Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Quote; "Neemt niet weg dat het wat mij betreft erg ver gaat - als je bewust iets onaardigs zegt, is dat zo'n ramp van formaat?" unquote
Een OW is toch ook niet een ramp van formaat?
Cassidy schreef:nynke55 schreef:Quote; "Neemt niet weg dat het wat mij betreft erg ver gaat - als je bewust iets onaardigs zegt, is dat zo'n ramp van formaat?" unquote
Dat was het vroeger niet, dat wordt het wel als een OW lange tijd blijft doorsudderen. Wat is de tijd nu voor een OW?
nynke55 schreef:Quote; "Neemt niet weg dat het wat mij betreft erg ver gaat - als je bewust iets onaardigs zegt, is dat zo'n ramp van formaat?" unquote
nynke55 schreef:Dat was het vroeger niet, dat wordt het wel als een OW lange tijd blijft doorsudderen. Wat is de tijd nu voor een OW?
LBLGypsyCobs schreef:Een ambtenaar in functie is naar mijn mening anders dan een mede-bokker of zomaar iemand op straat.
Mensen lopen wel eens op een ander te foeteren, dat is zowel de scheldende partij als degene die het naar z'n hoofd krijgt morgen en waarschijnlijk eerder al weer vergeten.
Moet dan een derde persoon er een dag later weer over beginnen?
Het hangt wel een beetje van de inhoud van de sneer af en tussen 'domme trien' en allerlei ziektes naar je hoofd krijgen zit natuurlijk een enorm grijs gebied.
nynke55 schreef:Nou sorry hoor, dat iemand het niet me eens is kan ik prima mee leven, maar ik wil toch echt niet achterlijk genoemd worden, dan schiet ik toch ook wel even uit mijn slof. De opmerkingen die Wilders over Rutte maakte werden ook niet getolereerd door de meerderheid.
ShauniBef schreef:Nynke... Je wilt niet weten welke woorden ik allemaal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen..... Ach, gelukkig kan ik er wel om lachen.. Dat mensen zich daar druk om maken, en nog moeite gaan doen om mij zo'n lange idiote PB te sturen..![]()
delerium schreef:Joolien schreef:Delerium, volgens mij is dat gedaan in het vorige topic, maar toen het vuur onder de modvoeten te heet werd is die dicht gegooid...
Er zijn zéker goede posts geweest in dat topic, ben ik het absoluut mee eens. Het is op slot gegaan omdat het gewoon te veel gevraagd bleek om fatsoenlijk te blijven en het eens niet over anderen te hebben. Er werd een vraag gesteld, er werd over gediscussieerd, en toen is er van de mogelijkheid misbruik gemaakt om bij voorbaat al situaties te bespreken. Er volgde een modopmerking, er hebben mensen een PB gehad, er is een antwoord op het vraagstuk gekomen, en vervolgens is er fijntjes weer doorgezaagd over andere gebruikers, toen is er nog een modopmerking gekomen, hielp niet, weer PB's, OW's, en dan houdt het gewoonweg op.
Dat heeft NIETS te maken met heet onder de voeten, dat heeft te maken met "dit kan niets meer brengen dan nog meer PB's en OW's en hier wordt helemaal niemand beter van".