[Dienstmededeling] Preview van nieuwe layout voor Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:33

In dat groenige vlak wat ik nu voor het eerst zie? Daar staan voor mij een paar wazige witte streepjes? :o daar staat het dus. Ok niet leesbaar voor mij, wat staat daar nog meer dan?

Iedere keerals ik denieuwe layout bekijk moet ik echt knijpen bij de letters. Wat is er aan verandert? Zie weinig verschil behalve dat er meer tekst op een bladzijde staat in vertikale richting.maar er moet iets anders zijn omdat het instant hoofdpijn oplevert.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:34

Ik zie trouwens ook niet meer onderaan de pagina staan op welke server ik zit..

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:38

Misschien ligt het aan de weergave op jouw computer? Hier is alles gewoon duidelijk, ook blauw en echt niet groen. Wel idd sommige dingen wat klein lettertype, maar dat is mn eigen schuld, moet ik mn bril maar opzetten, heb ik op facebook bijv. ook last van.

Rechts in die balk staat Help Regels Over Bokt.nl Ledenlijst
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2894_n.jpg

Hier zie je ook dat eigen berichten en actieve onderwerpen verdwaald zijn, Bart?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:42

Ik heb al overal extra grote letters ivm zichtproblemen. En het contrast teruggedraait om een te scherp fel beeld te krijgen, dan zie ik helemaal niks meer leesbaar, ga knijpen em krijg bijna meteen hoofdpijn. Maar zelf dan is het niet leesbaar, de letters schuiven in elkaar en veranderen in een vage streep. Het groen is ook eerder een legergroen/blauw.

De story of prive of een krant of zo kosten me ook moeite om te lezen. Een minuut of 5 lukt wel daarna gaan de letters en regels rennen en moet ik stoppen. Voor boeken heb ik daarom ook een luisterboek. Maar bokt in gesproken versie zal lastig worden denk ik. Juist het zachtere blauw met zwart zoals het nu is met dit lettertype en regelafstand leest het rustigste en beste. :j

Sky

Re: [Dienstmededeling] Preview van nieuwe layout voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:03

Ik kan nu even niet opzoeken welke Firefox ik gebruik, zit op een andere laptop. Weet wel dat ik al een verouderde versie heb, want mijn eigen laptop kan die nieuwe niet aan :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:53

lifaya schreef:
BartVB schreef:
@Frederieke; dat gaat mis als je een beta link plaatst terwijl je op de www versie van de site zit en andersom :)

@Lifaya; Browserversie kan je ook hier bekijken:
http://supportdetails.com/

Web Browser: Firefox 3.6.12

Is dat echt een oudje of niet? :P Hij is 3 maanden niet geüpdatet :')

Ik weet niet zeker of ik de allernieuwste heb maar ik heb Firefox 14.0.1 :+
Edit: ja, volgens mij is dat de nieuwste.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:57

Jaa! Het staat hier nu goed onderaan!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:00

Hier staat het ook weer goed :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:06

Ik dacht overigens ook dat het forumgedeelte (wat hetzelfde is gebleven) nog anders zou worden, het lijkt er zo ingeplakt. Zeker die tabs (Informatief, De Kantine etc) zijn zo in contrast met de nieuwe stijl erboven.
En ik kan nog steeds de homepage niet bekijken als ik ingelogd ben, zodra ik op de homepage ben logt hij me uit. Ik vond die versie die Peerke had gemaakt ook wel fijn kijken eigenlijk maar kan het niet zo goed beoordelen omdat ik de gewone homepage dus niet kan bekijken.
Vind die blauwe blokken bij de nieuwe advertenties niet zo mooi trouwens, alles heeft afgeronde hoekjes en die blokken niet. Dat lichtblauw erachter is ook amper te zien, lijkt net wit.

