Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Japke_Z schreef:Ik stem voor een ban voor iedereen met meer dan 1000 punten of minder dan -500.
Jaime_ schreef:Ik zit te denken he, ik heb ook ontzettend veel tijd over. Misschien moet ik maar op alle lijstjes en losse spam-woorden gaan temmenMaar waar moet ik dan voor kiezen? Oneliner? Nutteloos? Spam?
M3lisss schreef:Jaime_ schreef:Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh
Dit mis ik, kan iemand mij even uitleggen waar dit over gaat?
Asyaa schreef:Kinderachtig tot daar aan toe, maar het is gewoon irritant. Dat je je HAW posts wat anders verwoord om zo proberen net een puntje extra te scoren ok, maar hoe het nu gaat is gewoon vermoeiend. Ik zie nog liever advertenties van uggs in gebrekkig engels dan dit.
Tis dat bokt voornamelijk bevolkt wordt door vrouwen, anders zou ik zeggen http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-peen
Edit: oh en voor diegene die het willen uitproberen, ik zou niet het verhaaltje van iemand anders kopiëren want je wordt levend gevild.
Eddy_Rocks schreef:Asyaa schreef:Kinderachtig tot daar aan toe, maar het is gewoon irritant. Dat je je HAW posts wat anders verwoord om zo proberen net een puntje extra te scoren ok, maar hoe het nu gaat is gewoon vermoeiend. Ik zie nog liever advertenties van uggs in gebrekkig engels dan dit.
Tis dat bokt voornamelijk bevolkt wordt door vrouwen, anders zou ik zeggen http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-peen
Edit: oh en voor diegene die het willen uitproberen, ik zou niet het verhaaltje van iemand anders kopiëren want je wordt levend gevild.
Voorbeeld? 0:)
M3lisss schreef:Jaime_ schreef:Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? AarghhhhhhhhhhhAsyaa schreef:Dit mis ik, kan iemand mij even uitleggen waar dit over gaat?
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
Donkerblauw schreef:Jaime_ schreef:Ik zit te denken he, ik heb ook ontzettend veel tijd over. Misschien moet ik maar op alle lijstjes en losse spam-woorden gaan temmenMaar waar moet ik dan voor kiezen? Oneliner? Nutteloos? Spam?
Jaime_ schreef:Heel veel bokkers hebben gewoon veel te veel tijd over, dat zal het wel zijn denk ik..
Daarnaast vind ik het ook ongelovelijk irritant dat ik nu niet iemands berichtenaantal kan zien, merk het vooral met kopen/verkopen via de boktmarkt, dat ik graag kijk of iemand 2000 posts heeft of maar 1, kopen en verkopen via internet blijft altijd een gok, maar dan drijf ik toch liever handel met iemand die waarde hecht aan zijn boktaccount, dan iemand met 1 bericht die heus niet wakker ligt van een ban.
Ik zit te denken he, ik heb ook ontzettend veel tijd over. Misschien moet ik maar op alle lijstjes en losse spam-woorden gaan temmenMaar waar moet ik dan voor kiezen? Oneliner? Nutteloos? Spam?
Jaime_ schreef:@ Neonlight, ik kan jouw zin op twee manieren opvatten zal wel mijn blondheid zijn:
"Er zijn al meerdere topics waar iedereen in los gaat, laat dit topic voor degenen die niets om 1 april geven."
Moeten degenen die niets om 1 april geven dit topic nou laten voor wat het is (en dus niet klagen over hoe stom het is) ? Of moeten juist de mensen die hier lijstjes en verhaaltjes spammen voor hun PQ dat niet doen in dit topic?
Lillian__ schreef:Sorry had net ook iemands verhaal gestolen, wou gewoon kijken wat het deed. dus als ik nu typ cupido en geen paard en geen pony, hij kan geen passage of piaffe, hij houd van mandarijntjes en paardenbrokken of ik zit veel op de wiki
dan krijg ik dus punten? is dat het doel?