Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:54

Uh....Joolieneke....je zult van ondergetekende niet veel schokkende zaken tegen komen hoor,,,,en als je de topics goed leest zul je heel veel juist positieve zaken tegen komen....zo wordt er ook regel matig op gekomen voor kids die juist op bokt afgezeken worden........en van PB oorlogjes zo als op bokt gebeurt is al helemaal geen sprake.....
Overigens zit de modale PPer ook gewoon op bokt hoor,,,,en meestal oo nog met de zelfde naam,dus als je wat van mijn hand op PP leest mag je gerust hier reageren.......t is maar een heel dun muurtje wat tussen deze fora staaat...

Anoniem

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:57

Als ik Jolien was, dan liet ik dat forum zo links mogelijk liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:00

Ik laat het forum ook zo links mogelijk liggen, zelf maakt het me ook geen donder uit wat men over mij denkt maar toch is het niet leuk om te lezen.
Er zal ook niet alleen maar negatief zijn wat er staat maar na mijn naam gezocht te hebben is de toon ietwat gezet, kun je je dat voorstellen? ;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:01

Lovely schreef:
Als ik Jolien was, dan liet ik dat forum zo links mogelijk liggen.

Voor zover ik Jolien in kan schatten zou ik dat zeker doen ja......

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:01

papagroom schreef:
overigens moet ik zeggen dat het aantal paardgerelateerde topics op bokt die het knullige overstijgen,en waar echt wat zinnigs,en niet voor de hand liggends gevraagd wordt,ook op twee handen geteld kan worden.
Hoe krijg ik mijn paard aan de teugel zie ik als manege praat,en vragen die getuigen van enig nivo kom je ook hier op bokt bijna niet tegen.
De gemiddelde leeftijd,en ervaring op PP is een tikkie hoger als hier,en dus kom je al die penny topic`s niet tegen.

poeh poeh, erg hoge dunk.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:07

Nee hoor....er zijn wel geteld 4 leden beneden de 18......
En eigen dunk is mij vreemd....dat maakt het gelei een stuk gemakkelijker eens wat tregen gas te krijgen....

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:10

Maar de ervaring een stukje hoger, waar haal je die wijsheid vandaan.
Ik denk dat het allemaal wel mee valt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:11

Verschil met roddelen op zo'n internetforum en in het echt is natuurlijk ook dat het niet voor iedereen terug te lezen valt en nu wel. Kun je gaan roepen dat je je dan maar helemaal niet op internet moet begeven wil je zoiets voorkomen, maar ik zou persoonlijk liever een pb'tje krijgen waarom mensen zich aan me storen dan dat ze me bespreken op een ander forum. Daar heb ik namelijk ook meer aan, wie weet kan ik er nog wat mee - ik ben ook niet heilig en als mensen zich ergens aan irriteren hoor ik dat graag, misschien hebben ze wel gelijk ook.

Maar ik blijf erbij.... mensen mogen wat mij betreft praten wat ze willen daar zijn ze vrij in, aan mij de keus of ik me er wat van aantrek of niet (niet dus - zeker niet van mensen die ik niet eens persoonlijk ken :P )

Maar verder vind ik ook dat er heus leuke dingen op staan (maar goed, dat valt een beetje in het niet nu :+ ) maar ik heb er maar heel kort gezeten en dus ook niet zoveel meegekregen, helaas ook daar meelezers daar kom je nooit vanaf. :')

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:14

Ik had mij daar al ooit eens aangemeld maar wist mijn naam niet meer. Nu een nieuw account aangemaakt.
maar wat mij direct opvalt is dat er in den beginnen niet gewist werd, ruzies uitgevochten mochten worden, niet op pb wisselingen werd gelet, en dat een bericht melden zinloos was.
Nu staan er ineens allemaal huisregeltjes? :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:15

Joolien, ik vind het wel mooi om de berichten over jou te lezen op PP _O- Je hebt het zelf op internet gezet, dus eigen keuze. En anders inderdaad heel hard 'foei' roepen daar :D

