Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Tja als mensen levensmoe zijn moeten ze dat lekker zelf weten, gelukkig zijn er genoeg mensen op bokt die wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben en mensen zonder hoofddeksel daaraan helpen herinneren
sflj schreef:Joolien schreef:Tja als mensen levensmoe zijn moeten ze dat lekker zelf weten, gelukkig zijn er genoeg mensen op bokt die wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben en mensen zonder hoofddeksel daaraan helpen herinneren
Moet je mensen die je ziet roken dan ook maar steeds vertellen dat ze levensmoe zijn?
Ninia schreef:Grappig toch. Mijn zoon rijdt kartwedstrijden op hoog niveau. Daar is het dragen van een helm geen enkele discussie!
Ninia schreef:zonder cap rijden is geen verslaving, maar gewoon dom.
chanel1985 schreef:Mag ik eventjes aanhalen dat constant herhalen niet mag op bokt.
Feitelijk doe jij nu juist hetzelfde, door constant te blijven herhalen om de de rode knop te gebruiken
Huertecilla schreef:Ninia schreef:zonder cap rijden is geen verslaving, maar gewoon dom.
Nee, jij víndt het dom.
Het is in mijn ogen een uiting van rechtenschendende vermeende hogere moraal om over een niet verplichte, dus vrije beslissing, een dergelijk waardeoordeel over degenen die anders besluiten dan jij te ventileren.
Jij weet blijkbaar niet dat je niet weet wat je niet weet Ninia. Dat is in míjn ogen een serieuze beperking op jouw recht op meningsuitig.
Het houdt namelijk in dat jouw mening een vage basis heeft. Bepaald geen fundament voor een waardeoordeel. Kun je nagaan wanneer dan waardeoordeel een beslissingvrijheid van een ander betreft.
Huertecilla schreef:Ninia schreef:zonder cap rijden is geen verslaving, maar gewoon dom.
Nee, jij víndt het dom.
Het is in mijn ogen een uiting van rechtenschendende vermeende hogere moraal om over een niet verplichte, dus vrije beslissing, een dergelijk waardeoordeel over degenen die anders besluiten dan jij te ventileren.
Jij weet blijkbaar niet dat je niet weet wat je niet weet Ninia. Dat is in míjn ogen een serieuze beperking op jouw recht op meningsuitig.
Het houdt namelijk in dat jouw mening een vage basis heeft. Bepaald geen fundament voor een waardeoordeel. Kun je nagaan wanneer dan waardeoordeel een beslissingvrijheid van een ander betreft.
xTammyy schreef:Ik vind dit ook eigen verantwoordelijkheid.
Iedereen die een beetje verstand van paarden heeft weet dat het met een cap over het algemeen veiliger is , maar kiest er zelf voor die extra veiligheid niet te nemen.
Annickkii schreef:Maar ook dat is weer ieders eigen verantwoordelijkheid.
NinaCharlie schreef:Wat is jullie mening over op je paard zitten zonder cap voor een fotoshoot? Dus niet rijden, maar alleen 5 minuten erop zitten, op bekend terrein dan. (Sorry als dit al eerder ter sprake is geweest maar ik heb nu geen tijd om alles door te lezen)