Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:32

Janine1990 schreef:
Varekaj schreef:
Door mijn lijst "eigen berichten" te beperken tot 6 topics heb ik er geen last meer van := Hier stond die balk op plaats 9. Tot daarnet dus :))

Dat krijg ik dus niet voor elkaar. Heb de afgelopen jaren (sinds je kunt ontstippen) al heel vaak geprobeerd mijn eigen berichten te verminderen. Maar ze blijven gewoon staan, alleen dan zonder stipje.
Dus heb ik de moed opgegeven.

En ik volg meestal meer dan 9 topics :P

Hij verwijdert ze (bij mij) alleen uit de eerste pagina, dus onderaan je eerste pagina beginnen met ontstippen en dan komen er onderaan dus steeds berichten van de vorige pagina's bij. Zodra ik ga bladeren gaan ze bij mij niet weg, maar op de eerste pagina wel. :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:01

Sokje_6 schreef:
Hij verwijdert ze (bij mij) alleen uit de eerste pagina, dus onderaan je eerste pagina beginnen met ontstippen en dan komen er onderaan dus steeds berichten van de vorige pagina's bij. Zodra ik ga bladeren gaan ze bij mij niet weg, maar op de eerste pagina wel. :j

Ja inderdaad, de eerste pagina lukt. Maar op volgende pagina's staan gewoon topics zonder stip tussen mijn eigen berichten... :7

MarlindeRooz

Re: Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:54

bij mij staat hij links boven eigen berichten en dan steeds van die onbetaaldbare shabbies die ik graag wil. -O-
Kan ik er mooi naar kijken. _O-

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:47

Het duurde wat langer dan verwacht voor de resultaten van het experiment stabiliseerde maar heb nu een aantal posities verwijderd uit de test.
Ook twee nieuwe posities toegevoegd helemaal boven de lijst. De advertenties onder topic nummer 4 zijn nu iig weg :j Iedereen dank voor het geduld en de feedback zover :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:59

Bokt is: een gratis psycholoog, dokter, instructeur, comedie-platform, vriendengroep, uitlaatklep en weet ik het allemaal.

En dan hebben we het hier over reclame die irritant is?

Je zal het maar allemaal buiten Bokt moeten zoeken..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:01

In de eerste drie gevallen wel zo verstandig, Mear :P

Bart, zou je ook nog kunnen kijken naar het stipjes gedoe? Wel offtopic, maar is er een verklaring voor? Als het aanpassen veel werk, hoeft dat wat mij betreft niet.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:04

Bart, is het geen idee om een aantal advertenties tussen de boktmarkt advertenties van gebruikers door te zetten?
Daar is het idee toch meer scrollen en aanklikken als het je interesseert, bij je eigen berichten is het vervelender. :)

Of bijvoorbeeld onderaan de topics advertenties zetten, ik zie nu dat onder het snel antwoordenvak een hoop "vrije blauwe ruimte" staat, dat zou best volgeplempt kunnen worden met advertenties denk ik! :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:07

Ik begrijp dat mijn sarcasme niet helemaal goed over komt :+

Ik bedoel meer te zeggen, Bokt geeft heel erg veel, vraagt buiten dat we de advertenties accepteren niks er voor terug. Accepteer het en wees blij dat zoiets als Bokt bestaat. Ben je dat niet, kan je beter zelf een forum oprichten en het laten zien en kijken of jij er rond van kan komen dan :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:15

Bart, hij staat bij mij NOG STEEDS op dezelfde plek (na 4e post). Haal dat ding alsjeblieft weg, zeg!!! Ik kijk niet eens meer naar mijn eigen berichten omdat ik er zo van baal dat die klötebanner er staat.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:16

Agossie schreef:
Bart, hij staat bij mij NOG STEEDS op dezelfde plek (na 4e post). Haal dat ding alsjeblieft weg, zeg!!! Ik kijk niet eens meer naar mijn eigen berichten omdat ik er zo van baal dat die klötebanner er staat.

Jeetje, overdrijven is ook een vak. Jij hebt ook reclame op je website.

EDIT: Tip: Kijk bij actieve onderwerpen, dan zoek je je stipjes op. Probleem voorlopig opgelost.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:21

Mear schreef:
Agossie schreef:

Jeetje, overdrijven is ook een vak. Jij hebt ook reclame op je website.

EDIT: Tip: Kijk bij actieve onderwerpen, dan zoek je je stipjes op. Probleem voorlopig opgelost.

