Sancties op hysterica rondom nieuwe mannen op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: Sancties op hysterica rondom nieuwe mannen op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:43

Zou Wessel's topic nog open gaan, of blijft dat voorgoed op slot? :)

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:45

Magnummm schreef:
Zou Wessel's topic nog open gaan, of blijft dat voorgoed op slot? :)

Zomaar ff raden in het wilde weg :+
Die blijft op slot :D

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:59

Lijkt mij ook dat het gesloten blijft.... :j

En van meneer Koene heeft nog maar 4pagina's. De hysterie rondom mannen neemt af lijkt.

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:16

Prutsmuts schreef:
En van meneer Koene heeft nog maar 4pagina's. De hysterie rondom mannen neemt af lijkt.

Teveel mannen in 1 keer kunnen de dames niet aan denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 10:50

Ik vind het zelf ook jammer dat iedereen er zo bovenop springt. En dat het kennelijk wel hormonaal is blijkt ook wel uit de offtopic mate in dit topic.

Tuurlijk, je hebt er lolbroeken bij. Maarf verlaag je niet naafr hetzelfde niveau.. Of ga lekker naar mannenfora als je aandacht wil.

De man van een vriendin van me had zich hier aangemeld op Bokt, die heeft namelijk echt iets met paarden. Zette als beginnende bokker om bokt te leren kennen een topic op wie wat waar, de plek om je even voor te stellen en vragen te stellen. Werd besprongen door de hormoondames en durft nu niet meer terug te komen. Ik vind het toch behoorlijk sneu..

Andere optie om het tegen te gaan is WWW opdoeken..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 10:54

Ik vind het ook behoorlijk overdreven. Wat Jans hierboven ook zegt, je schrikt mensen er mee af. En je wilt met zijn allen toch dat het gezellig is/blijft/wordt op bokt?

Ik ben er bijna van overtuigd dat het een groot hormonenspel is.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 10:57

Gewoon niet zeggen bij het aanmelden dat je een man bent.

Daarnaast is het vaak leuk dat een man ook wat met paarden heeft / kan rijden maar hij mag geen rijkleding aan. wat willen jullie nou? ;)
Laatst bijgewerkt door PascalB op 28-11-10 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 10:58

Misschien moetgen Bart Karl Sander en Sjoert ook een voorsteltopic aanmaken. Mannen met een boktkleurtje, leuk kijken hoe we daarop reageren ;)

wedden dat er dan niets gebeurd.. Sneu niet dat nieuwe mannen meteen belaagd worden?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 10:58

PascalB schreef:
Gewoon niet zeggen bij het aanmelden dat je een man bent.
Daarnaast is het vaak dat leuk is dat een man ook wat met paarden heeft / kan rijden maar hij mag geen rijkleding aan. wat willen jullie nou? ;)

Om als man dus op bokt te kunnen komen, moet je jezelf maar voordoen als iemand anders?

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:00

nou je ziet het resultaat. zodra een man zich aanmeld is het ineens een kudde die er aan komt rennen.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg die er om vragen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:03

Maar dan kom je er dus op terug dat het probleem is de reacties van de bokkers. En dat die aangepakt moeten worden.
Het is toch te belachelijk voor woorden dat een man zich niet als man kan aanmelden op bokt omdat er een stel kippen is wat gigantisch begint te kakelen zodra er een man is?

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:05

Heb er zelf niet zo'n moeite mee. maargoed dat ben ik :).
Denk dat het andersom, een vrouw op een mannen forum het zelfde kan gaan.
Nou moet ik zeggen dat ik ook nooit een voorstel topic heb gedaan. Ook daar is het tussen de regels doorlezen, waar reageer je wel / niet op.
Storm gaat vanzelf liggen en dan is het leuke er vanaf.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:20

nou kijk om een voorbeeld te noemen want het draait om 1 bepaald topic als je je voorstelt met man stelt zich voor en dan tussen haakjes er achter zet en ja het gaat om paarden)
dan daarbij blijkt uit zijn voorstelbverhaaltje dat hij niks met paarden heeft tja wat moet je dan op bokt ?? kijk dan lok je het toch uit |o
dan begint het gedonder met rammelde eierstokken reakties
je kan ook gewoon voorstellen en dan in je verhaaltje zeggen dat je man bent en uitlegt wat je met paarden hebt/doet dan komen er minder hormonen vrij klaarblijkelijk
er zitten genoeg mannen hier die gewoon meepraten maar die hebben echt iets met paarden
sommige wist ik geeneens dat ze man waren maar daardoor veranderd mijn beeld van hun totaal niet

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:24

Is het niet handig om bij de naam Afbeelding te zetten :)

Het grootste gedeelde is op het forum vrouw maar er zitten geloof ik nog best wel wat mannen tussen.
Voor mij hoeft een kijk mij ik ben een man topic ook niet persee. Maar het is iets waar iedereen zelf maar voor moet kiezen.
Het zelfde of je in zo'n topic een reactie plaatst. Meestal is het toch maar van korte duur deze aandacht.

Karolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:31

Mijn vriend is ook af en toe actief op Bokt. Hij heeft zich nooit voorgesteld en vermeldt in zijn posts ook niet dat hij een man is. Dat is niet bewust of zo, maar net zoals ik niet vermeld dat ik een vrouw ben. Hij heeft dan ook echt geen last van door hormonen overmande vrouwen of vrouwen met een lolbroek aan.

Hij doet zich niet anders voor, maar loopt ook niet rond te roepen dat hij een man is (wat natuurlijk meestal ook totaal niet van belang is). Geen centje pijn voor hem op Bokt hoor.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 16:43

tinkert_tje schreef:
nou kijk om een voorbeeld te noemen want het draait om 1 bepaald topic als je je voorstelt met man stelt zich voor en dan tussen haakjes er achter zet en ja het gaat om paarden)
dan daarbij blijkt uit zijn voorstelbverhaaltje dat hij niks met paarden heeft tja wat moet je dan op bokt ?? kijk dan lok je het toch uit |o
dan begint het gedonder met rammelde eierstokken reakties
je kan ook gewoon voorstellen en dan in je verhaaltje zeggen dat je man bent en uitlegt wat je met paarden hebt/doet dan komen er minder hormonen vrij klaarblijkelijk
er zitten genoeg mannen hier die gewoon meepraten maar die hebben echt iets met paarden
sommige wist ik geeneens dat ze man waren maar daardoor veranderd mijn beeld van hun totaal niet

Dan lok je toch uit? Blijkbaar vind je zijn reacties dan ook nog niet belangrijk genoeg om te lezen, anders had je geweten dat hij nieuwschierig is geworden naar het fenomeen paard.

Alsnog komen er dan minimaal 5 pagina's met hormonale reacties, dus dat gaat niet op. En het is gewoon niet nodig.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:28

nee het is ook niet nodig en ja hoor ik heb zijn reakties wel gelezen hoor :D
maar ik snap echt niet wat iemand ongeacht man of vrouw op een paardensite moet die niet echt geintresseerd is in paarden maar alleen in de mensen er om heen ?
uit zijn reakties zie ik niet dat hij echt serieus voor de paarden hier komt
ja een boktmeeting vind hij meteen de eerste dag al leuk ?
hij vind de vrouwelijke aandacht maar wat leuk dus hij heeft er geen problemen mee
dan is er toch ook geen probleem dus sancties vind ik overdreven?
mijn eierstokken gaan er niet van rammelen hoor voor mij is een man of vrouw gelijk op dit soort sites
naar uitlokken doen de meeste mannen die zich hier voorstellen zelf omdat ze het erg leuk vinden om te kijken hoe de vrouwen erop reageren

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:21

Achjoh, ik zie er de gein maar van in (vanuit de kant van de hormonen, dus niet vanuit de mannen kant). Kijk, die mannen gillen idd om aandacht. Beetje overdreven. En ja, helaas zijn sommige (waaronder ikzelf ook) zo erg dat ze gelijk reageren. Maar ik zie er de lol meer van in. Ik doe altijd wel alsof mijn hormonen op hol slaan, maar in feite ga ik alleen met de kudde op hol geslagen vrouwen mee. Ken mij het interesseren of er mannen zijn op bokt of niet.. :+ Ik heb voorlopig een hekel aan mannen, dus ik maak geen uitzondering. :)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:02

Ik denk dat de mannenrage een stuk minder gaat worden nu. Niet normaal hoeveel er zich nu aanmelden.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:28

Poeltje. Neeeeeeee. :(
Nuja. We hebben altijd onze Bart nog! :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:36

Ik bedoel meer dat er nu minder meisjes hysterisch reageren, omdat de mannen spontaan lid worden op Bokt deze week.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:41

Ja, ik doelde ook op het stukje "ik denk dat de mannenrage een stuk minder gaat worden nu ... "

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:42

Hebben de mannen het weer gedaan hoor!

:P

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:44

Ja, jullie hebben schuld! :')

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:50

:=

Of komt het niet een kleiiinnn beetje doordat bokt een tikkeltje killer is geworden de afgelopen jaren?