Waar ligt de grens van wat medisch genoemd mag worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NickAltena

Re: Waar ligt de grens van wat medisch genoemd mag worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:53

Potver...laat ik nou juist begrepen hebben dat nou net dát de enige verbetering op dit forum was door deze verder vrij nutteloze discussie... dat je dus GEEN eisen meer mocht stellen als topic starter van dit soort onzin en dat "ik wil alleen positieve reacties" dus gewoon genegeerd mag worden door tegenstanders ??

Heb ik het dan toch verkeerd ge-read ?? ik leer het ook nooit vrees ik...

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:57

Voor het team, ik heb het even opgezocht, uit dit topic is Het centrale topic ontstaan over healing en reading onder medisch en daarmee erkend als medisch, [MD] dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?
Citaat:
Ik sta voor alles open,behalve voor een discussie over zin/onzin. Ik hoop op jullie begrip

Deze topicstarter geeft zelf readings en biedt ze ook aan. Dit is reclame.

Ik zou dus ook een topic kunnen starten, mijn paard is gaan hemelen, er is anijs aangeraden, nu weet ik niet zo goed of ik er goed aan heb gedaan om met de antibiotica te stoppen, maar ik wil geen discussie maar wil graag ervaringen uit de eerste hand, ik sta voor alles open behalve voor een discussie. Zien jullie het verschil?

Goddank dat ik wel gezond verstand had en niet in dreigementen ben getrapt dat wetenschap corrupt is en ze het niet weten. Paard is idd dood,
[MD] healing/magnetiseren/reading voor je paard, resultaten?
Citaat:
nou neen
dat vraag JIJ
deze reactie had ik a verwacht
die vertelt en bevestigt mij steeds meer dat ik op het juiste spoor zit
okbret heeft er wat in te vertellen
zij wil bij jou blijven maar dan zal je er echt naar moeten luisteren
en aangezien jij dat niet doet en ik wel wil dat het dier blijft leven zal ik er ALLES AAN DOEN want IK wil NIET machteloos toezien terwijl een dier lijdt en terwijl dat niet hoeft!

drie flesjes, 1 telefoontje, wat maakt het verschil? da ze niet meer ziek is en weer blij rond kan rennen

maar neen, jij blijft in die emotie zitten, en dat ach en wee voelt wel erg lekker
er is een code waarin er staat: wanneer je elk levend ween een handje kunt helpen, moet je dat doen
en dat doe ik
ik heb je nu gewaarschuwd: wanneer je het niet doet, wordt de toestand weer kritiek, en dat kan sneller gebeuren dan jij denkt...

Citaat:
Er is voor Bokt dus helemaal geen financiële prikkel om deze onderwerpen toe te staan. En wat Vincenza betreft, die heeft een BOT gekregen vanwege haar gedrag als reader. Als dit soort insinuaties jullie idee van respectvol en op de inhoud discussiëren is, dan snap ik wel dat er berichten verwijderd worden. Dit is namelijk gewoon tendentieus leugens en halve waarheden verkondigen om zelf betrouwbaarder over te komen.

In dit geval gaat het helemaal niet om Vincenza maar om het symbool wat Vincenza vertegenwoordigt en dat is nu toegestaan onder medisch als een centraal topic. Een reader/healer die zelf belang heeft kan een topic starten onder medisch onder de noemer ik wil geen tegengas, enkel positieve geluiden.

Wat denken de mods hier nu van? En willen de echte mods opstaan?

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:46

Ach, de mods hoeven helemaal geen antwoord te geven... Ik kan namelijk gedachtenlezen.

Daarvoor heb ik wel een foto of een stukje haar van de betreffende mod nodig, maar dan kan ik je PRECIES vertellen wat zij denkt. Ook of haar lever ontgift moet worden, trouwens. En of ze gelukkig in de liefde is, er nog onverwerkte jeugdtraumas weggepoetst moeten worden, en op welke datum het kopen van een staatslot voor haar de hoogste kans op een miljoen oplevert.

Daarvoor hoef je alleen maar even 65 euris op mijn rekening over te maken, en dat is dan ook nog inclusief BTW, toeslag voor gebruik van de etherische ether, afdracht aan de Bond van Volstrekt Betrouwbare Alternatieve Genezers, en Belasting op het voorspellen van kansspelen....

En of dat allemaal al niet mooi genoeg is, deze week - alleen deze week - mag je maar liefst DRIE vragen stellen, voor de prijs van een!!!

Mooier kan niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:50

Waarom maken we eigenlijk niet massaal SA's aan om ons dan voor te doen als readers / healers?
Het spekt de bankrekening want er zijn toch genoeg stumperts die het geloven, het bokt team houd ons niet tegen (wel even opletten dat je SA niet wordt ontdekt) en zo verschillend handelen we niet van de 'echte' readers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:53

Nou..... :9 Wat denk je hoeveel er wel niet zijn??? Er is zelfs een HBO :D :D opleiding tot paranormaal genezer..... ;)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 10:57

Ik heb al gepb-ed naar een mod met het verzoek om antwoorden van het team op de blijvende discussie. Het lijkt me dat er hier zinvolle argumenten naar boven komen en zinvolle suggesties. Ik vermoed een beetje dat ze hopen dat het vanzelf doodbloed maar dat is geloof ik niet de tendens van dit topic :D