Edit: hee, nu kan ik ineens wel de homepage bekijken terwijl ik ben ingelogd :)
Vind die nieuwste advertenties nog steeds een beetje gek wegkijken, er zit zoveel loze ruimte rechts van de foto's. Ik moet zeggen dat ik de homepage wel echt te onrustig vind. Wat komt er in dat blok over de Spelen als ze zijn afgelopen?
En is er een reden dat dat blauwe vlak onderaan de pagina zo donker is?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:07

Ik vind hem eigenlijk erg saai geworden.. En de homepage zo druk dat ik het liefste meteen doorga. Maar goed dat heb ik bij de huidige (vorige?) eigenlijk ook al.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:39

In de algemene kletstopic voor de eventingspringen op de voorpagina staat steeds na het 1e bericht een banner, dat vind ik wel heel vervelend lezen.. kan dat anders?

_Aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:11

Ik vind het er erg mooi uit zien :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:23

Ik vind het ook niet heel denderend.. Net wat eerder al gezegd is, het oude Bokt lijkt er zo ingeplakt, past niet met elkaar.
Ook vind ik de Hoofdpagina niet mooi ingedeeld, allemaal kleine blokken, die ook nog niet mooi uitgelijnd zijn qua tekst.
Dan vind ik de indeling zoals Peerke die liet zien mooier, overzichtelijker en beter uitgelijnd.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:30

Ben er nu redelijk aan gewend, maar het ziet er inderdaad nog steeds een beetje raar uit dat het oude forum in de nieuwe "achtergrond" is geplakt zeg maar. :P

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:54

Ben je weer aan 't knutselen? Hij was net helemaal kapot
Afbeelding

En ik heb nu gekke dingen op de hoofdpagina. Links boven staat een 1 en rechts staat nu naam, eigen berichten e.d. door elkaar :P

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:57

Ik vind de layout op zich wel fijn, alleen zoals Jorinda zegt ziet het forum er een beetje raar eruit, idd 'eringeplakt'. Als ik de beta site op m'n iPhone bekijk klopt de hoofdpagina voor geen meter, horizontaal dan weer wel!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 10:21

Ik vind Londen 2012 niet duidelijk, dat vervaagt in het witte. Zou mooier zijn in oranje oid denk ik.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 10:26

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 10:48

1e indruk: super mooi, duidelijk,overzichtelijk, professioneel

Klein minpuntje, maar zag dat dat al genoemd was: de help en de regels onderaan. Als dat zo blijft voorzie ik een wildgroei aan topics van nieuwe bokkers met allerlei vragen die letterlijk in die twee items staan.

Als ik Bart was, zou ik daar nog even aan verder knutselen...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:10

Nog een opvallend iets:
Link in een topic welke verwijst naar een ander topic. Iik klik er op, verwacht het topic te zien in de nieuwe lay-out. Wat gebeurt er werkelijk: ik krijg dat topic in een oude lay-out...

Afbeelding

Afbeelding
^Dit is het resultaat^

Niet helemaal wat ik verwacht had...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:21

Dat komt omdat in de link www staat, dat heb ik ook regelmatig als ik op de office lay-out zit en een link aanklik. Zodra de nieuwe lay-out geimplementeert wordt heb je daar geen last meer van omdat alles dan ww is en beta niet meer bestaat.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:06

Wanneer wordt de nieuwe lay-out ingevoerd? Na 1 ochtendje in beta wil ik niets anders meer!!!! :):) :):) :):) :):) JPitty is om!!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:08

Hopelijk duurt dat nog heel lang. Ik blijf hoofdpijn houden na den paar minuten en de voorpagina nieuws is helemaal niet leesbaar vanwege kleur contrast, lettertype en grootte en de erg volle onoverzichtelijke pagina.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:26

karuna schreef:
Hopelijk duurt dat nog heel lang. Ik blijf hoofdpijn houden na den paar minuten en de voorpagina nieuws is helemaal niet leesbaar vanwege kleur contrast, lettertype en grootte en de erg volle onoverzichtelijke pagina.

Precies, niks aan de nieuwe layout.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:30

Toch nog iets gevonden Bart! Als ik ingelogd ben en ik ga naar de wiki, staat daar ineens "inloggen" ipv mijn gebruikersnaam en ava. ALs ik dan weer klik op "Markt" bijvoorbeeld , ben ik ineens wel weer ingelogd...

En idd,met de anderen eens, op de hoofdpagina moet er misschien nog iets aan het overzicht gedaan worden... opsommingstekentjes erin of zo...