op een discussieforum mag je het ook zeggen als je het er niet mee eens bent

ik ben wat dat betreft niet zo een kudde-ganger

en zonder bart geen bokt....zonder gebruikers geen bokt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ojajoh schreef:ik zie niet in waarom ik zou moeten zwijgen (opmerking kruisje drukken)
op een discussieforum mag je het ook zeggen als je het er niet mee eens bent
ik ben wat dat betreft niet zo een kudde-ganger
en zonder bart geen bokt....zonder gebruikers geen bokt
BartVB schreef:Situaties zijn niet hetzelfde, je krijgt steeds meer regels en het is vooral zo dat leuke acties of goedbedoelde reacties gesloten/verwijderd/afgestraft worden omdat ze 'niet mogen' puur omdat er ooit een regel is gemaakt om consequent te kunnen zijn. Dit topic mag strikt volgens de regels niet maar de regels zijn geen doel op zich. Belangrijk is zorgen dat de gebruikers het naar de zin hebben op de site en dat de site bruikbaar blijft. Tientallen 'gefeliciteerd!' topics op de site zorgt niet voor een betere forumervaring en dus zijn felicitatietopics niet toegestaan, maar dat wil niet zeggen dat we ze (bij hoge uitzondering) niet toe kunnen staan. Dit topic (na tig pagina's) sluiten was consequent geweest maar vrijwel niemand zou er blij van zijn geworden en het is ook behoorlijk duidelijk dat dit een uitzonderingsgeval is. Ik ben dus niet zo heel bang dat er nu ineens tig mensen ineens topics gaan openen want 'zij mocht het wel!'.
BartVB schreef:@ElineS; Op FZ staat al het e.e.a. over het 'regels als richtlijnen' dat je noemt. Voornamelijk in:
[FZ] [Dienstmededeling] Nieuw waarschuwingensysteem
en
[FZ] [Dienstmededeling] Vernieuwing regels Bokt.nl
hier komt binnenkort meer nieuws over.
Je hebt gelijk als je zegt dat je duizend mensen, duizend meningen hebt maar het alternatief is alles in harde regels vangen en dan heb je duizend niet te hanteren regels die het gebruik van de site misschien consequenter maar niet prettiger maken.
Die regels willen we de komende tijd, waar mogelijk, wat meer loslaten waardoor we hoogstwaarschijnlijk wat minder keihard consequent worden maar waardoor de site wel prettiger/vriendelijker wordt in het gebruik.
Maar goed, meer daarover in de FZ topics dus
BartVB schreef:@ElineS; Op FZ staat al het e.e.a. over het 'regels als richtlijnen' dat je noemt. Voornamelijk in:
[FZ] [Dienstmededeling] Nieuw waarschuwingensysteem
en
[FZ] [Dienstmededeling] Vernieuwing regels Bokt.nl
hier komt binnenkort meer nieuws over.
Je hebt gelijk als je zegt dat je duizend mensen, duizend meningen hebt maar het alternatief is alles in harde regels vangen en dan heb je duizend niet te hanteren regels die het gebruik van de site misschien consequenter maar niet prettiger maken.
Die regels willen we de komende tijd, waar mogelijk, wat meer loslaten waardoor we hoogstwaarschijnlijk wat minder keihard consequent worden maar waardoor de site wel prettiger/vriendelijker wordt in het gebruik.
Maar goed, meer daarover in de FZ topics dus