Chaos schreef:Fennee schreef:Maar serieus, als er problemen zijn met ons topic horen wij het liever in het topic zelf of via pb
Aldus de woordvoerdster van OWB
Euhm, ik zit daar niet in. Ik heb het nu over PKMF.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Agossie schreef:Er zijn geen wilde topics meer... Alles is getemt...
(oh! Mag ik me hier wel zo ineens melden?? En mee doen?? Anders maak ik dat ik wegkom hoor! Ik ben misschien ook al (te) oud...)
hvd er is een ledenstop hier joh!!
Kan mn serie niet eens meer volgen, moet veel te vaak bijlezen!!!!!!!
DAT SNAP JE TOCH WEL!?!?!?!
T_hijs schreef:Chaos schreef:Ik vraag me vooral af of je het al een beetje stom vind van jezelf dat je die ledenstop uberhaupt hanteerd......
Snap best dat 't stom is voor anderen, maar sommige mensen hebben geen tijd om heel de dag achter bokt te zitten, dus als er 30 leden inzitten, moet je 10 pagina's per dag bijlezen, om een beetje te weten wat er allemaal speelt, ook niet echt handig.
En een nieuw HK topic is binnen 5 minuten aangemaakt, dus dat is ook het probleem niet.
T_hijs schreef:Chaos schreef:Ik vraag me vooral af of je het al een beetje stom vind van jezelf dat je die ledenstop uberhaupt hanteerd......
Snap best dat 't stom is voor anderen, maar sommige mensen hebben geen tijd om heel de dag achter bokt te zitten, dus als er 30 leden inzitten, moet je 10 pagina's per dag bijlezen, om een beetje te weten wat er allemaal speelt, ook niet echt handig.
En een nieuw HK topic is binnen 5 minuten aangemaakt, dus dat is ook het probleem niet.
vuurneon schreef:Ibbel; mag je wel bewust mensen negeren in een topic? Je mag mensen niet weigeren, maar iemand negeren die gewoon beleefd is; is dat wel toegestaan?
Chaos schreef:vuurneon schreef:Ibbel; mag je wel bewust mensen negeren in een topic? Je mag mensen niet weigeren, maar iemand negeren die gewoon beleefd is; is dat wel toegestaan?
Je kunt ze niet dwingen te reageren. Maar als iemand zich contstant negatief opstelt kan daar best een PB met usernote (jaja wat geleerd vanavond) over uit lijkt mij?
Lolleke schreef:IGiveHugs schreef:Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom een ledenstop eigenlijk onder cyberpesten valt? Cyberpesten is toch persoonsgericht of heb ik dat fout?
En iemand negeren is niet persoonsgericht?
En een "NEE GDV NEE" na een quote / direcht na een post is ook niet persoonsgericht?
Annabel schreef:Maargoed, ik blijf bij mijn mening van mijn 1e reactie..
Ibbel schreef:Kan het hier een beetje serieus en on topic blijven? De motivatie van de mods om hier echt iets mee te doen wordt hier niet groter van.
Vanillia schreef:IGiveHugs schreef:Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom een ledenstop eigenlijk onder cyberpesten valt? Cyberpesten is toch persoonsgericht of heb ik dat fout?
Eh.. Hoe kan iemand buitensluiten niet persoonsgericht zijn?