em_papillon schreef:Ik vind dat jullie hier nog wel wat beter over na mogen denken. Ik snap dat het veel werk is, maar het is zeker nuttig. Juist in privé berichten durven mensen meer te zeggen dan openbaar in een topic. Ruzies worden verder uitgevochten via PB en juist DAT zijn de momenten dat een Mod in moet grijpen. En wil de bokker dit zelf niet, dan hoeft het ook niet! Maar wanneer iemand flink gepest getreiterd of gekwetst wordt vind ik dat deze persoon gehoord mag worden, en niet alleen door een PB door te sturen naar een mod en dat weer in een archief beland, nee. Actie! Een simpele PB naar de aanstichter of desnoods beide vind ik op zijn minst op zijn plaats. Wat privé moet privé blijven vind ik een beetje slap excuus om je niet in iets te mengen waar bokt geen zin in heeft.
Ik deel deze mening totaal niet. Moeten mods dan maar politie agentje gaan spelen?
Wat is het volgende? Iemand die via bokt een boze mail stuurt? Iemand die je via bokt toevoegt op msn, facebook, hyves?
Het is nog altijd aan jezelf of je wel of niet op een vervelende pb in gaat, en ook hoe je er op in gaat.
Beetje hand in eigen boezem steken, en eigen verantwoordelijk nemen (door bijv zo'n pb gewoon weg te keilen) kan geen kwaad IMO