Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:56

Chaos schreef:
Fennee schreef:
Maar serieus, als er problemen zijn met ons topic horen wij het liever in het topic zelf of via pb :j

Aldus de woordvoerdster van OWB

Euhm, ik zit daar niet in. Ik heb het nu over PKMF.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:57

Jolliegirl schreef:
Agossie schreef:
Er zijn geen wilde topics meer... Alles is getemt...

(oh! Mag ik me hier wel zo ineens melden?? En mee doen?? Anders maak ik dat ik wegkom hoor! Ik ben misschien ook al (te) oud...)

hvd er is een ledenstop hier joh!!
Kan mn serie niet eens meer volgen, moet veel te vaak bijlezen!!!!!!!

DAT SNAP JE TOCH WEL!?!?!?!

*kruipt weer terug onder de emmer...*

:')

Onali

T_hijs schreef:
Chaos schreef:
Ik vraag me vooral af of je het al een beetje stom vind van jezelf dat je die ledenstop uberhaupt hanteerd......

Snap best dat 't stom is voor anderen, maar sommige mensen hebben geen tijd om heel de dag achter bokt te zitten, dus als er 30 leden inzitten, moet je 10 pagina's per dag bijlezen, om een beetje te weten wat er allemaal speelt, ook niet echt handig.

En een nieuw HK topic is binnen 5 minuten aangemaakt, dus dat is ook het probleem niet. :)

Ach nee, wat erg? Wat nu?

En dat laatste, ja laten we veel Bokt vol gaan spammen met zinloze HKtopics waarin niemand welkom is.

Chaos

T_hijs schreef:
Chaos schreef:
Ik vraag me vooral af of je het al een beetje stom vind van jezelf dat je die ledenstop uberhaupt hanteerd......

Snap best dat 't stom is voor anderen, maar sommige mensen hebben geen tijd om heel de dag achter bokt te zitten, dus als er 30 leden inzitten, moet je 10 pagina's per dag bijlezen, om een beetje te weten wat er allemaal speelt, ook niet echt handig.

En een nieuw HK topic is binnen 5 minuten aangemaakt, dus dat is ook het probleem niet. :)

Het is duidelijk dat jij het probleem niet ziet. :') Jemig.
Loop je voor de kar? Je hebt oogkleppen op.

Bijlezen is geen geschreven regel in het reglement van Bokt, dus daar hoef je dan weer niet moeilijk over te doen als het topic hard loopt.

Zie daar. Probleem opgelost.
En dat was toch wel verrekte moeilijk om te bedenken of niet?

Eunomia

Kijk ik snap dat het vervelend is als je ergens niet bij mag, maar het is een forum dus wat maakt het uit denk ik dan..
Ik mocht ook een keer ergens niet bij nou ja jammer dan maar ik kan dat begrijpen..

Ik geef toe dat ik gisteren niet juist gereageerd heb op SaSalover maar als zij mij nare PB's gaat sturen tja dan heb ik ook de redenen.

Als het allemaal zo aardig moet dan zouden de meeste mensen ook gewoon een normale PB moeten kunnen sturen?

PippaLuca

Annabel schreef:
. Als je verder wilt doe dat in PB.

Moet je natuurlijk wel even reageren he... :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:58

Ibbel; mag je wel bewust mensen negeren in een topic? Je mag mensen niet weigeren, maar iemand negeren die gewoon beleefd is; is dat wel toegestaan?

Chaos

Fennee schreef:
Chaos schreef:

Maar serieus, als er problemen zijn met ons topic horen wij het liever in het topic zelf of via pb :j

Aldus de woordvoerdster van OWB

Fennee schreef:
Euhm, ik zit daar niet in. Ik heb het nu over PKMF.

Dan bedoel ik dat.
Lekker belangrijk.
Dat rel topic iig.

Vanillia

Als je perse je eigen prive topic wil hebben maak dan een eigen forum.

Mirgeenjam

Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom een ledenstop eigenlijk onder cyberpesten valt? Cyberpesten is toch persoonsgericht of heb ik dat fout?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:59

vuurneon schreef:
Ibbel; mag je wel bewust mensen negeren in een topic? Je mag mensen niet weigeren, maar iemand negeren die gewoon beleefd is; is dat wel toegestaan?

foeiknop :j

xLions,
dan wees jij de slimste en reageer niet op die pb's en Tem desnoods op de gebruiker.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:59

vuurneon schreef:

Je kunt ze niet dwingen te reageren. Maar als iemand zich contstant negatief opstelt kan daar best een PB met usernote (jaja wat geleerd vanavond) over uit lijkt mij?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:00

Kan het hier een beetje serieus en on topic blijven? De motivatie van de mods om hier echt iets mee te doen wordt hier niet groter van.
Mosterd na de maaltijd zie ik, sorry. Gaat te snel.

