Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emirr schreef:Nee hoor. (Ik val in herhaling steeds maar weer... zucht)
Als je het hele topic goed had gelezen, dan had je kunnen begrijpen dat ik in het eerste stukje bedoelde dat ik slechts tussen mijn soortgenoten wil zitten. De ouwe grijze bokken.
Maar even voor iedereen onder de 25 en die hierna nog reageert:
Het is al gelukt. Er is een nieuwe HK waar we onder elkaar kunnen zeuren. (Zie een aantal reacties hierboven).
Marjoow schreef:Nee, ik ga geen 8 pagina's doorlezenBuiten dat, lijkt me de OP heel duidelijk. Jou niet?
Ook al is het overdreven whatever, mensen zouden zich wat minder moeten ergeren.
Marjoow schreef:emirr schreef:Nee hoor. (Ik val in herhaling steeds maar weer... zucht)
Als je het hele topic goed had gelezen, dan had je kunnen begrijpen dat ik in het eerste stukje bedoelde dat ik slechts tussen mijn soortgenoten wil zitten. De ouwe grijze bokken.
Het is al gelukt. Er is een nieuwe HK waar we onder elkaar kunnen zeuren. (Zie een aantal reacties hierboven).
Nou sorry, maar ik ga geen 8x25 posts doorlezen.
Erger je toch niet zo, daar word je leven echt niet vrolijker van hoor
emirr schreef:Sorry. Ik ben ondertussen heel erg gefrustreerd. Ik had iets leuks gevonden, zat te lezen, ondertussen aan het koken, dochter op mijn pc... weg onderwerp. Opnieuw ingelogd en nu zoek ik me kleurendoof naar het onderwerp waar ik was. De zoekfunctie is zó beperkt. Er staan zó veel topics en alles is zo weinig onderverdeeld. Hij stond eerst ergens links en nu kan ik hem nooit meer vinden. En al die afkortingen ook. Ik snap er niks van. 1 onderwerpje heeft dan ook weer honderden pagina's met 1 of 2 regels reactie. Sjonge. Het lijkt wel of iedereen mee wil kletsen en ondertussen niks zegt.
Verder zoek ik mijn paarden-vriendinnen en kennissen. Ik weet wel waar ze wonen, weet hoe hun paarden heten, wat ze leuk vinden enz., maar nog kom ik er niet. Ik kan geen woonplaats zoeken. Eerst moest ik al 25 "nuttige" berichten typen voor ik mee kon schrijven of überhaubt ergens de weg kon vragen.. nu heb ik dat gedaan en nu ben ik teleurgesteld.
Is er ook een "ouwe-wijven" hoekje ergens apart? Wat ik nog niet heb kunnen vinden? Waar niet (sorry hoor.. ik kan er niets aan doen) al dat grut met hun wijze opmerkingen tussendoor reageert? Er zitten zó veel mensen (vooral meisjes) op Bokt. Is er dan niet een aparte afdeling voor bijvoorbeeld 35+? Is het mogelijk om iedereen jonger dan zeg 25 of zo helemaal te blokkeren? Of alleen de meisjes die altijd maar 1 of 2 regels schrijven te blokkeren?
En nog 1. Ik erger me rot aan al die aanvallen. Het stikt hier van de jaloerse en gemene krassende heksenstemmetjes. Mooie fotoshoot ergens. Ik geniet van al die prachtige plaatjes. Prachtig lange manen wapperend in de wind. Wauw! Komt er weer zo'n mutsel tussendoor die ze af zou knippen, omdat het alleen maar onhandig is. Dzjie zeg. Heeft ze wel gezien over wat voor paard ze het heeft? Over wat voor ras? Wat de eigenschappen van dat ras zijn? Hou dan je klep als je niet weet waar het over gaat of geen respect kunt opbrengen. Wàt voor plaatje het ook is, er is er altijd 1 die de eigenaar van de beauty het licht in de ogen niet gunt links of rechts. Dus de ruiter was gevaarlijk bezig, zat verkeerd, was nerveus, te dik, had een fout bit in, een te klein zadel, blèh, blèh, blèh. Of de fotograaf was slecht; blèh.
Dus mijn vraag is of er een rustiger stukje Bokt is. Of er aparte clubs zijn waar niet al dat grut zit en zo ja, waar ik die dan kan vinden. Zo niet, wie heeft er dan nog een tip voor een ander forum waar het wat minder druk is.
Marjoow schreef:emirr schreef:Nee hoor. (Ik val in herhaling steeds maar weer... zucht)
spatter schreef:Marjoow schreef:
kon niet missen dat hier een jonge bokker bezig is
marjoow heb je nu zelf niet door dat je precies bevestigt wat TS bedoelde?
heerlijk weer
emirr schreef:Nee hoor. (Ik val in herhaling steeds maar weer... zucht)
robeer schreef:Er is toch ook een young riders gedeelte.
Waarom dan niet ook een old riders deel?
Over discriminatie gesproken.
emirr schreef:mij ook. Daar was ik een paar bladzijdes geleden naar op zoek. Ik ging er toen vanuit dat het er al lang zou zijn, maar dat het aan mijn zoekkwaliteiten lag. Of nee.. niet helemaal eerlijk. Ik twijfelde niet aan mijn kwaliteiten (want ik kan natuurlijk altijd alles vinden
). Ik vond gewoon dat het op bokt moeilijk zoeken was.
elbee schreef:Er wordt vaak aanvallend gereageerd, vind je. En je mist hier hor.......bizar weinig zelfkennis voor iemand van jouw (en mijn) leeftijd.....komisch......
Marjoow schreef:Nou sorry, maar ik ga geen 8x25 posts doorlezen.