Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Heb het ook wel gehad dat ik een paard te koop had, stalgenootjes van de potentiele koper hadden alle berichten waar de naam van t paard in stond nagelezen en tegen de zus vd koper gezegt dat ik dingen had verzwegen
gabiiy schreef:lifaya schreef:ik heb werkelijk geen idee of ik gevolgd word
ik ook niet, zou ik niet weten wie dat zou willen![]()
maar hoe weet je nou of je gevolgd wordt?
Lolacabana schreef:Mijn oude collega's volgende mij. Ze hebben mij wel eens perongeluk gemaild met berichten die ik op bokt had geplaatst er in. Heel sneu
knooopje schreef:ik heb ook trouwe meelezers.. leuke meelezers,maar ook een paar minderen.
van die mensen waar je al jaren geen contakt meer mee hebt en ook niet wil, die dan je berichten lezen op bokt om maar aan info over mij te komen,
dit omdat ze mij blijkbaar niet los kunnen laten
,en ze toch nieuwschierig blijven naar het hoe en wat in mijn leven haha.
ik heb daar geen probleem mee,heb er zelfs wel eens handig gebuik van gemaakt,dan poste ik wat op bokt en dan werd mijn moeder gebeld(jou dochter dit... jou dochter dat bla bla) haha moet er nog om lachen...sommige mensen zijn zo doorzichtig,dan poste ik wat in een topic en dan wist ik dat zei zich aangesproken zou voelen,nou dat ging een dag over heenen dan hing ze weer bij mij moeder aan de telefoon
tja niet bij mij natuurlijk altijd via een ander
.
gelukkig heeft diegene geen contakt meer met mijn moeder..anders hing ze nu weer aan de telefoon![]()
Tylermen schreef:Mijn eigen moeder ja, erg zielig.. Ze ziet me niet meer en daarom gaat ze het zo doen, toen ik nog bij haar woonde moest ik mijn geschiedenis aan laten staan want anders zouden ze mijn laptop en blackberry afpakken.. Slaat nergens op.
Mijn twitter, ze followen me gewoon of maken een nep-account aan waar ik niks vanaf weet ,hyves en bokt enzo ook..
OF ze doen alles via mijn zusje, vindt het echt door en door zielig.
En ja, hun verspillen hun tijd, maar toch wel erg dat je je eigen dochter overal in de gaten houd?