Iemand negeren mag niet, maar dat is nog moeilijker aan te pakken.

Vanillia

IGiveHugs schreef:
Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom een ledenstop eigenlijk onder cyberpesten valt? Cyberpesten is toch persoonsgericht of heb ik dat fout?

Eh.. Hoe kan iemand buitensluiten niet persoonsgericht zijn?

Lolleke

IGiveHugs schreef:

En iemand negeren is niet persoonsgericht?

En een "NEE GDV NEE" na een quote / direcht na een post is ook niet persoonsgericht?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:01

We zijn allang weer ontopic Ibbel,

Electra63

Ik verbaas mij echt over sommige berichten hier, er zijn bokkers geband om minder!!

vuurneon

Chaos schreef:
vuurneon schreef:

Je kunt ze niet dwingen te reageren. Maar als iemand zich contstant negatief opstelt kan daar best een PB met usernote (jaja wat geleerd vanavond) over uit lijkt mij?

Precies mijn punt; je kan niemand dwingen tot reageren, maar bewust negeren door zeg een stel vaste groep mensen valt toch ook onder selectief iemand eruit werken? Mag dat wel? Zou daar ook een UN aanbonden worden?

Greek

Lolleke schreef:
IGiveHugs schreef:

En iemand negeren is niet persoonsgericht?

En een "NEE GDV NEE" na een quote / direcht na een post is ook niet persoonsgericht?

Ze heeft het hier over een algemene ledenstop.
En zo raar reageren gebeurt in zowat geen enkel topic.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:02

Annabel schreef:
Maargoed, ik blijf bij mijn mening van mijn 1e reactie..

Persoonlijk vind ik je aardig hypocriet.
Hier het hardst meedoen hoe slecht mensen wel niet zijn dat ze een ledenstop willen om vervolgens in e hktopic alsnog te verkondigen dat je geen nieuwe leden wilt. Waar ben je dan mee bezig..

Annabel @ [JHK] [VZP] Met de verboden naam gaan de PD's er in #5 tegenaan!

Lijkt me nogal duidelijk dat het onder cyberpesten valt, haal het eens naar de echte wereld. Stelletje meiden staan op het schoolplein te praten, x komt er aan en wil meepraten en word gemeld dat ze niet welkom is. Dat is toch triest? Ik kan hier echt witheet van worden. Tis maar goed dat ik geen mod ben, ze hadden van mij allemaal een bot gekregen...
Laatst bijgewerkt door secricible op 24-10-12 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:02

Chaos schreef:
We zijn allang weer ontopic Ibbel,

Zag het.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:03

Chaos;

Heb je je wel ingelezen in ons topic (PKMF) dat is namelijk GEEN reltopic ;)

Vanillia

Ibbel schreef:
Kan het hier een beetje serieus en on topic blijven? De motivatie van de mods om hier echt iets mee te doen wordt hier niet groter van.

Sorry dit vind ik echt een waardeloze opmerking. Net alsof we in onze handjes moeten klappen en jullie op onze blote knietjes moeten bedanken dat jullie willen overwegen om er iets aan te doen. Het gaat hier niet om het belang van 1 of 2 gebruikers, het gaat hier om iets wat een impact heeft op een aanzienlijk deel van de bokkers.

Annabel

Achja, ik kan hier wel heilig gaan doen dat ledenstops niet mogen,
maar kom op ik heb het zelf ook vast wel een keer voorgesteld, en er mee eens ben gegaan,
maar door dit intressante topic word je toch wel op denken gezet. Niet dat ik er meteen mee eens ben dat ledenstop afgeschaft moet worden,
er komen wel punten boven water waar je gewoon niet onderuit kan komen.

Mirgeenjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:04

Vanillia schreef:
IGiveHugs schreef:

Eh.. Hoe kan iemand buitensluiten niet persoonsgericht zijn?

Mwah, ik bedoelde meer als in dat iedereen 'geweigerd' word dat het wat minder persoonsgericht is lijkt mij