Heb jij hem op de 5e plek staan? ^) Ik vraag al anderhalve week of die banner weg kan, want ik vind hem irritant. Dan wordt gezegd "woensdag" en een week later staat hij er nog. Ja, ik baal van die klötebanner!

En nee, ik heb geen reclame op mijn website.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:24

Afbeelding

Mear

Agossie schreef:
Heb jij hem op de 5e plek staan? ^) Ik vraag al anderhalve week of die banner weg kan, want ik vind hem irritant. Dan wordt gezegd "woensdag" en een week later staat hij er nog. Ja, ik baal van die klötebanner!

En nee, ik heb geen reclame op mijn website.

Wat is dat Snugmug dan bovenin? Een link naar een andere site. Reclame?

Ik heb hem bovenin staan in mijn eigen berichten ja. Maak er niet zo'n drama van, Bart doet zijn best om de hele boel draaiende te houden.

Je doet je Bokt naam wel een beetje eer aan.. :D Agossie :(:)

Mear

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:25

@Agossie; ik zei "misschien woensdag". Maar was vergeten op een knopje te duwen :+ Banners waren aangepast in de testomgeving, nog niet op de 'echte' site. Nu wel :j

Overigens ook een (kleine) stap gemaakt mbt een bannervrij-Bokt.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:26

Ik heb dit kreng ook. Word er knetter gek van! Vooral op je telefoon onwijs onhandig! Sluit heel bokt af en toe gewoon maar af omdat dat ding in de weg zit en ik het beu ben ermee te vechten :( Hij staat op de 8ste plek maar ik kan echt niet alles gaan ontstippen. Te veel topics die ik lees/waar ik in post. Lijkt me ook dat we dan de strekking van bokt voorbij gaan. Dat je topics niet meer moet gaan volgen omdat je dan geen irritante reclame vol in beeld heb?!

Maar ik lees hier dat hij weg kan?! Ik wil hem ook kwijt?!?! Alsjeblieft O:)
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 05-12-12 13:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:27

Oh my lord. Paniek :oo

Gelukkig is Bart een reddende engel en is hij weg! PFOE! We kunnen weer verder met ons gewone leven hoor <3

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:35

BartVB schreef:
@Agossie; ik zei "misschien woensdag". Maar was vergeten op een knopje te duwen :+ Banners waren aangepast in de testomgeving, nog niet op de 'echte' site. Nu wel :j

Overigens ook een (kleine) stap gemaakt mbt een bannervrij-Bokt.

Dan je wel, Bart!
Op zich heb ik geen last van de banners, maar ik vind het irritant als het zo midden in mijn eigen berichten staat. Het is jullie inkomen en ik kijk ook serieus regelmatig naar de banners boven en onder de pagina's.

Mear schreef:
Wat is dat Snugmug dan bovenin? Een link naar een andere site. Reclame?

Dat is de host. :roll:

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:38

Dat is dan toch reclame voor de host. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:38

Ik heb op mijn eigen site ook geen reclame, maar ik hoef er dan ook niet fulltime van te leven. Daar heb ik mijn gewone werk voor.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:44

Ik snap dat de advertenties bokt draaiende houden. Maar die advertentie bij de eigen berichten is gruwelijk vervelend. Ik heb de eerste keer dat ik het zag ook een paar keer mijn pagina "refresht" omdat ik dacht dat er een fout in zat. Ik heb er thuis standaard een advertentieblokker opstaan en zag dus enkel lege blauwe lijnen.
Maar op dit moment ben ik dus heel erg blij met mijn adblokker.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:47

Nadeel van adblockers is weer dat andere gebruikers (en jij op je werk) meer banners te zien krijgen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:48

Ik lees die reclames dus ook nooit. Als ik iets wil zoek ik het wel.

Snap ook dat het nodig is om het draaiende te houden, maar de positie van deze balk is echt ronduit klöte te noemen. iets minder dominant zou erg fijn zijn!

Googled op een adblocker :D
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 05-12-12 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:48

BartVB schreef:
Nadeel van adblockers is weer dat andere gebruikers (en jij op je werk) meer banners te zien krijgen.

Dan moeten zij ook een adblocker installeren als ze hier last van hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:49

Met als gevolg dat de rest van de gebruikers nog meer bannerposities voor hun kiezen krijgt. Iedereen maar adblockers installeert en Bokt geen inkomen meer heeft?

Kijken hoe lang iedereen zonder Bokt kan.

Bij mij staat hij op positie 9 overigens. Maar zie hem niet omdat ik officebokt gebruik.