Bokt zó moeilijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Bokt zó moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:21

Heb je het topic verder gelezen?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:22

Nee, ik ga geen 8 pagina's doorlezen := Buiten dat, lijkt me de OP heel duidelijk. Jou niet?
Ook al is het overdreven whatever, mensen zouden zich wat minder moeten ergeren.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 23:22

Nee hoor. (Ik val in herhaling steeds maar weer... zucht)
Als je het hele topic goed had gelezen, dan had je kunnen begrijpen dat ik in het eerste stukje bedoelde dat ik slechts tussen mijn soortgenoten wil zitten. De ouwe grijze bokken.

Maar even voor iedereen onder de 25 en die hierna nog reageert:
Het is al gelukt. Er is een nieuwe HK waar we onder elkaar kunnen zeuren. (Zie een aantal reacties hierboven).

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:23

emirr schreef:
Als je het hele topic goed had gelezen, dan had je kunnen begrijpen dat ik in het eerste stukje bedoelde dat ik slechts tussen mijn soortgenoten wil zitten. De ouwe grijze bokken.

Het is al gelukt. Er is een nieuwe HK waar we onder elkaar kunnen zeuren. (Zie een aantal reacties hierboven).

Nou sorry, maar ik ga geen 8x25 posts doorlezen.

Erger je toch niet zo, daar word je leven echt niet vrolijker van hoor :=

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:25

Marjoow schreef:
Nee, ik ga geen 8 pagina's doorlezen := Buiten dat, lijkt me de OP heel duidelijk. Jou niet?
Ook al is het overdreven whatever, mensen zouden zich wat minder moeten ergeren.

Misschien moet je dan toch maar eens gaan lezen dan alleen de OP, kun je ook lezen wat TS te vertellen heeft. Jij vindt dat niet nodig, jij wil gewoon even je gal spuien en niet lezen. Prima toch! :D Alleen een beetje kortzichtig van je.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:25

Marjoow schreef:
emirr schreef:

_O- Diegene die zich ergert ben jij hoor! :')

TS, :D ik begrijp jou helemaal! :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:28

Nope. Ik erger me niet. Ik verwonder mij slechts :)

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:30

emirr schreef:
Sorry. Ik ben ondertussen heel erg gefrustreerd. Ik had iets leuks gevonden, zat te lezen, ondertussen aan het koken, dochter op mijn pc... weg onderwerp. Opnieuw ingelogd en nu zoek ik me kleurendoof naar het onderwerp waar ik was. De zoekfunctie is zó beperkt. Er staan zó veel topics en alles is zo weinig onderverdeeld. Hij stond eerst ergens links en nu kan ik hem nooit meer vinden. En al die afkortingen ook. Ik snap er niks van. 1 onderwerpje heeft dan ook weer honderden pagina's met 1 of 2 regels reactie. Sjonge. Het lijkt wel of iedereen mee wil kletsen en ondertussen niks zegt.

Verder zoek ik mijn paarden-vriendinnen en kennissen. Ik weet wel waar ze wonen, weet hoe hun paarden heten, wat ze leuk vinden enz., maar nog kom ik er niet. Ik kan geen woonplaats zoeken. Eerst moest ik al 25 "nuttige" berichten typen voor ik mee kon schrijven of überhaubt ergens de weg kon vragen.. nu heb ik dat gedaan en nu ben ik teleurgesteld.

Is er ook een "ouwe-wijven" hoekje ergens apart? Wat ik nog niet heb kunnen vinden? Waar niet (sorry hoor.. ik kan er niets aan doen) al dat grut met hun wijze opmerkingen tussendoor reageert? Er zitten zó veel mensen (vooral meisjes) op Bokt. Is er dan niet een aparte afdeling voor bijvoorbeeld 35+? Is het mogelijk om iedereen jonger dan zeg 25 of zo helemaal te blokkeren? Of alleen de meisjes die altijd maar 1 of 2 regels schrijven te blokkeren?

