Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicolletje schreef:Ik vind dat Bokt beheer ontzettend zijn best doet om zoveel mogelijk naar álle users te luisteren, maar er moet wel een werkbare situatie ontstaan.
itsmi schreef:Ik heb nou werkelijk nog nooit een reactie op een TEM teruggekregen!
Citaat:Klopt op dit moment zijn ze onderbemand en daar lijken sommige users flink gebruik van te maken, nog nét even de streep te gaan, zie dat hier nu ook weer. Gelukkig zijn sommige zaken duidelijk (Zoals hier) maar soms zit het wat ingewikkelder in elkaar
Heino schreef:Ik ben bang dat sommigen te hoge verwachtingen hebben van de gemiddelde Bokt bezoeker. En dat is dan niet gemeen bedoeld, maar idd, discussiëren is een vak apart en niet iedereen kan nu eenmaal discussiëren. Dat is overigens niets om je voor te schamen, je kan nu eenmaal niet overal goed in zijn. En zelfs politici zijn er soms écht niet sterk in.
Ik denk (vrees) dus dat een leider van politieke debatten/discussies niet gaat werken, simpelweg om velen hun eigen discussievaardigheden overschatten. Wat de oplossing dan wel is? Wat ik in elk geval graag zou zien:
- Feiten en meningen gescheiden houden, dus als je een mening als feit presenteert dat toch onderbouwen met statistieken
- Zero-tolerance beleid: ga je één keer over de schreef op N&M, wordt dat getolereerd, tweede keer krijg je een N&M ban voor een week en mocht je het dan nog niet begrepen hebben een permanente N&M ban.
IKbenEllen schreef:Ik tem alleen als het heel erg uit de hand loopt, en dat is echt zelden. Bv een topic waar TS een foto van een stalgenoot plaatst met de tekst dit KAN toch niet, zij is veel te dik.
Maar een beetje kritiek moet iedereen maar kunnen hebben hoor, in het dagelijks leven ren je toch ook niet meteen naar een leidinggevende / mama / politie als iets niet precies in je straatje is? Mensen die trots zijn dat ze zich rot Temmen, daar heb ik dan ook echt niks mee.
Temmen omdat een topic verkeerd staat, op slot kan of iets duidelijk een spamaccount is vind ik andere zaken. Maar dat kom ik zelden tegen, simpelweg omdat ik het niet opzoek.
Krijg overigens wel altijd antwoord, maar ik kan me ook voorstellen dat veel mensen niet weten waar dat antwoord staat, omdat het niet in je inbox komt en ook niet aangegeven wordt als: je hebt een bericht. *TIP voor mods*
Teddy321 schreef:Idd, dat denk ik ook. Als ik hoor dat er bokkers zijn die de hele dag temmen.....dat wordt je als mod toch gek van.