Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:46

Mavelle schreef:
Ik vind het een beetje raar van je om je (ex-)collegamoderators zo in het openbaar af te vallen omdat je het niet eens bent met een beslissing. Ik denk niet dat dit de beslissing van één persoon is geweest, en ik denk dat als er meer moderators het eens zijn over dat je 'weg moet' dat ze daar heus een goede reden voor hebben en er misschien wel meer dingen mee spelen.

Maar hé, dat denk ik.

Hier ga ik in mee, ik vind het heel rot van jou, en ook niet netjes. Maar ik vind dit eigenlijk nog minder netjes :o

Mar meid, wees blij dat je weer zwart ben en van deze onzinnigheid af bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:47

Lieve Agnes,
Heel jammer om je nu in het zwart te zien. In de korte tijd van samenwerking vond ik je een fijne mod en ik heb je eerlijkheid omtrent je vriendschap met KiWiKo echt gewaardeerd. Je zwart-worden is iets tussen jou en de hoofdmods, maar zoals ik zei; ik vind het wel jammer. :(:)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:47

Misschien is het een idee om modjes aan te stellen om het beheer te modden :)* .

Belachelijke gang van zaken is dit zeg. Als het aan mij zou liggen dan zijn er heel wat andere modjes die op de nominatie staan om er direct uitgezet te worden, gelukkig voor hen heb ik geen zeggenschap daarover.
Ik vond jou in ieder geval een goede mod, bedankt voor je inzet en ik hoop dat je alles weer snel op de rails zal hebben.

Is het bokt einde in zicht misschien?

Poiuytrewq

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:56

Kim lacht zich vast dood dat ze nog zoveel besproken wordt/invloed heeft op dingen.

Jammer Nessah, nouja, ik zou het me niet teveel aantrekken en het zo zien dat je er eindelijk van af bent. :')
Ik hoop natuurlijk wel dat je nog leuke plaatjes van je paard blijft posten!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:58

Welkom terug Agnes, wat jammer dat je dit nieuws opeens kreeg, sterkte!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:19

jeetje... die zag ik niet aankomen... bedankt voor alles en ook voor de samenwerking toen we samen blauw waren...

Welkom terug in het zwart... :(:)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:32

Bedankt voor al je modwerk Nessah +:)+ Hopelijk komt alles op privé vlak ook snel weer in rustiger vaarwater, veel succes met alles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:36

youngster schreef:
Hoe weet jij dat ze dat kon? Omdat ze dat vertelde of omdat jij haar gelooft zonder dat je verder iets weet.

Ik weet uit ervaring dat het modbeheer nooit zomaar iets doet, en zeker niet om deze redenen

Dan nodig ik persoonlijk bij deze het beheer uit om hun kant van het verhaal te vertellen.
Ook al had ze die alinea over het oneens zijn met de bot op kim weggelaten dan hadden wij nog wel 1+1 kunnen doen. Je wordt als kleurtje niet gevraagd zwaaizwaai te doen omdat je het wat drukker hebt. Nogmaals wijs ik op de speciale groep die is gemaakt voor mods die tijdelijk een break nodig hebben. Jullie gaan absurd veel met vakantie, wat moet kunnen vind ik persoonlijk, het is nog steeds vrijwilligers werk. Echter zou een veel logischer weg zijn dat Nessah uit haar zelf op mod vakantie ging, of door het beheer werd gevraagd van anders ga je ondertussen toch even ertussen uit.

Doe je verhaal, tell your side, want nu wordt heel makkelijk geroepen 'we/jullie weten niet alles'.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:43

Jeetje joh knjdde dat je op zwart moet. Jammer dat ze je niet nog even de tijd gegeven hebben. Juist omdat je al aangaf dat eht nog maar even zou duren. Ik denk dat ze spijt gaan krijgen dat zo'n goede weg is.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:50

Nessah! ik vind het echt vervelend te lezen zoals het gelopen is! ik vond je en fijne mod! je deed super goed werk! ik wil je echt heel veel plezier wensen als zwartje! ik hoop ook dat we je paardje af en toen eens mogen voorbij zien vliegen. nogmaals bedankt voor alles! en succes met je thuissituatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:10

