BartVB schreef:De gesloten topics waren allemaal naar aanleiding van een topic waarin een gebruiker aangeeft dat ze het niet eens is met een gegeven waarschuwing.
Mijn vraag naar met name Karl was waarom er continu topics worden gesloten wanneer er een discussie plaats vind ( forum=discussie) EN waarom een gerichte vraag van gebruikers van dit forum ervoor zorgt dat gelijk dat slot er op gaat.
Dit waren ZEKER geen topics waarin een gebruiker het niet eens is met een OW.
Ik heb er nog nooit een gehad. Ik constateer een feit, vraag om uitleg. En wat krijg ik? Een of ander antwoord wat totaal niet ind e buurt komt van hetgeen ik heb gevraagd. En wederom, voor je uberhaupt ook nog maar iets kan zeggen, slotje er op.
Niet zo raar dat er frustratie komt dan. Ik ben 36, op naar de 37.. ben zeker wel in staat tot een normaal gesprek en vind hetd an ook totaal onnodig dat iemand met een groen kleurtje niet in staat is een vraag te lezen, te begrijpen en te beantwoorden.
Hierop word je namelijk op de lagere school al getrained. Het heet begrijpend lezen.
En ja ik word hier sarcastisch van, want ook JIJ banketstaaf er mooi omheen.
Even een voorbeeldje..
Ter verduidelijking, ik constateerde een feit, dat is dat er razendsnel sloten worden geplaatst. Vandaar mijn vraag toen aan Karl.
Citaat:Je sluit heeeeeeeeel snel topics, zonder dat er uberhaupt gediscussieerd kan worden.
ik wil graag weten waarom dat is...
En het antwoord plus slot...
Citaat:Een bokker had een vraag over haar OW en het heeft niet zoveel zin om daar een topic over te openen. Voor het antwoord op die vraag moet je toch bij een mod zijn en een PB is daarvoor de geëigende weg.
Het heeft dus ook niet zoveel zin om hier topics over te blijven openen en naar de bekende weg te vragen.
Hier dus ook een slotje.
Dus ik ga naar de bakker, vraag om wit brood, en ik kom met een mercedes thuis? Beetje hetzelfde voorbeeld maar dan in Jip en janneke taal. Misschien komt de vraag dan beter over.