En nog 1. Ik erger me rot aan al die aanvallen. Het stikt hier van de jaloerse en gemene krassende heksenstemmetjes. Mooie fotoshoot ergens. Ik geniet van al die prachtige plaatjes. Prachtig lange manen wapperend in de wind. Wauw! Komt er weer zo'n mutsel tussendoor die ze af zou knippen, omdat het alleen maar onhandig is. Dzjie zeg. Heeft ze wel gezien over wat voor paard ze het heeft? Over wat voor ras? Wat de eigenschappen van dat ras zijn? Hou dan je klep als je niet weet waar het over gaat of geen respect kunt opbrengen. Wàt voor plaatje het ook is, er is er altijd 1 die de eigenaar van de beauty het licht in de ogen niet gunt links of rechts. Dus de ruiter was gevaarlijk bezig, zat verkeerd, was nerveus, te dik, had een fout bit in, een te klein zadel, blèh, blèh, blèh. Of de fotograaf was slecht; blèh.

Dus mijn vraag is of er een rustiger stukje Bokt is. Of er aparte clubs zijn waar niet al dat grut zit en zo ja, waar ik die dan kan vinden. Zo niet, wie heeft er dan nog een tip voor een ander forum waar het wat minder druk is.

_/-\o_

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:39

Marjoow schreef:
emirr schreef:

kon niet missen dat hier een jonge bokker bezig is
marjoow heb je nu zelf niet door dat je precies bevestigt wat TS bedoelde?
heerlijk weer :')

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:40

spatter, dat is nu exact wat mij ook op valt. Precies datgene wat wordt bevestigd. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:42

spatter schreef:
Marjoow schreef:

kon niet missen dat hier een jonge bokker bezig is
marjoow heb je nu zelf niet door dat je precies bevestigt wat TS bedoelde?
heerlijk weer :')

Dat moet dan maar :=

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:59

Er is rechtsboven gewoon een knopje hoor, als je daar op klikt zie je enkel de berichten van de TS.
Daarnaast, als je niet de moeite leest om het topic te lezen neem dan ook de moeite niet om te reageren toch :D ?

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 00:08

PMS??? :-)

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:03

Er is toch ook een young riders gedeelte.
Waarom dan niet ook een old riders deel?
Over discriminatie gesproken. _O-

indiaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:21

emirr schreef:

waar is die HK,
kan geen verwijzing vinden in de posts?

dan zijn we van het ge z ei.. af
gr Seline

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 17:34

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:36

robeer schreef:

*grinnik* ik wilde eerst niet reagere en en alleen lezen( sommige reacties zijn ronduit hilarisch) maar na deze toch maar wel.
Je hebt mijn avond even goed gemaakt :D

@ TS ik hoop dat je je plekje nu steeds meer gevonden hebt ? Snap sommige frustraties ook best, ik kom er soms ook niet helemaal uit met de zoekfunctie.

Edit: zie net de nieuwe HK, gaat nu vast goed komen

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:43

robeer schreef:

Eigenlijk lijkt me dat best wel een goed idee :D

elbee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:53

Er wordt vaak aanvallend gereageerd, vind je. En je mist hier hor.......bizar weinig zelfkennis voor iemand van jouw (en mijn) leeftijd.....komisch......

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 17:54

:j mij ook. Daar was ik een paar bladzijdes geleden naar op zoek. Ik ging er toen vanuit dat het er al lang zou zijn, maar dat het aan mijn zoekkwaliteiten lag. Of nee.. niet helemaal eerlijk. Ik twijfelde niet aan mijn kwaliteiten (want ik kan natuurlijk altijd alles vinden ;) ). Ik vond gewoon dat het op bokt moeilijk zoeken was.

elbee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:57

En je mist humor....moet het zijn......zal de leeftijd wel zijn.....

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:07

emirr schreef:
:j mij ook. Daar was ik een paar bladzijdes geleden naar op zoek. Ik ging er toen vanuit dat het er al lang zou zijn, maar dat het aan mijn zoekkwaliteiten lag. Of nee.. niet helemaal eerlijk. Ik twijfelde niet aan mijn kwaliteiten (want ik kan natuurlijk altijd alles vinden ;) ). Ik vond gewoon dat het op bokt moeilijk zoeken was.