Vorige keer duurde het 3 weken geloof ik dus ik stel me maar weer in op een fikse wachttijd, ik zou trouwens maar wat graag horen hoe de discussie achter de schermen verloopt.. Damn dat ik nu juist geen reader/invoeler etc ben. Misschien kunnen we iemand hiervoor inhuren? *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:58

*logt even in op nieuwaangemaakte SA*
Voor 65,- read ik wat er achter de schermen plaats vind.
Wel kan ik je graties vertellen dat ik in de toekomst geen stille dood zie voor dit topic.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 11:02

Wat genereus van je! Helemaal voor niks, nou iemand met zo'n goed hart zal zeker wel de waarheid vertellen! Ik ben weer gerustgesteld. Ik zal even kijken of ik ergens geld bij elkaar kan scharrelen voor de rest van je reading, dan deze week maar brood zonder hagelslag en thee zonder theezakje, dat is het wel waard natuurlijk.
:)*

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:23

Nicole geeft aan dat het team het lastig vindt om te bepalen, waar de scheiding tussen veterinair en alternatief getrokken moet gaan worden.Ook hiervoor dient zich de oplossing al aan, er bestaat blijkbaar sinds kort een stichting equivalent ( http://www.stichting-equivalent.nl/Bero ... -BCPC.html ) die een aparte beroepsvereniging gaat oprichten, dus als het team dan simpel, het standpunt van de faculteit diergeneeskunde, naast het rijtje van deze beroepsvereniging legt lijkt het mij best een duidelijke scheiding der machten. zo simpel zou de oplossing dus kunnen zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:25

'Opgericht door Vincenza Sammarco'
Laten we dat vooral doen :P

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:50

wie gaat er undercover lid worden van dit clubje???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:50

Verkleed als paard. :+

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:54

papagroom schreef:
wie gaat er undercover lid worden van dit clubje???

Kost wel veel geld hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:56

Als jij mij nou die 65 betaald voor het readen van het bokt-team, dan betaal ik daarvan wel 50 euro om te infiltreren in dat clubje. Zo coulant ben ik dan ook nog wel.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:04

russel schreef:
Er is zelfs een HBO :D :D opleiding tot paranormaal genezer..... ;)

Dat meen je niet he? (Ik ben belg, hier bestaat het niet)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:06

EstherHegt schreef:
Nicole geeft aan dat het team het lastig vindt om te bepalen, waar de scheiding tussen veterinair en alternatief getrokken moet gaan worden.Ook hiervoor dient zich de oplossing al aan, er bestaat blijkbaar sinds kort een stichting equivalent ( http://www.stichting-equivalent.nl/Bero ... -BCPC.html ) die een aparte beroepsvereniging gaat oprichten, dus als het team dan simpel, het standpunt van de faculteit diergeneeskunde, naast het rijtje van deze beroepsvereniging legt lijkt het mij best een duidelijke scheiding der machten. zo simpel zou de oplossing dus kunnen zijn!

Lijkt me ook dat ze het warm water niet opnieuw hoeven uit te vinden, er zijn buiten Bokt inderdaad wel meer plaatsen waar ze echt noodzaak hebben aan duidelijkheid en aan een scheiding. Goeie tip Esther!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:12

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:28

O jee..

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:31

russel schreef:

Tsjonge jonge, gelukkig is de opleiding niet erkend door de overheid en dat mag wat mij bterft ook zeker zo blijven, te gek voor woorden dit.

Citaat:
Het doel van het lange termijnbeleid van het Bestuur is te komen tot een HBO erkende opleiding door de overheid. De ANZN missie “professionals in alternatieve zorg” sluit hierbij aan.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 12:33

Maar je moet goed lezen voordat je daar achter komt. Ze wekken alle schijn een volwaardige HBO opleiding aan te bieden. Schandalig!

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:35

HBO staat hier voor....Hoger besodemieterend onderwijs...

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:42

Hogere Besodemieterende Oplichting, het is te gek voor woorden dat ze de schijn wekken dat dit volwaardig is, de prijzen van een studiejaar liegen er ook niet om, een beurs zul je voor deze opleiding gelukkig niet krijgen omdat het niet is erkend.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:55

troi schreef:
Maar je moet goed lezen voordat je daar achter komt. Ze wekken alle schijn een volwaardige HBO opleiding aan te bieden. Schandalig!

Maar wel knap geformuleerd.

ANZN schreef:
Het betreft een 4-jarige beroepsopleiding op HBO niveau.
Geen HBO-opleiding dus, maar eentje die (naar hun eigen zeggen) van het niveau is van het HBO. Bijna hetzelfde, maar net niet.
ANZN schreef:
Zowel leerplan als organisatie zijn ontwikkeld naar HBO standaarden.
Nog zo'n poging om het een HBO-opleiding te laten lijken, maar die tegelijkertijd helemaal níets zegt.

De opleiding is trouwens wel de enige in Zuid-Nederland (zitten er in het noorden dus blijkbaar nog een stelletje oplichters) die wordt geadviseerd door wc-eend "door de diverse beroepsverenigingen erkend is!!!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:00

Eigenlijk is het nog maar eens bewijs hoe winstgevend de sector is. Als men zelfs opleidingen gaat maken op 'hbo-niveau' dan gaat er flink wat geld in om.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 13:03

Goede genade, wat een prijzen ook, bijna 2000 euro per jaar en het is een 4-jarige opleiding..