Neonlight schreef:Liberty, er zijn maar weinig mods van 18, en sterker nog, de gemiddelde leeftijd van de mods is hoger dan de gemiddelde leeftijd van de bokkers.
Omdat iemand ouder is dan een mod, of dan iedere mod, hoeft dat geen vrijbrief te zijn om niet aangesproken te worden. Ik heb het al een keer eerder in dit topic aangehaald, de vergelijking gemaakt naar mijn werk. Mijn direct leidinggevende is 5 jaar jonger dan dat ik ben. Is dat dan een reden om niets meer van die persoon aan te nemen, en als ik iets doe wat niet helemaal juist is in het bedrijfsbelang het af te doen met "ja, maar ik ben ouder en ik wens niet zo aangesproken te worden door iemand die jonger is?" Bokt is in dit geval niets anders als wat je in het echte leven tegen komt. Op den duur wordt je ouder, en kom je in een situatie dat je ook naar volwassenen moet luisteren die jonger dan je zijn.
Nog een voorbeeld, je komt in aanraking met de politie omdat je door rood licht rijdt. Politie-agent is een x aantal jaar jonger. Die mag je niet bekeuren of een waarschuwing geven omdat je ouder bent?
nee we hadden het over de smaak die het bericht had jullie moeten er geen draai aangeven dan begrijpen we elkaar niet meer , even een brul pb gegeven dat soort dingen , aanspreken kan prima op gepaste manier , geen problemen mee.