, vaak wel
)
Het gaat er om dat dingen voorheen wel konden en dat er nu een soort van ''beleid'' wordt gevoerd. Tja en dat brengt nou eenmaal reacties met zich mee, aangezien er eerst nooit maar dan ook nooit op werd gelet (Dan spreek ik even namens ons HK-topic)
Leo schreef:Als we dan het KH topic, waar het hier in eerste instantie om ging, buiten beschouwing laten, wat is dan jullie voornaamste knelpunt? Als ik het goed gelezen heb, en correct me if I'm wrong, is dat er ook waarschuwingen zijn uitgedeeld binnen kleine groepen in de HK waar (grove) grappen en grollen zijn geplaatst.
Nu is het zo dat de algemene Boktregels ook op de HK gelden, maar daar is het automatisch wel wat vrijer. Zo is het namelijk voor ons uiteraard ondoenlijk om alle HK topics van voor naar achter bij te lezen.Gaat het echt over de schreef, zoals met een ruzie (persoonlijke aanvallen, pesten en buitensluiten, etc.) dan komt dat inderdaad in veel gevallen wel onder ogen van het modteam en daar wordt zo nodig wel ingegrepen. We zijn er wel bewust van dat ingrijpen in een HK ingrijpend is of kan zijn, maar ook daar zal gedrag dat tegen de regels in gaat wel aangesproken worden. Wel is het zo dat iedere situatie apart wordt bekeken en overlegd.
rea schreef:De geschiedenis herhaalt zich ...
Ook dit topic behandelde deels bovenstaande wrevels en knelpunten !
Samengevat : de verkleutering of de "ver-Jip-&-Janneke-isering" van Bokt![]()
[FZ] Monddood
Citaat:nee ik ga niet zuiver praten met iemand die het ook maar uit 1 visie ziet en eigenlijk maar 1 lijn heeft en dat met nette woorden zo neer zet
hoe kan je nou een integer gesprek met zo iemand aan gaan
, ga ik maar verder niet meer met je in gesprek. Want dat heeft voor mij alleen maar zin als beide partijen de bedoeling hebben eerlijk te communiceren. Dat wil zeggen; jezelf eerlijk uitspreken én de bereidheid zonder vooroordeel luisteren. Die lijkt er hier niet te zijn, dus daarmee is elke discussie zinloos. Jammer!Citaat:ik ga niet zuiver praten