He wat naar zeg!
Vind het wel goed dat je je jouw kant van het verhaal hebt neergezet :j Dat zal niet makkelijk voor je geweest zijn met al die wirwar van emoties, kan me voorstellen dat dit hele gebeuren je toch aangrijpt :(:)
In elk geval bedankt voor de geleverde inzet als groentje!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:21

Poeltje schreef:
Maar waarom gaan de mods en beheerders er verder niet inhoudelijk op in?
Zij kunnen toch hun kant van het verhaal vertellen? Men zal dan iig een stuk minder speculeren.

Dit is iets tussen Nessah en het beheer. Mods en andere teamie's staan daar compleet buiten, net als gebruikers dat staan.
Ik vind het ook niet meer dan netjes dan dit gewoon persoonlijk te houden, zoals het is bedoeld. Daarbij verwacht ik ook dat ieder integer persoon voor zich zelf kan bedenken dat ieder verhaal twee kanten heeft. Het is niet net als vroeger, toen je klein was; dat wat je niet zag, er ook niet was. Zo steekt de wereld niet in elkaar. :)

Nessah ik hoop dat de komende tijd je meer succes en geluk te bieden heeft, dat heb je ook echt verdiend. Iedereen verdiend het om zijn leven op rolletjes te hebben.
Natuurlijk ook veel succes gewenst met je stoere merrie, dat jullie samen maar mooi mogen klimmen in de sport. :)

Bedankt voor je inzet!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:24

Jammer Nessah :(:)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:25

Mireille schreef:
Dit is iets tussen Nessah en het beheer. Mods en andere teamie's staan daar compleet buiten, net als gebruikers dat staan.
Ik vind het ook niet meer dan netjes dan dit gewoon persoonlijk te houden, zoals het is bedoeld. Daarbij verwacht ik ook dat ieder integer persoon voor zich zelf kan bedenken dat ieder verhaal twee kanten heeft. Het is niet net als vroeger, toen je klein was; dat wat je niet zag, er ook niet was. Zo steekt de wereld niet in elkaar. :)

Heb je gelijk in maar na veel acties die onbegrijpelijk zijn voor veel bokkers is het ook niet zo gek dat dit hun eigen mening en ervaringen onderstreept.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:26

Jeetje, hier schrik ik toch wel echt van. Wat een rare gang van zaken.... Had het zeker niet verwacht, al helemaal niet van diegenen die deze beslissing hebben genomen. Erg jammer dat het dan op zo'n manier moet gaan. Zoals Shanna al zei, zo groeit het vermoeden wel dat het achter de schermen rommelt :\

Nessah, ik zag je graag als mod en ik gun je dan ook het allerbeste. Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:27

Eline schreef:
Dit topic kan inderdaad gewoon blijven staan, Nessah geeft haar visie weer en heeft dat inderdaad van te voren overlegd. Ik denk ook niet dat het onze taak is om daar al te inhoudelijk op ingaan, een welles/nietes verhaal heeft niemand wat aan.

We vinden het jammer dat Nessah met dit gevoel weggaat als moderator en willen benadrukken dat het verzoek absoluut niet te maken had met de kwaliteit van haar modwerk.

Nee dat hadden de meesten hier al wel in de gaten dat het een andere rede zou hebben en dat het iets met prive omgang met Kiwi te maken zou hebben?
Beetje sneu dat prive zaken zo'n doorslag zouden hebben op een form zeg!
Zelf had ik ook al om een permanente ban gevraagd omdat dit topic mij helemaal niet aanstaat maarja nog steeds niet gekregen helaas,dus misschien bij deze dan er zitten naar mijn mening teveel zielige personen hier en dan heb ik het niet alleen over de mods maar ook over vele gebruikers waar spontaan je broek bij afzakt!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:28

Erg jammer!
Bedankt voor je mod-werk. :)
Succes met je privé situatie en hopelijk heb je nog veel plezier van het zwart-zijn.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:36

Mireille schreef:
Poeltje schreef:
Maar waarom gaan de mods en beheerders er verder niet inhoudelijk op in?
Zij kunnen toch hun kant van het verhaal vertellen? Men zal dan iig een stuk minder speculeren.

