Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:overigens moet ik zeggen dat het aantal paardgerelateerde topics op bokt die het knullige overstijgen,en waar echt wat zinnigs,en niet voor de hand liggends gevraagd wordt,ook op twee handen geteld kan worden.
Hoe krijg ik mijn paard aan de teugel zie ik als manege praat,en vragen die getuigen van enig nivo kom je ook hier op bokt bijna niet tegen.
De gemiddelde leeftijd,en ervaring op PP is een tikkie hoger als hier,en dus kom je al die penny topic`s niet tegen.
Quellian schreef:Joolien, ik vind het wel mooi om de berichten over jou te lezen op PPJe hebt het zelf op internet gezet, dus eigen keuze. En anders inderdaad heel hard 'foei' roepen daar
![]()
Voor mij hoeft heel dat PP niet, vond het laatst wel machtig mooi dat ze met *** te maken hadden![]()
Het is maar internet dames (en heren)!
Quellian schreef:Joolien, ik vind het wel mooi om de berichten over jou te lezen op PPJe hebt het zelf op internet gezet, dus eigen keuze. En anders inderdaad heel hard 'foei' roepen daar
![]()
Voor mij hoeft heel dat PP niet, vond het laatst wel machtig mooi dat ze met Saapke/Oestinja/Suliteitha/Zandruiter/Sita te maken hadden![]()
Het is maar internet dames (en heren)!
Quellian schreef:Ah joh Joolien, wat kan jou het schelen.
Ze hoeven niet van je te vreten hoorLaat lekker gaan! Ik kreeg ook weleens een Pb 'er wordt over je gekletst', nou... vooral blijven doen, ik ben wel uit op wat bekendheid.
Papagroom, is heel Sita en hele denkbeeldige familie nu niet verdwenen van PP incl. alle posts van 'de', 'het', 'een' én alle post óver 'de', 'het', 'een'?
Quellian schreef:Ah joh Joolien, wat kan jou het schelen.
Ze hoeven niet van je te vreten hoorLaat lekker gaan! Ik kreeg ook weleens een Pb 'er wordt over je gekletst', nou... vooral blijven doen, ik ben wel uit op wat bekendheid.
Papagroom, is heel *** en hele denkbeeldige familie nu niet verdwenen van PP incl. alle posts van 'de', 'het', 'een' én alle post óver 'de', 'het', 'een'?
papagroom schreef:Toch denk ik Joolien dat je alleen vandaag al minimaal een keer of drie even stiekum gekeken hebt..
en pas op wat je zegt hoor....voor je het weet draai ik een intervieuw in mekaar...LOL...