Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Dat is dictatuur.
Huertecilla schreef:Interessante respectvolle smiley. Plaats je die ook bij elke opmerking over de cap?
Huertecilla schreef:Narnia schreef:Het dragen van een cap en bp verkleint de risico's
Nee, dat is incorrect.
Risico = kans x gevolg.
Beschermende kleding beperkt mogelijk de ernst van een deel van de gevolgen, maar vergoot de kans door toenemend risicogedrag.
Het dogma van cap (bp) = veilig is incorrect.
Menig ruiter loopt ´door´ het dragen van cap (bp) beduidend meer risico.
slimmerik schreef:Honderd reacties van dat een cap moet vind ik ook overdreven. Maar daar kan op getemd worden. Is je al verteld toch?
Huertecilla schreef:slimmerik schreef:Honderd reacties van dat een cap moet vind ik ook overdreven. Maar daar kan op getemd worden. Is je al verteld toch?
Ik stel dat de eerste die off topic daarmee reageert al fout bezig is.
Daar zit blijkbaar een verschil.
Van obnderwerp gaan wordt gelijk teruggefloten indien het de Boktgemeenschap niet welgevallig is en off topic gaan mbt een cap is door Bokt gestimuleerd ontmoedigingsbeleid.
Huertecilla schreef:slimmerik schreef:Honderd reacties van dat een cap moet vind ik ook overdreven. Maar daar kan op getemd worden. Is je al verteld toch?
Van obnderwerp gaan wordt gelijk teruggefloten indien het de Boktgemeenschap niet welgevallig is en off topic gaan mbt een cap is door Bokt gestimuleerd ontmoedigingsbeleid.
sflj schreef:De mening van de meerderheid moet niet verward worden met de waarheid.
Ik behoor meestal niet tot de meerderheid. (en ben daar godsgruwelijk blij mee!)
quera schreef:Ik ga het nog 1 keer zeggen:
Zolang er onderbouwt commentaar gegeven word en het niet dragen van een cap 1 keer gezegd word heb ik er geen problemen mee . Maar als het 100 keer gezegd word dan zit er een mooi rood uitroepteken aan de rechterkant van het bericht en kun je daar op klikken. Dan gaat een modje naar jou tem kijken en er dan misschien iets aan doen.
Huertecilla schreef:quera schreef:Ik ga het nog 1 keer zeggen:
Zolang er onderbouwt commentaar gegeven word en het niet dragen van een cap 1 keer gezegd word heb ik er geen problemen mee . Maar als het 100 keer gezegd word dan zit er een mooi rood uitroepteken aan de rechterkant van het bericht en kun je daar op klikken. Dan gaat een modje naar jou tem kijken en er dan misschien iets aan doen.
Dus kan ook op élk topic met een bit of ijzer 99 keer onderbouwd opgemerkt worden dat men het dierenmishandeling vindt.
Dat is eigenlijk nieuws voor een apart onderwerp op forumzaken.
Abiola schreef:Het "gezeur" over het niet dragen van een cap, komt niet van Bart alleen af, het is blijkbaar (?) de meest gangbare gedachtegang hier op Bokt. Lijkt me niet echt een dictatuur, waar één man (poster) alle macht heeft?
quera schreef:HC je hebt 3 keuzes
1. Je plaatst geen foto's
2. Je negeert het commentaar op de cap
3. Je temt op de reacties
Goh wat is dat dictatuur zeg?
slimmerik schreef:Huertecilla schreef:
Ik stel dat je op de 198000 leden hooguit 10 medestanders hebt. Trek je conclusie zou ik zeggen.....
Lara_Silver schreef:Niemand die me kan wijsmaken dat het daadwerkelijk uit bezorgdheid is. Hier op bokt wrijven de mensen zich in de handen als ze iemand zonder cap zien, want dan kunnen ze even hun frustratie gratis en voor niets vanachter hun schermpje afreageren. Zielig vind ik het, meer niet.
Motje11 schreef:Weet je wat ik nog het allermooiste vind? Als mensen eerst een potje lopen te zeuren dat iemand een cap op moet. TS vertikt het en dan wenst die persoon hem/haar toe dat ze maar eens flink op haar hoofd mag vallen.
goeroe schreef:Huertecilla schreef:Omdat de cappers jou vanuit hun hogere moraal dom vinden.
Die hogere moraal waar je het steeds over hebt, ben je daar zelf ook niet een beetje schuldig aan? Dit is niet de eerste keer dat je een vraagstuk aanroert waarbij het lijkt alsof je mening bij voorbaat al in steen gebeiteld staat. Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen, maar soms lijkt het alsof je je iets teveel over een onderwerp hebt opgewonden voordat je een topic opent. Je spreekt grote woorden, maar lijkt niet meer voor welke andere opvatting dan ook open te staan en zelfs niet bereid om uit te leggen hoe je tot een bepaald standpunt bent gekomen. Elke serieuze discussie ga je uit de weg en zodra iemand een poging doet om het concreter en specifieker te maken geef je niet thuis. Mag hoor, ik ben de laatste die aan jouw beslissingsvrijheid wil komen, maar ik begrijp het niet. Potentieel interessante discussies verzanden op die manier want iedereen praat langs elkaar heen, zonde.
Echwel schreef:Mis trouwens ook nog steeds het antwoord op deze post,