Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:Nou dat is de afgelopen jaren héél wat voor gekomen hoor. Dat laatste is echt geklets.
GamblersCup schreef:Bart zegt dat het NIET wettelijk vastgesteld is. Waar vinden we nu de waarheid? Geen idee waar ik moet zoeken...
Citaat:Desnoods stellen ze in dat gebruikers hun berichten na zoveel jaar handmatig kunnen verwijderen. Ook prima, dan doe ik het zelf wel
slimmerik schreef:De strekking van het bericht is, dat in mijn geval het team een goede reden had om een topic te verwijderen. En als iemand anders posten of topics wil verwijderen en daar een goed reden voor is, er niet moeilijk gedaan hoeft te worden.
Heino schreef:Citaat:Desnoods stellen ze in dat gebruikers hun berichten na zoveel jaar handmatig kunnen verwijderen. Ook prima, dan doe ik het zelf wel
Hier ben ik ook groot voorstander van
Gulpje schreef:Tenzij je zelf bepaalde dingen op Bokt zet, toch?
slimmerik schreef:Gulpje schreef:Tenzij je zelf bepaalde dingen op Bokt zet, toch?
Daarom biedt het beheer volgens mij ook aan dat als je gegronde redenen hebt bepaalde posten te wijzigen of te verwijderen, die mogelijkheid er ook is.
Chiqa schreef:Shellyke daar heeft Slimmerik op pagina 7 van dit topic al uitgebreid een onderbouwend antwoord op gegeven.
klasse trouwens dat je dit doet Slim zover had je helemaal niet hoeven gaan, toch netjes dat je dit eindelijk uit de wereld heb gesproken.En imo ook geheel terecht dat je hiervoor gekozen heb.
Chiqa schreef:Shellyke daar heeft Slimmerik op pagina 7 van dit topic al uitgebreid een onderbouwend antwoord op gegeven.
klasse trouwens dat je dit doet Slim zover had je helemaal niet hoeven gaan, toch netjes dat je dit eindelijk uit de wereld heb gesproken.
En imo ook geheel terecht dat je hiervoor gekozen heb.
Chiqa schreef:klasse trouwens dat je dit doet Slim zover had je helemaal niet hoeven gaan, toch netjes dat je dit eindelijk uit de wereld heb gesproken.En imo ook geheel terecht dat je hiervoor gekozen heb.
guanacotje schreef:Verder viel me op dat een aantal mensen vallen over het feit dat je een motivatie moet geven. Ik denk dat je dit niet te serieus moet nemen. Als je gewoon een mailtje stuurt met een aantal posts "omdat je niet wil dat deze informatie door iedereen te lezen is", het lijkt dat dat voor het beheer voldoende motivatie is (of zou moeten zijn).