[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 15:52

Sonja, het is echt handiger om dat soort frustraties richting een moddie te sturen dan dit soort vaagheden in dit topic te plaatsen Haha!

Verwijderd? Volgensmij niet? Zou kunnen dat het arabierentopic niet meer te zien is, geen idee eigenlijk? Maar goed, dat topic had weinig te doen met de huidige ban van Steef.

Anyway, voor sommige mensen zal Steef nooit te ver gaan en deze mensen zullen het nooit gerechtvaardigd vinden dat Steef een ban krijgt. Heb ik begrip voor, 't is echter zo dat mijn drempel van wat ik tegenwoordig accepteer van Steef flink wat lager ligt (en de afgelopen maanden steeds lager is gaan liggen). Wanneer wel/geen ban komen we toch nooit uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:59

Is geen frustratie Bart, maar een grote verwondering. Mijn motto is:
Erger je niet, verwonder je slechts
Haha!
Maar ik zal het effe naar je PBen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:17

Mooi motto Sonja...
ik probeer een iets ander motto na te leven;
Neem het niet persoonlijk, observeer en veroordeel niet... Haha!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:42

Er is helemaal niets verwijderd van Steef zijn reacties oid, hooguit verwijderd richting mesthoop, maar niet geheel van Bokt af. Dat er mensen zijn die zich verwonderen over het niet kunnen terugvinden van iets "slechts" gezegd door Steef de afgelopen dagen, dat geeft dat alleen maar weer aan dat de reden van deze ban ver te zoeken is.

Het arabieren topic (van een poosje terug) was inderdaad uit de hand gelopen, maar naar mijn mening was Steef daar niet de aanleiding voor. Dat de veroorzakers van dat topic niet gebanned zijn, vind ik eigenlijk niet kunnen (zacht uitgedrukt). Alleen al in dat topic hadden ze minstens 3 waarschuwingen kunnen verzamelen.

Maar goed. Het zij zo, we kunnen er lang of kort over praten... Ik heb me alleen wel voorgenomen om mijn principes opzij te zetten en toch meer signalen af te geven aan het mod-team over Bokkers die zich misdragen. Het kan toch niet zo zijn dat er telkens alleen bepaalde mensen gestraft worden, omdat de "tegenpartij" zich met regelmaat over hun beklagen en het andersom niet gebeurd??

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 16:48

Tja, dat is wel de huidige situatie.. Ik hoorde pas over dat arabierentopic toen het alweer een week of wat stil lag Scheve mond

Als je je aan iets of iemand ergert; meld het!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:00

BartVB schreef:
Tja, dat is wel de huidige situatie.. Ik hoorde pas over dat arabierentopic toen het alweer een week of wat stil lag Scheve mond

Als je je aan iets of iemand ergert; meld het!

ik wil je best geloven, maar kan het begrijpen dat jij niet in de gaten hebt gehad dat het topic een zeer grote kans had om te gaan escaleren, je hebt namelijk in het begin je er vrij veel mee bemoeit, toch??

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 17:08

Klopt, maar dat zou betekenen dat ik een hoop topics moet gaan volgen die me inhoudelijk weinig tot niets interesseren alleen omdat ze eventueel zouden kunnen escaleren Scheve mond Ik zie nu al het grootste deel van de tijd ruzie en zeur topics ipv de leuke kant van Bokt...

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:20

BartVB schreef:
Klopt, maar dat zou betekenen dat ik een hoop topics moet gaan volgen die me inhoudelijk weinig tot niets interesseren alleen omdat ze eventueel zouden kunnen escaleren Scheve mond Ik zie nu al het grootste deel van de tijd ruzie en zeur topics ipv de leuke kant van Bokt...

misschien een idee om in zo´n geval "het toezicht" te deligeren aan een moderator oid? De toon was gelijk al grimmig, niet te vergelijken met allerdaagse ruzietjes.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:21

Het gaat te ver om alle feelgood topics te noemen, maar er is heus hoop, ook voor jou, Bart Haha!
Bijvoorbeeld op:

[SC] De dementen-van-bokt-club!

Daar is nooit iemand boos...
(Of het subiet weer vergeten Haha! )

(On topic:) Er is ook een cultuur van onderling pb'en en als dat niet helpt de moddies inlichten.
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 25-07-03 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:43

Kom op Bart. Bokt is nog altijd voor mij een grote bron van vermaak. Ik lig vaak dubbel achter me pc gewoon omdat we zoveel lol hebben!....... Ik begrijp ook dat het onmogelijk is om het allemaal goed in de gaten te houden......waarom stel je niet een raad van wijzen 11 in? 11mensen (hoeven niet persee bokkers te zijn) die beslissen over het wel of niet krijgen van waarschuwingen en bans? Deze mensen zijn onpartijdig (want ze kennen de bokkers niet) of als je voor wel bokkers kiest zal je een doorsnede moeten maken van de ebokkers..........misschien is dat wel wat?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:55

Volgens mij heeft bokt 13 mods en 3 beheerders Haha!

skatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:56

Lijkt wel een compleet voetbal elftal! Haha!
Vandaar die rellen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:01

Het is maar een ideetje hoor..............snik

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:02

skatje schreef:
Lijkt wel een compleet voetbal elftal! Haha!
Vandaar die rellen.

