Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik sta voor alles open,behalve voor een discussie over zin/onzin. Ik hoop op jullie begrip
Citaat:nou neen
dat vraag JIJ
deze reactie had ik a verwacht
die vertelt en bevestigt mij steeds meer dat ik op het juiste spoor zit
okbret heeft er wat in te vertellen
zij wil bij jou blijven maar dan zal je er echt naar moeten luisteren
en aangezien jij dat niet doet en ik wel wil dat het dier blijft leven zal ik er ALLES AAN DOEN want IK wil NIET machteloos toezien terwijl een dier lijdt en terwijl dat niet hoeft!
drie flesjes, 1 telefoontje, wat maakt het verschil? da ze niet meer ziek is en weer blij rond kan rennen
maar neen, jij blijft in die emotie zitten, en dat ach en wee voelt wel erg lekker
er is een code waarin er staat: wanneer je elk levend ween een handje kunt helpen, moet je dat doen
en dat doe ik
ik heb je nu gewaarschuwd: wanneer je het niet doet, wordt de toestand weer kritiek, en dat kan sneller gebeuren dan jij denkt...
Citaat:Er is voor Bokt dus helemaal geen financiële prikkel om deze onderwerpen toe te staan. En wat Vincenza betreft, die heeft een BOT gekregen vanwege haar gedrag als reader. Als dit soort insinuaties jullie idee van respectvol en op de inhoud discussiëren is, dan snap ik wel dat er berichten verwijderd worden. Dit is namelijk gewoon tendentieus leugens en halve waarheden verkondigen om zelf betrouwbaarder over te komen.
EstherHegt schreef:Nicole geeft aan dat het team het lastig vindt om te bepalen, waar de scheiding tussen veterinair en alternatief getrokken moet gaan worden.Ook hiervoor dient zich de oplossing al aan, er bestaat blijkbaar sinds kort een stichting equivalent ( http://www.stichting-equivalent.nl/Bero ... -BCPC.html ) die een aparte beroepsvereniging gaat oprichten, dus als het team dan simpel, het standpunt van de faculteit diergeneeskunde, naast het rijtje van deze beroepsvereniging legt lijkt het mij best een duidelijke scheiding der machten. zo simpel zou de oplossing dus kunnen zijn!
Bandida schreef:russel schreef:Er is zelfs een HBO![]()
opleiding tot paranormaal genezer.....
Dat meen je niet he? (Ik ben belg, hier bestaat het niet)
russel schreef:
Citaat:Het doel van het lange termijnbeleid van het Bestuur is te komen tot een HBO erkende opleiding door de overheid. De ANZN missie “professionals in alternatieve zorg” sluit hierbij aan.
troi schreef:Maar je moet goed lezen voordat je daar achter komt. Ze wekken alle schijn een volwaardige HBO opleiding aan te bieden. Schandalig!
ANZN schreef:Geen HBO-opleiding dus, maar eentje die (naar hun eigen zeggen) van het niveau is van het HBO. Bijna hetzelfde, maar net niet.Het betreft een 4-jarige beroepsopleiding op HBO niveau.
ANZN schreef:Nog zo'n poging om het een HBO-opleiding te laten lijken, maar die tegelijkertijd helemaal níets zegt.Zowel leerplan als organisatie zijn ontwikkeld naar HBO standaarden.