Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:49

Ik heb schijnbaar ook een "trouwe" volger op bokt. Ik zie het nut er niet van in maar let hierdoor wel op wat ik online zet/

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:50

Huh, hoe kan het dat je dat idee hebt? (heb niet het hele topic doorgelezen)
Heb zelf niet het idee, maar ik denk dat ik ook niet bepaald interessante informatie op bokt plaats voor iemand om me in de gaten te gaan houden :P

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:53

Citaat:
Heb het ook wel gehad dat ik een paard te koop had, stalgenootjes van de potentiele koper hadden alle berichten waar de naam van t paard in stond nagelezen en tegen de zus vd koper gezegt dat ik dingen had verzwegen

ook gehad, ik zou gelogen hebben over de leeftijd. Arme beest was net jarig geweest.. En niet de medische achtergrond vertelt hebben. Alles wat relevant was verteld, en nee ik ga niet ieder snotje, schimmelplekje etc vertellen. En het paard ging ook heel goedkoop weg omdat hij niet geschikt was voor de sport..! Als jij een relatie krijgt, of je koopt een asiel dier vraag je ook niet alle voorgeschiedenis, alleen het relevante..

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:55

Ik heb wel gehad dat de vrouw van een vriend van mijn vader alles aan mijn ouders vertelde wat ik op facebook plaats. Tot aan het eten van een pizza aan toe! Echt, waar bemoeit ze zich mee. Het maakt me ouders verder niets uit, die vinden haar ook niet zo leuk. Ik ben 18 en dan denkt ze op die manier mij de les te lezen of iets?
Heb haar maar verwijderd en voor niet-vrienden is er niets zichtbaar, ze gaat haar eigen kinderen maar lekker pesten. Die zijn haar gedrag ook al behoorlijk zat.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:59

Ik heb helaas ook wat trouwe meelezers.

Maar ik wil er niet over praten :')

Juuls_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:16

lifaya schreef:
ik heb werkelijk geen idee of ik gevolgd word :+

ik ook niet, zou ik niet weten wie dat zou willen :')
maar hoe weet je nou of je gevolgd wordt?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:25

geen last van....denk ik....ben lang niet intressant genoeg :D

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:36

Hier ook "last" van een trouwe meelezer, misschien wel meelezers...
Sinds ik me er bewust van ben post ik niet meer zo vaak, ben uberhaupt nog weinig op Bokt. En wanneer ik wel iets post denk ik eerst 2x na of ik dat wel op het WWW wil hebben.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:59

ik heb ook trouwe meelezers *\o/* .. leuke meelezers,maar ook een paar minderen.
van die mensen waar je al jaren geen contakt meer mee hebt en ook niet wil, die dan je berichten lezen op bokt om maar aan info over mij te komen :Z ,
dit omdat ze mij blijkbaar niet los kunnen laten
,en ze toch nieuwschierig blijven naar het hoe en wat in mijn leven haha.
ik heb daar geen probleem mee,heb er zelfs wel eens handig gebuik van gemaakt,dan poste ik wat op bokt en dan werd mijn moeder gebeld(jou dochter dit... jou dochter dat bla bla) haha moet er nog om lachen...sommige mensen zijn zo doorzichtig,dan poste ik wat in een topic en dan wist ik dat zei zich aangesproken zou voelen,nou dat ging een dag over heen O:) en dan hing ze weer bij mij moeder aan de telefoon :? tja niet bij mij natuurlijk altijd via een ander +:)+.
gelukkig heeft diegene geen contakt meer met mijn moeder..anders hing ze nu weer aan de telefoon := :=

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:28

gabiiy schreef:
lifaya schreef:

Als ze heel vaak reageren in een topic waarop jij hebt geantwoord b.v, maar verder eigenlijk weinig posten.
Wat ik best wel vaak heb is dat ik nagepraat word als ik een antwoord heb gegeven in b.v H.A.W.
Dan geef je commentaar en word dat div. keren herhaald ondanks dat het topic al aardig "op gang" is zeg maar en er al div. antwoorden zijn gegeven.
Maar dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:57

gabiiy schreef:
lifaya schreef:

Ik heb n paar meelezers (gehad) die t zelf gewoon toegaven. Das nog eens mooi :D

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:01

Mijn oude collega's volgende mij. Ze hebben mij wel eens perongeluk gemaild met berichten die ik op bokt had geplaatst er in. Heel sneu :+

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:13

Lolacabana schreef:
Mijn oude collega's volgende mij. Ze hebben mij wel eens perongeluk gemaild met berichten die ik op bokt had geplaatst er in. Heel sneu :+

Vreemd zeg, wie houd zich daar nu mee bezig?

En om dat nu juist naar de persoon te sturen waar het over gaat is ook wel heel erg slim :=

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:04

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of er iemand meeleest.

Maar je hebt ook verschillende soorten meelezers: als het gaat om mensen vb hier van bokt die je even willen weten hoe het gaat enzo vind ik dit totaal niet erg. Ik doe dit ook wel eens.

Maar moest ik ex'en, famillie hebben die meeleest zou ik het toch jammer voor hen vinden. Heb een eigen leven :D .

Voor de rest kan het me niet zo schelen. Ik schrijf wat ik wil...

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:05

Lolacabana schreef:

Jeetje dit vind ik best ver gaan.. zijn het ook paardengekken ofzo of wisten ze dat je op bokt zat? Dan zou het nog een ander verhaal zijn..
Kreeg gisteravond ook een app van een collega en daar stond in dat iemand een telefoonnummer van mij wou hebben en dat diegene mij kende van vroeger, maar hij zou het niet zomaar aan diegene geven. Toen stond er onder; stuur deze foto maar op dan weet hij wel wie ik ben (met dus de link erachter). Toen ik dat verhaal las schrok ik wel even, maar het was dus niet serieus bedoeld.. kon er later wel om lachen en hij nog meer natuurlijk _O-.

