Betteke schreef:Dat is inderdaad wat ik bedoel. Tikfouten maakt iedereen en dat zie je vaak ook dat het per ongeluk is gegaan, maar echte grammaticale fouten zoals ik vindt, hij werdt, me paart/moeder/fiets/vriendjuh daar zakt mijn broek een aardig eind van af.
Inderdaad.
Enige kennis van de Nederlandse taal is een must.
De geloofwaardigheid gaat flink achteruit als iemand zulke vreselijke fouten maakt...
En ja, ook een mod maakt weleens fouten die verder gaan dan een typfout, een touchscreenmisser, of een husseltje in de spelling van supercalifragilisticexpialidocious. Maar is dat reden om iemand niet in het team te willen? Waar we naar kijken is de optelsom van eigenschappen, kwaliteiten, minpunten, talenten, etc. etc. En ja, daaronder vallen ook zaken als "humor" "relativeringsvermogen" en "spelling".
) dan dat we van iemand moeten zeggen "hm, alles perfect, alleen heeft-ie de onbedwingbare neiging pennymeisjes op te eten" of "hm, als er niet 3 bemiddelingszaken op de Markt zouden lopen was alles goed geweest maar ach".
Je bent gewoon normale gebruiker met wat meer functies, zoals oa het begrenzen/aansturen/begeleiden van gebruikers die op wat voor manier dan ook een beetje overenthousiast reageren.