Ach, die jonkies zijn daar gewoon handiger in denk ik dan maar.
Zullen we een rollator hoekje voorstellen dan. Ook met ITP enzo. Kunnen we onze nieuwste scootmobielen showen. :') _/-\o_

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 20:14

elbee schreef:
Er wordt vaak aanvallend gereageerd, vind je. En je mist hier hor.......bizar weinig zelfkennis voor iemand van jouw (en mijn) leeftijd.....komisch......

Ja, nou ja. Ik bedoelde het allemaal niet zo zwaar en serieus. Helemaal niet eigenlijk. Mijn OT was overdreven, aangedikt, met de nodige zelfspot. Zeker niet bedoeld om mensen aan te vallen, te beledigen of te discrimineren. Zo zit ik helemaal niet in elkaar. Sterker nog: ik heb er geen seconde bij stil gestaan dat mensen het zo op zouden vatten en dat is eigenlijk wèl heel erg erg. Dat men kennelijk (hier op bokt of overal?) zo in de aanval en/of verdediging moet steeds overal om overeind te blijven in de harde wereld (van bokt?, internet? of overal?).
Ineens werd er zeer aanvallend gereageerd. Dat was toen ik reageerde dat ik humor mistte. Relax man.. dat bedoelde ik. Ze namen het allemaal zo serieus. Waren zwaar beledigd zelfs.

Normaal, als je dingen zegt... dus niet schrijft, dan zie je een gezicht erbij. Ik ben echt niet gevaarlijk hoor. Ik zie juist overal de humor wel van in. En als het effe kan nog zwarte ook.

Misschien had ik 3 x per zin een smiley moeten zetten, omdat men anders niet (meer) begrijpt dat ik overdrijf? Ik ging er vanuit dat men dat wel zou snappen. Gelukkig ook een groot aantal wel, dus het lag niet helemaal aan mij.

Hoe bizar weinig zelfkennis heb ik dan dat jij het komisch vindt? Ik weet dat ik een ouwe taart ben, zeur, niet zo handig ben met bokt en de zoekfunctie... Ik weet nog een heleboel meer over mezelf wat ik hier niet en plain public ga vertellen natuurlijk.. ;) Ik hoor het graag.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:39

Marjoow schreef:

Dat hoeft natuurlijk ook niet, maar het is in zo'n geval ook niet heel handig om toch te reageren als je niet de moeite wilt nemen om de rest van het topic te lezen :) In dit geval liep je reactie nogal achter op de rest van het topic.

@Emirr; Wat betreft het ingewikkeld; daar ben ik het helemaal mee eens. Bokt is nogal onoverzichtelijk en complex. Voor een deel komt dat door de grootte, voor een deel ook door de layout en de manier waarop Bokt de afgelopen jaren gegroeid is. De komende tijd willen we alles wat meer stroomlijnen wat dat betreft maar dat is een flinke uitdaging...

Wat betreft de felle reacties op je eerste post; dat is een klassiek gevalletje zender-medium-ontvanger. Jij was voor een deel sarcastisch, medium (tekst) geeft de toon waarop je het bericht bedoelt niet door, ontvangers weten dat er redelijk wat zuurpruimen rondlopen op de wereld die je bericht zonder meer 100% serieus en gemeend hadden bedoeld. Het feit dat er redelijk wat informatie verloren gaat door het medium is iets om altijd goed in het achterhoofd te houden. Het is echt heel erg makkelijk om een bericht op internet helemaal verkeerd te lezen. Dat is in de praktijk ook waardoor een heel erg groot deel van de problemen op Bokt ontstaan. Niet doordat mensen elkaar dwars willen zitten maar doordat ze denken dat men elkaar dwars wil zitten :)

Maar goed, over het algemeen zitten er vooral mensen op Bokt die het beste met jou voor hebben. Wees welkom, stel vragen als je ergens niet uitkomt, blader de Help een keer door en dan komt het helemaal goed. Veel plezier gewenst!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:46

amen bart _/-\o_