[Dienstmededeling] Ban van Steef permanent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:01

Sypheron schreef:
Dan had dat toen ook gedaan moeten worden, bovendien worden er tegenwoordig ook geen mensen meer gebanned voor sommige dingen die gebruikers uit de 'oude tijd' geflikt hebben.. zoals veelvuldig slowchatten. (ok daarnaast waren er ook nog andere zaken, maar als het slowchat gedeelte door de vingers gezien zou worden, dan zou er ook niet genoeg overblijven voor een definitieve ban imo).

Ehm nee idd, zie de Stapmolen, is gewoon een soort SC Scheve mond . En alles wat daarop volgde (en eraan vooraf ging) had daar mee te maken.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:03

Syph, van fouten kan je leren toch?
Nobody's perfect, en volgens mij zijn we hier hard aan het proberen om alles zo goed mogelijk te doen.
Dan kan je wel door blijven gaan over dat het anders had gemoeten, heb je misschien ook gelijk in, maar is op dit moment een beetje zinloos denk ik aangezien we net een andere beslissing hebben genomen Lachen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:05

Ja, maar als je van die fouten wil leren, geef dan ook toe dat het toenertijd misschien een goede beslissing was, maar dat de ban nu niet meer nodig is, en hef deze op, zodat de gebruikers weer onder hun eigen naam kunnen bokken. (Ik lijk wel van het boktbevrijdingsfront Tong uitsteken)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:10

Haha cool het boktbevrijdingsfront Haha!
Het is idd nooit te laat, jullie kunnen ze altijd een kans geven *kijkt heeeeeel lief*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:10

Over wie heb jij het eigenlijk?
Ik dacht dat het nog steeds om de ban van Steef ging?
En die heb heeft Bart wel voldoende toegelicht dacht ik?
Op de afgelopen pagina heb ik ook nog uitgelegd wat het verschil is tussen het opheffen van zijn ban en die van anderen, dus snap je punt niet zo?

[edit]typo[/edit]
Laatst bijgewerkt door Cody op 23-09-03 09:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:11

Ik heb het over Mytens.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:11

Ik had het nog tegen Syph, toen ik typte stond jouw reactie er nog niet. Dat jij het over Mytens had was me wel duidelijk Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:16

Cody schreef:
Ik had het nog tegen Syph, toen ik typte stond jouw reactie er nog niet. Dat jij het over Mytens had was me wel duidelijk Haha!

Zo'n vermoeden had ik al Haha! . Geloof dat Syph het iig over Mytens en Puck heeft.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:18

Ik doelde idd op o.a. Mytens, Puck, en zo zullen er vast nog wel een aantal meer zijn die om die redenen gebanned zijn in die tijd.
Krijgsgevangenen in Zuid Afrika zitten toch ook niet meer vast? Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:59

Grappige vergelijking Syph *LOL* .
Weet zo niet wie er nog meer gebanned waren eigenlijk.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:05

Bart, je moet mensen die hier op bokt hun vertier zoeken niet ervan beschuldigen dat ze hier zijn puur om jou dwars te liggen. Steef is hier ongetwijfeld slechts geweest om mee te doen in discussies voor de fun, niet om jou een hak te zetten. Hij heeft daarin 1 regel overtreden: hij heeft zijn ban omzeild. Verder heb je hem nergens van kunnen beschuldigen. Ik ken voorbeelden van mensen die zich erger misdroegen dan hij en die hetzelfde deden: een ban, vervolgens onder schaduwaccount alsnog verschijnen. Ook dat heb jij door de vingers gezien. Waarom kun je dat niet bij Steef doen? Mensen die scherp zijn of juist humoristisch kleuren de maatschappij en dus ook bokt. Daarom verzoek ik je, je besluit te herzien. Ik weet heel goed dat jij en Steef elkaar niet liggen, maar probeer daar boven te staan.

Juist die mensen die al zo lang hier komen en die zoveel inbreng hebben geleverd, ook ZINNIGE inbreng, die geef jij een ban. Dat is geen verrijking voor bokt. dat is gewoon zonde.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:07

Desiree, de permanente ban van Steef is al teruggedraaid Haha!.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:07

o, oeps, grinnik! Deze topic had zoveel pagina's dat ik ze niet allemaal gelezen heb. Nou, mijn complimenten aan Bart!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:16

Nou Mytens nog en dan zijn we helemaal blij OK dan!