Ceriadwen: Ik geef geen trap na, dat is tenminste niet mijn bedoeling.
Ik blijf me alleen verbazen over de enorme heisa die er door alle bokkers, die níks met dit hele gebeuren te maken hebben, gemaakt wordt.
Dat heeft niks met KiWiKo, RK of wie dan ook te maken.. dat is gewoon idioterie..hou je gewoon lekker bij waar je voor die quotes mee bezig was.
Wordt jouw HK-topic er ineens anders van, door het openbaar maken van die quotes? Lees je de topics op ITP of HAW ineens met andere ogen?
Tieneke: En dat snap ik, maar wat hebben wij daar dan mee te maken?
Skygirl: Ik had van KiWiKo ook niet verwacht dat ze een hacker in zou huren en dan zo laag zinken om het op internet te zetten.
Dat is laag, zelfs voor een 'gewone' bokker, maar voor zover ik KiWiKo ken, had ik haar hier niet voor aangezien.

Ik vind dat heel erg jammer..
Ik vind het geen mentaliteit van oogjes dicht, dan zie je niks..
Het is gewoon idioot te noemen om met zo'n grote groep mensen aan te vallen, terwijl je niet eens zeker weet of álle quotes wel gepost zijn.
Nou zie ik KiWiKo er niet voor aan om dingen te verzinnen, maar laag is het wel.
Als ik met iemand een erg persoonlijk pb-gesprek voer en ik krijg om wat voor reden dan ook ruzie met diegene, dan ga ik dat ook niet online zetten.
Zoiets
doe je gewoon niet, dat is een ongeschreven regel.