Wie snapt nog meer de 1april-grap niet?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: Wie snapt nog meer de 1april-grap niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:42

ik vind het gewoon spam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:44

Anders, met als tekst: 'encyclo.nl/begrip/Paria' ?
Al denk ik dat je voor volgend jaar april niet klaar bent, zoveel troep is er vandaag op bokt gegooid.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:45

Jaime_ schreef:
Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh

Dit mis ik, kan iemand mij even uitleggen waar dit over gaat?

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:46

Japke_Z schreef:
Ik stem voor een ban voor iedereen met meer dan 1000 punten of minder dan -500.

Hahaha :')
Maar dat zou wel sneu zijn voor de mensen die gewoon serieus over paarden hebben gepost. :=

Jaime_ schreef:
Ik zit te denken he, ik heb ook ontzettend veel tijd over. Misschien moet ik maar op alle lijstjes en losse spam-woorden gaan temmen :)* Maar waar moet ik dan voor kiezen? Oneliner? Nutteloos? Spam?

Ik zou spam kiezen. :j
Maar alle lijstjes temmen gaat je niet lukken ben ik bang...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:46

M3lisss schreef:
Jaime_ schreef:
Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh

[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:47

Asyaa schreef:
Kinderachtig tot daar aan toe, maar het is gewoon irritant. Dat je je HAW posts wat anders verwoord om zo proberen net een puntje extra te scoren ok, maar hoe het nu gaat is gewoon vermoeiend. Ik zie nog liever advertenties van uggs in gebrekkig engels dan dit.

Tis dat bokt voornamelijk bevolkt wordt door vrouwen, anders zou ik zeggen http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-peen

Edit: oh en voor diegene die het willen uitproberen, ik zou niet het verhaaltje van iemand anders kopiëren want je wordt levend gevild. :P

Voorbeeld? O:)
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 01-04-12 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:48

Ik snap er ook niks van! Plus snap de lol er ook niet van, elk jaar die heisa om 1 april?!

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:49

Eddy_Rocks schreef:
Asyaa schreef:
Kinderachtig tot daar aan toe, maar het is gewoon irritant. Dat je je HAW posts wat anders verwoord om zo proberen net een puntje extra te scoren ok, maar hoe het nu gaat is gewoon vermoeiend. Ik zie nog liever advertenties van uggs in gebrekkig engels dan dit.

Tis dat bokt voornamelijk bevolkt wordt door vrouwen, anders zou ik zeggen http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-peen

Edit: oh en voor diegene die het willen uitproberen, ik zou niet het verhaaltje van iemand anders kopiëren want je wordt levend gevild. :P

Voorbeeld? 0:)

Haha ik zag ook al ergens in een topic mensen ruziën omdat iemand een verhaaltje gejat had... Maar weet niet meer waar. :=

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:49

M3lisss schreef:
Jaime_ schreef:
Asyaa schreef:

[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

Oh bah.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:50

Ik ben ook niet zo gecharmeerd van deze 1 april actie.. Gelukkig is het bijna over. Ik zag ook iedereen druk bezig met 'punten' scoren dus dacht al dat ik de enige was die het een rotzooitje vond :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:51

Jaime_ schreef:
Ik zit te denken he, ik heb ook ontzettend veel tijd over. Misschien moet ik maar op alle lijstjes en losse spam-woorden gaan temmen :)* Maar waar moet ik dan voor kiezen? Oneliner? Nutteloos? Spam?

Nutteloos. :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:52

Nog een uur en 10 minuten...

Ik word echt helemaal knettergek van die "mijn Kaylak is een merrie" dat heb ik vandaag 80482094827403x voorbij zien komen, ze kan in iedergeval het geslacht van haar eigen paard herkennen +:)+ -O- Dus dan verdien je inderdaad wel een heel hoog PQ.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:52

Donkerblauw schreef:
Jaime_ schreef:

Waarom zelf net zo opstandig gaan doen dan? :')
Kom je over anderhalf uur terug is het voorbij..
Of kun je bokt niet loslaten? ;)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:54

Rustig maar :(:) Ik heb nog geen 1x op een tem-knopje gedrukt hoor.. Het was alleen een idee wat in me op kwam... :z

Ben blij dat jij iig niets van paarden weet :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:54

Jaime_ schreef:
Heel veel bokkers hebben gewoon veel te veel tijd over, dat zal het wel zijn denk ik..

Daarnaast vind ik het ook ongelovelijk irritant dat ik nu niet iemands berichtenaantal kan zien, merk het vooral met kopen/verkopen via de boktmarkt, dat ik graag kijk of iemand 2000 posts heeft of maar 1, kopen en verkopen via internet blijft altijd een gok, maar dan drijf ik toch liever handel met iemand die waarde hecht aan zijn boktaccount, dan iemand met 1 bericht die heus niet wakker ligt van een ban.

Totaal aantal posts kan je nog steeds gewoon in de profielen zien! ;) Mocht je het voor die laatste 70 minuutjes nog willen weten, haha.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:56

Ik snap er geen flikker van eerlijk gezegt, waar zijn die punten nou weer voor, wat is er zo fun aan eigenlijk :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:57

Jaime_ schreef:
Rustig maar :(:) Ik heb nog geen 1x op een tem-knopje gedrukt hoor.. Het was alleen een idee wat in me op kwam... :z

Ben blij dat jij iig niets van paarden weet :D

Ik juist heel veel! Ben super p.enny! :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:59

Jaime_ schreef:
@ Neonlight, ik kan jouw zin op twee manieren opvatten zal wel mijn blondheid zijn:

"Er zijn al meerdere topics waar iedereen in los gaat, laat dit topic voor degenen die niets om 1 april geven."

Moeten degenen die niets om 1 april geven dit topic nou laten voor wat het is (en dus niet klagen over hoe stom het is) ? Of moeten juist de mensen die hier lijstjes en verhaaltjes spammen voor hun PQ dat niet doen in dit topic? :o?

Dat laatste dus. Anders was het ook een niet correct nederlandse zin. ;)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:00

Orola schreef:
Haha ik zag ook al ergens in een topic mensen ruziën omdat iemand een verhaaltje gejat had... Maar weet niet meer waar. :=

Dat vind ik dan weer wel grappig :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:06

Sorry had net ook iemands verhaal gestolen, wou gewoon kijken wat het deed. dus als ik nu typ cupido en geen paard en geen pony, hij kan geen passage of piaffe, hij houd van mandarijntjes en paardenbrokken of ik zit veel op de wiki

dan krijg ik dus punten? is dat het doel?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:10

Jup...
Je kunt ook voor de - punten gaan... :')

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:10

Lillian__ schreef:
Sorry had net ook iemands verhaal gestolen, wou gewoon kijken wat het deed. dus als ik nu typ cupido en geen paard en geen pony, hij kan geen passage of piaffe, hij houd van mandarijntjes en paardenbrokken of ik zit veel op de wiki

dan krijg ik dus punten? is dat het doel?

Dat zal het doel wel zijn, maar het gevolg is dat een grote groep zich irriteert aan zinloze onzin op dit forum -O-

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:13

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 21-04-22 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:14

Nee inderdaad, nou ik ga eens een zadelmaker bellen, misschien vind ik nog iets op de wikki, weten jullie welk inch een paard heeft die ook nog pony is? :')

Grapske

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:15

Lillian__ schreef:
Nee inderdaad, nou ik ga eens een zadelmaker bellen, misschien vind ik nog iets op de wikki, weten jullie welk inch een paard heeft die ook nog pony is? :')

Grapske

Hou eens op 8-)