Toch typisch dat dit allemaal wel intern besproken wordt en n.a.v. een post over dat de modjes niet reageren, ze dat spontaan gaan doen. Er is meer, dat weet jij, dat weet ik, en dat weten derest van de bokkers ook. Als het alleen maar gaat om het feit dat Nessah te lang afwezig is geweest en geen tijd heeft gehad om fulltime te haar werk te doen als mod, kan dat naar mijn idee gewoon uitgelicht worden door het beheer. Maar dat gebeurt niet... Apart..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:38

Knap dat jij dat weet.... wil je het mij ook vertellen? :)

Logisch natuurlijk dat andere moderators nog reageren. Zo doen we dat altijd als iemand uit het team vertrekt. Je bent collega's geweest en je wenst elkaar het allerbeste, want iedereen meent dat oprecht. Nessah is een leuke meid en ze wordt gewaardeerd, waarom zouden wij dan niets mogen zeggen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:43

Nouja Poeltje dat vind ik dan ook weer nergens op slaan. Ook de modjes zijn net zo'n mensen als Nessah die dit erbij doen!

Ook, ja zelfs elke mod! Is niet elke uur van de dag online en zal de eerste pagina van zo'n druk lopend topic niet altijd halen. Dan zijn er mensen die na een kwartier op de 3e pagina zeggen dat de mods ondankbaar zijn omdat ze niet reageren. Mod komt online, ziet een topic en reageerd uit beleeftheid om je collega succes te wensen.
Dan is het nog niet goed?

Dus niet alleen het beheer is gek. (Om ook maar lekker mee te speculeren enzo..)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:49

Tuurlijk wordt het intern besproken of komt dit voor jou net zo onverwacht als voor derest van de bokkers?
Denk toch wel dat jullie het eerder wisten dan wij en dit dus ook besproken hebben.

En dat jullie reageren snap ik volkomen, is je goed recht. Verder val ik jullie als mod zijnde niet aan, maar verbaas me gewoon over de situatie net zoals meerdere hier doen.

Dit wordt vast weer één van de doofpotten verhaaltjes. Jammer, want dat hoeft op deze manier niet.

Suus_: Ik zeg toch ook niet dat ze ieder moment van de dag online moeten zijn? Dat was Nessah schijnbaar ook niet, anders hoefde ze niet weg. ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:51

Poeltje schreef:
Toch typisch dat dit allemaal wel intern besproken wordt en n.a.v. een post over dat de modjes niet reageren, ze dat spontaan gaan doen.

Ik kan je verzekeren dat er nergens achter de schermen staat dat het geadviseerd wordt om in dit topic te reageren.
Dat weet Nessah ook want ze was nog groen op dat moment.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:55

Bedankt voor je inzet!
Jammer dat het zo is geëindigd maarja, je doet er niets aan.
Maar nogmaals bedankt! :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:56

Poeltje schreef:
Suus_: Ik zeg toch ook niet dat ze ieder moment van de dag online moeten zijn? Dat was Nessah schijnbaar ook niet, anders hoefde ze niet weg. ;)

Er is meer tussen wel en niet :)*.

Maar ik doelde eigenlijk meer op het spontaan reageren van modjes NAV een eerder geplaatst berichtje
Citaat:
Toch typisch dat dit allemaal wel intern besproken wordt en n.a.v. een post over dat de modjes niet reageren, ze dat spontaan gaan doen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:57

Iris82 schreef:
Poeltje schreef:
Toch typisch dat dit allemaal wel intern besproken wordt en n.a.v. een post over dat de modjes niet reageren, ze dat spontaan gaan doen.

Ik kan je verzekeren dat er nergens achter de schermen staat dat het geadviseerd wordt om in dit topic te reageren.
Dat weet Nessah ook want ze was nog groen op dat moment.

Dan heb ik te snel geoordeeld over het feit dat de mod's niet reageerde. Mijn excuses.