Voor mij hoeft heel dat PP niet, vond het laatst wel machtig mooi dat ze met *** te maken hadden :D

Het is maar internet dames (en heren)!
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: namen verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:16

Nja, als je de ervaring van *** al niet meer mee kan tellen, ben je al bijna de helft kwijt.
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:18

Quellian schreef:
Joolien, ik vind het wel mooi om de berichten over jou te lezen op PP _O- Je hebt het zelf op internet gezet, dus eigen keuze. En anders inderdaad heel hard 'foei' roepen daar :D

Voor mij hoeft heel dat PP niet, vond het laatst wel machtig mooi dat ze met *** te maken hadden :D

Ja die reacties die jij bedoeld dat snap ik wel, heb ik zelf erop gezet dus daar moet ik niet over zeuren :P Maar meer die persoonlijke dingen als dat mens spoort niet vind ik een beetje jammer.
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:19

Quellian schreef:

Voor mij hoeft heel dat PP niet, vond het laatst wel machtig mooi dat ze met Saapke/Oestinja/Suliteitha/Zandruiter/Sita te maken hadden :D

en *** en nog een paar...
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:21

Ah joh Joolien, wat kan jou het schelen.
Ze hoeven niet van je te vreten hoor :D Laat lekker gaan! Ik kreeg ook weleens een Pb 'er wordt over je gekletst', nou... vooral blijven doen, ik ben wel uit op wat bekendheid.

Papagroom, is heel *** en hele denkbeeldige familie nu niet verdwenen van PP incl. alle posts van 'de', 'het', 'een' én alle post óver 'de', 'het', 'een'?
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:22

Quellian schreef:
Ze hoeven niet van je te vreten hoor :D Laat lekker gaan! Ik kreeg ook weleens een Pb 'er wordt over je gekletst', nou... vooral blijven doen, ik ben wel uit op wat bekendheid.

Papagroom, is heel Sita en hele denkbeeldige familie nu niet verdwenen van PP incl. alle posts van 'de', 'het', 'een' én alle post óver 'de', 'het', 'een'?

Ik word steeds nieuwsgieriger naar *** _O-
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:25

Quellian schreef:

Papagroom, is heel *** en hele denkbeeldige familie nu niet verdwenen van PP incl. alle posts van 'de', 'het', 'een' én alle post óver 'de', 'het', 'een'?

Die topics zijn uitsluitend te lezen voor actieve leden met een X aantal posts....niet meer door de buitenwereld dus......is beter zo.......helemaal weggooien is zonde...is PP geschiedenis
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:27

Ik blijf erbij dat het dom is om zulke dingen te 'verstoppen', zo iemand kan dus tot in de eeuwigheid door blijven gaan.

Joolien, vooral niet nieuwsgierig naar zijn, mis je niets aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:29

Haha ok. :P

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:32

Voorlopig krijgt PP door dit topic weer een hoop nieuwe leden binnen :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:33

Faruba schreef:
Voorlopig krijgt PP door dit topic weer een hoop nieuwe leden binnen :D

:D :D :D

Met dank aan bokt inderdaad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:33

Haha allemaal van die onedayflies of mensen die gezellig mee willen roddelen :P

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:35

_O- Joolien.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:43

Toch denk ik Joolien dat je alleen vandaag al minimaal een keer of drie even stiekum gekeken hebt..

en pas op wat je zegt hoor....voor je het weet draai ik een intervieuw in mekaar...LOL...

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:44

Eh ja, maar dan wel graag zonder spelfouten ( zecht en intervieuw) of is dat geen punt op PP?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:45

papagroom schreef:
Toch denk ik Joolien dat je alleen vandaag al minimaal een keer of drie even stiekum gekeken hebt..

en pas op wat je zegt hoor....voor je het weet draai ik een intervieuw in mekaar...LOL...

Ik heb net even gekeken ja, het toevallig het youtube filmpje even gepakt voor een ander topic hier :P
Ik ben dol op interviews, zoals ze daar weten houd ik van in de belangstelling staan :D

Lol Paulie _O-