Het nieuwe EA - testers gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:50

Albert

Re: Het nieuwe EA - testers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:50

...en ook de linkjes doen het :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:51

En de linkjes zijn verkeerd :+ Bugje :o
Naam is uurtje terug oid veranderd van /ea/ naar /markt/, zo te zien nog wat over het hoofd gezien.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:56

Bart ik ben altijd optimistisch :+ En *\o/* ik kreeg ook nog gelijk ook, hij is ONLINE *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Voor mij als tester wil ik toch heel even plat op het lijf gaan liggen voor Bart en Eline die ondanks dat ze gek werden van ons testers en de bugjes dit zo snel voor elkaar hebben gekregen _/-\o_ _/-\o_ Echt waar ik vind het top.

Daarnaast wil ik mijn dank en lof uitspreken naar alle testers, die goed hun best gedaan hebben om Bart en Eline gek te krijgen }>
En bedanken voor de gezelligheid en heerlijke discussies op het aparte stukje van het testforum. Het was meer dan een plezier met jullie allemaal samen te werken. _/-\o_ voor jullie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:03

BartVB schreef:
Meer foto's plaatsen zou moeten lukken maar heb dat tijdens het testen een paar keer vaker gehoord. Als we dan probeerde uit te vissen wat er mis gaat dan werkte het ineens wel :?
Topic daarover openen op [MZ] Marktzaken zou erg fijn zijn :j Met een beetje geluk komen we er dan achter wat er gemeenschappelijk is bij de mensen die maar 1 foto kunnen uploaden.

Ik denk dat dat komt doordat mensen niet op "uploaden" klikken, dit is bij één foto ook niet perse nodig, dat gaat ook goed als je dat niet doet. Maar pas als je het wel doet dan komt er een mogelijkheid om nog een foto te uploaden :j

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:04

En al 2 ad kunnen plaatsen het werk makkelijk of zou dat door al het testen komen :=

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:05

Volgens mij moet Bart inmiddels zo ongeveer helemaal gek zijn geworden...
Knap dat het nu toch nog zo snel gaat! :j

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:06

Inderdaad Karin al die ahum foutjes en dubbel topics zeurende bokkers en nog is het er al snel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:18

Het is inmiddels al gelukt,bedankt!
Ik moest gewoon drukken op uploaden.
Blond :')

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 08:38

Seven schreef:
Inderdaad Karin al die ahum foutjes en dubbel topics zeurende bokkers en nog is het er al snel

Is dit grappig bedoeld? Wat zijn ahum foutjes? We zijn gevraagd om te testen en dan meld je toch alles wat opvalt? Ook al is het iets kleins.
Dubbel topic zeurende bokkers?? Als je iets gevonden hebt moet je alle opmerkingen door om te kijken of het niet al was gemeld. Ik kan me best voorstellen dat dat een keer mis gaat.

Graag iets meer respect voor iedereen die zijn best heeft gedaan!

ik ga nu snel kijken hoe het werkt, want het is natuurlijk heel knap dat alle foutjes zo snel zijn aangepast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:25

Bart, mijn ongelooflijke complimenten voor je werk de afgelopen tijd, maar zeker de afgelopen dagen waar wij als testers van hebben mogen meegenieten +:)+

Wat was je ontzettend snel in het oplossen van dingen en wat heb jij ontzettend een deadline nodig :')

Wat is je adres? Dan kunnen alle bokkers je een muffin sturen :j

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:47

Ik sluit me gemakshalve bij Rina aan. we hebben echt heel veel op- en aanmerkingen aangeleverd. Dat was niet 'effies' gefixed allemaal

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:51

Lente schreef:
Wat is je adres? Dan kunnen alle bokkers je een muffin sturen :j

Ik heb dat een keer geprobeerd met de interne post, dat werkte 'minder goed'. ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:59

Je moet ook geen muffins door je usb proberen te proppen Iertje, veel te vet!

Maar ik zit hier nu met een nutteloze muffinbakset. Hij stond al helemaal klaar voor gebruik! -O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:01

Als je nou naar mij toekomt, kun je muffins meenemen! :j

*hint*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:03

Ik kom heeeeeel gauw naar jou toe :j ga ik jou gauw een pb over sturen. Ondertussen ga ik maar een advertentie aanmaken om mijn muffinbakset te verkopen denk ik :') maak ik voor jou wel een taartje.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:36

Iris82 schreef:
Als je nou naar mij toekomt, kun je muffins meenemen! :j

*hint*

Ja, maar wel in je eigen huis bakken rockie! Met de nesteldrang van iris gaat ze vast flippen als er wat bloem op het aanrecht komt :+

Bart, ook van ons complimenten voor hetgeen je gebouwd hebt en hoe belachelijk snel je de meeste bugs gefixed hebt! Je hebt wel een vakantie verdiend :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:00

Zwangerschapshormonen weet jij alles van he Odet? :P

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:27

Tilmar schreef:
Seven schreef:

Is dit grappig bedoeld? Wat zijn ahum foutjes? We zijn gevraagd om te testen en dan meld je toch alles wat opvalt? Ook al is het iets kleins.
Dubbel topic zeurende bokkers?? Als je iets gevonden hebt moet je alle opmerkingen door om te kijken of het niet al was gemeld. Ik kan me best voorstellen dat dat een keer mis gaat.

ik ga nu snel kijken hoe het werkt, want het is natuurlijk heel knap dat alle foutjes zo snel zijn aangepast!

Volgens mij is die wel grappig bedoelt.
We hebben in elk geval 3 dagen veel lol gehad.
En ben blij dat we die advertenties nog terug kunnen vinden want de deal met het broertje van Iris was nog niet rond ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:32

Tilmar schreef:
Seven schreef:

Ahum is een woord wat men gebruikt om iets minder lading te geven dus een klein hikje in een systeem kun je niet echt een foutje noemen maar aan gebrek voor een beter woord dan maar een "ahum" foutje :D

Inderdaad we zijn gevraagd en heb met alle liefde getest :) Je neemt mijn post veeellll te serieus op als je het luchtig leest zoals het bedoeld was begrijp je misschien beter wat er staat.
Dat het namelijk knap is van bart om door alle topic en "foutjes" heen te hebben geworsteld en het toch zo snel aan de praat te hebben gekregen. :D

Wat HTM zegt,
Er was sowieso tussen testers veel lol ook om de dubbel topics.
Nou via pb afhandelen die hap

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:10

Joh HTM! Ben je me nu aan het overbieden op het broertje van Iris??? :(

Bart en Eline, gefeliciteerd met jullie nieuwe EA! En bedankt dat ook ik mocht testen, ik heb er erg veel lol mee gehad!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:13

Was ik er bijna vanaf.... ^)
Wie was ook alweer diegene met die Fjord?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:18

@ seven: oke, prima dan heb ik het verkeerd begrepen :o
Ik ben echt onder de indruk hoe snel en fanatiek er getest werd en hoe razendsnel de foutjes opgelost zijn!

Het was inderdaad erg leuk om te doen.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:23

Iris82 schreef:
Was ik er bijna vanaf.... ^)
Wie was ook alweer diegene met die Fjord?

ik *\o/*

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:25

Ik deel je mening Tilmar :D
Ik was ook erg onder de indruk van iedereen die zich met het hele hart op de topic maken en reageren storte. Heel veel foutjes waren snel gevonden :j