Echwel schreef:Laat ik Jane Smith nou nog niet echt eerder tegenkomen zijn, behalve in een door mij geopend topic waar men gelijk met modder tegen elkaar begon te gooien.
Er zijn meerdere die gewoon onaangenaam discussieren en gelijk erover beginnen dat jij er geen verstand van hebt want jij ......vul maar in
Als je al gelijk zo tegen elkaar begint is de lol van de discussie er snel af.
Dus voor mij is het zo als ik al sommige belerende bokkers zie in dit soort topics ik snel afhaak en denk laat ze maar weer gaan..
hetgeen ik ook wel eens jammer vind want zo kun je nooit eens zeggen hoe jij erover denkt
Dat kan ik me nog herinneren. Dat was dat 'Het is een rotzooitje bij de PVDA' topic waar je het al vlug aan de stok kreeg met Sarabande.
Eigenlijk waren jullie de eerste twee die kribbige opmerkingen begonnen te maken naar elkaar.
Ik was daar, zoals gewoonlijk, heel braaf tot ze op den duur ook weer tegen mij begonnen. En ik heb gemerkt, als er één is die dat doet dan kun je de klok er op gelijk zetten dat de hulptroepen al snel verschijnen en vrolijk mee gaan doen. Lees je topic er maar op na, dan zul je precies kunnen zien hoe het begon allemaal. En zo is het in ieder topic waar ik het aan de stok krijg met ze. Steevast opereren ze als groep. Helaas is het zo dat de tegenstand een stuk groter is dan ze gewend waren. Vandaar dat de afloop nu is zoals die is.