Je moet de 'Tweede Kamer' in Japan eens zien, of het 'House of Parlement' in Engeland, die zijn nog veel erger Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:21

Toch vreemd Bart, want ik had je tijdens het arab-topic nog wel ge-pb't over de escalaties in het arabierentopic, maar daar heb je nooit op gereageerd. Maar volgens mij was je wel op de hoogte en had je het dus wel kunnen weten. Maar goed, voor nu maakt dat niets meer uit.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:40

SuperPepeijn schreef:
als ik heel eerlijk ben, en daarmee zal ik me niet populair maken, dan vind ik het wel terecht dat steef even een pas op de plaats moet maken. maar de manier waarop en hoe er besloten is wie wel en wie niet vind ik niet juist.

Ik snap dat Steef soms wel grof is, en dus vind ik het niet abnormaal waarom hij gebanned is, maar ik zoek eigenlijk nog altijd het specifieke topic, of is het gewoon allemaal kleine dingetjes die uiteindelijk te veel zijn?
Ik ben het ook met je eens, dat arabierentopic heb ik ook gelezen, Steef heeft in dat arabierentopic niets erg misdaan in mijn ogen t.o.v. anderen. Hoogstens genoeg voor één waarschuwing.

[edit]Sorry, had mij even laten gaan, heb daarom wat gewijzigd. Ik was iets te grof, en vandaag nogal slecht gezind. Franca heb ik mijn excuses via PB al aangeboden.[/edit]
Laatst bijgewerkt door angelke op 25-07-03 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 19:40

Zou kunnen, gok dat ik op het moment dat ik die PB kreeg geen tijd had en het daarna vergeten ben ofzo. Geen idee, is meer dan 4 uur geleden dus dat weet ik allemaal niet meer

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:47

wat een topic zeg!

de enige methode om bans te vermijden is een 'reageer-je-af-topic' volgens mij.

een topic waar je je frustraties in mag typen en echt eens goed mag uitrazen.
=>vanaf een topic er te heftig aan toe gaat, ga je gewoon naar het: 'reageer-je-af-topic' en vecht je daar alles uit, tot je terug normaal kunt reageren in de andere topics.

moeten de mods zich niet druk maken. gewoon effe doorverwijzen naar het speciale uitraastopic! een oplossing? of toch niet?
nadeel:
t'zou nogal eens lang kunnen worden.......

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:51

Ik kan wel begrijpen dat hij een ban heeft gekregen maar toch...hij plaatste toch niet veel meer zo te zien. Ik vind het eigenlijk niet terecht dat hij die ban heeft gekregen omdat hij alleen toen een paar rake opmerkingen in dat topic heeft geplaatst...Hij is gewoon direct en dat kan kwetsend overkomen maar ik vind niet deze opmerkingen niet echt kwetsend!

En idd wat een topic zeg! Wat een toestand! Alleen omdat er een iemand is geband, misschien dat die ban terecht is misschien ook niet. Maar mn vraag is (heb niet zin omdat topic helemaal te lezen) heeft BartVB dit alleen beslist of niet?
Laatst bijgewerkt door Larissa op 25-07-03 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:51

angelke schreef:
[
Ik ben het dus volledig met je eens, dat arabierentopic heb ik ook gelezen, die Franca kan zeveren wat ze wil, Steef heeft in dat arabierentopic niets erg misdaan. Hoogstens genoeg voor één waarschuwing.

Misschien weet jij een topic aan te halen? Want buiten de 'steefhaters' is er niemand die een voorbeeld kan aanhalen, of is het gewoon in een 'pissige' bui besloten?
[/quote]

Sprak een Steef-aanbidder? Sorry hoor, maar laten we hier gewoon geen woorden meer aan vuil maken. Hij is gebanned valt niets aan te veranderen. En volgens mij was ik ook heel duidelijk in dat Steef niet de enige was die te ver ging in dat topic! *LOL* Heeft dus niets met Steef-haters te maken. Ik vind Steef verder heel oke.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:56

Sorry, dan had ik het verkeerd gelezen, en die steefhaters was niet op jouw bedoeld Knipoog.
Ik dacht dat je zei dat vooral Steef daar de onruststoker was, maar dat is dan mijn fout, verkeerd gelezen Lachen.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:58

Nee er waren er absoluut veel meer bij betrokken *LOL*

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:30

jezus kunnen we aub ophouden met zeiken op bart?
ik gha ervan uit dat bart een goede reden heeft om steef te bannen. Ook al omdat hij eerder een ban heeft gehad en dan de drempel van weer een ban volgens mij lager mag liggen. Nadat iemand een ban heeft gehad zullen er heus wel duidelijke afspraken met deze persoon gemaakt worden eer zij weer toegang krijgen tot bokt, heeft iemand dan moeite om zich aan deze regel te houden jammer dan zoek dan meer een ander forum om te verzieken.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 00:13

gijsenkim schreef:
Kom op Bart. Bokt is nog altijd voor mij een grote bron van vermaak. Ik lig vaak dubbel achter me pc gewoon omdat we zoveel lol hebben!.......

daar ben ik het helemaal mee eens Haha! een keer in het kippenhok kijken en je bent supermelig...

ik denk idd ook dat bart een goede reden heeft steef te bannen, waarom zou die dat voor z'n lol doen of zo? Lijkt mij niet echt lollig ofzo.
Hij doet het hartstikke goed en soms moet er ingegrepen worden...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 08:23

angelke schreef:
Ik ben het ook met je eens, dat arabierentopic heb ik ook gelezen, Steef heeft in dat arabierentopic niets erg misdaan in mijn ogen t.o.v. anderen. Hoogstens genoeg voor één waarschuwing.

Ik ben het met je eens (hoewel hij wellicht een tikkeltje tactvoller had kunnen zijn Knipoog ) maar ik geloof dat er al een paar waarschuwingen aan deze vooraf gingen en bij een bepaald aantal waarschuwing volgt dus automatisch een ban...