Beetje onduidelijk verhaal misschien :7.

Maargoed.. ik heb ook wel last van meelezers, daarom kijk ik ook altijd wel uit wat ik op bokt plaats. Soms dan zie/lees/hoor je ook wel eens dingen dat je denkt van.. dat zet je toch niet op bokt. Maargoed, gelukkig is en denkt ieder mens anders :).

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:58

Nee, helemaal geen paardengekken. Ze weten hoe mijn pony heet dus hebben Kaylak gegoogled en wisten dat ik ook op bokt zat tijdens de pauze's en zijn me toen blijven volgen. Heel vervelend.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:42

Ik word ook door iemand na gekeken hier op bokt.. Heel irritant..
Ik let idd wel op wat ik neerzet nu.

Maar kom op, get-a-life. En laat mij met rust! :D

Het vervelende is, dat er altijd normaal tegen me word gedaan
als ik diegene tegenkom, maar achteraf mij belachelijk maken om me
berichtjes :))

Aan de eene kant kan ik er keihárd om lachen, aan de andere kant
baal ik er ook van.. Waarom? Waarom iemand op die manier in de gaten houden?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:44

Hmhm. Vind het fijn om interessant te zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:46

ik weet het niet , ach jammer dan. zoveel soeps post ik niet :=

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:11

Het viel mij ook op dat iemand elke keer op mijn berichten antwoordde en in dezelfde topics als waar ik gereageert had. Terwijl die persoon nauwelijks poste. Was ook nog een andere naam als eigen naam, maar ik kon aan de berichten zien wie het was. Dus ja, best jammer eigenlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:18

Ik heb geen idee, maar anders, gegroet mijn nieuwe vrienden! Ik geef jou ook een leven dus iedereen blij!

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:57

knooopje schreef:
ik heb ook trouwe meelezers *\o/* .. leuke meelezers,maar ook een paar minderen.
van die mensen waar je al jaren geen contakt meer mee hebt en ook niet wil, die dan je berichten lezen op bokt om maar aan info over mij te komen :Z ,
dit omdat ze mij blijkbaar niet los kunnen laten
,en ze toch nieuwschierig blijven naar het hoe en wat in mijn leven haha.
ik heb daar geen probleem mee,heb er zelfs wel eens handig gebuik van gemaakt,dan poste ik wat op bokt en dan werd mijn moeder gebeld(jou dochter dit... jou dochter dat bla bla) haha moet er nog om lachen...sommige mensen zijn zo doorzichtig,dan poste ik wat in een topic en dan wist ik dat zei zich aangesproken zou voelen,nou dat ging een dag over heen O:) en dan hing ze weer bij mij moeder aan de telefoon :? tja niet bij mij natuurlijk altijd via een ander +:)+.
gelukkig heeft diegene geen contakt meer met mijn moeder..anders hing ze nu weer aan de telefoon := :=

Goh heb ik ook last van!
Vergeet de pennys bij mij uit de buurt niet.
Gelukkig heb ik geen geheimen, bokt mag alles van mij weten.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 07:53

Ik heb absoluut meelezers , maar ik moet eerlijk zeggen dat het me geen reet uitmaakt. Ik weet wie de meelezers zijn en ik kan alleen maar denken : jammer dat jullie zo triest zijn. Zegt meer over hun dan over mij .

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 08:26

Ook hier iemand met een aantal meelezers hihi. Vind het aan de ene kant niet zo'n fijn idee dat er iemand mee leest, maar aan de andere kant... Blijkbaar is mijn leven interessant genoeg dat ik fans heb :+ .

Er zijn er 2 waar ik er zeker van ben... Een staleigenaar waar ik vroeger op stal heb gestaan en iemand die veel te maken heeft gehad met 1 van mijn paarden (die laatste laat zelfs anderen die op bokt zitten mij in de gaten houden, aangezien ze zelf geen bokt-account heeft hihi :P )

Hoe ik het weet? De eerste had zelfs een advertentie op marktplaats opgezocht, zodat zij mij kon mailen. En dan klagen over iets wat ik op bokt had gezet. Dit zou veel schade aan hun geven (gaf geen naam, plaats, etc. en blijkbaar voelde hun zicht aangesproken). Moest er keihard om lachen.

De 2e heeft wel eens via een bokker een kwaad bericht tegen mij geplaatst publiekelijk, omdat ik een feit aanhaalde (en aan bokkers vroeg of ik het wel goed gelezen had). Daar was ze het niet mee eens hihi.
Ook heeft de 2e meerdere malen aangegeven dat ze via anderen op de hoogte wordt gehouden.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:52

Tylermen schreef:
Mijn eigen moeder ja, erg zielig.. Ze ziet me niet meer en daarom gaat ze het zo doen, toen ik nog bij haar woonde moest ik mijn geschiedenis aan laten staan want anders zouden ze mijn laptop en blackberry afpakken.. Slaat nergens op.
Mijn twitter, ze followen me gewoon of maken een nep-account aan waar ik niks vanaf weet ,hyves en bokt enzo ook..
OF ze doen alles via mijn zusje, vindt het echt door en door zielig.

En ja, hun verspillen hun tijd, maar toch wel erg dat je je eigen dochter overal in de gaten houd?

Slotje op je twitter account? Kunnen alleen mensen je followen als je ze accepteert.

Ik heb ook wel eens het idee dat ik in de gaten word gehouden, ken ook mensen uit de buurt die op bokt zitten.