Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:50

slimmerik schreef:
Ik geef gewoon mijn mening. Als ik het met een mod niet eens ben of zijn/haar optreden niet begrijp dan ga ik pb-en met betreffende mod (is ook een regel van bokt):

Citaat:
Heb je een klacht over een actie van een moderator?Neem eerst contact op met de moderator in kwestie. Kom je er met hem of haar niet uit, stuur dan een pb naar een hoofdmoderator of een andere moderator waar je vertrouwen in hebt.

En met dat antwoord zul je het moeten doen of inderdaad het voorleggen aan de bezwarencommissie.

Ik ben het ook niet altijd eens. Maar heb van vroeger meegekregen dat je je schikt in de regels en ideeën van je gastheer/vrouw.

Wat een gezeik zeg, een bezwarencommissie. Als het goed is zou Bokt alleen maar leuk moeten zijn, maar doordat sommige mods doorslaan is het dat soms niet meer jammer genoeg.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:53

phormicola schreef:
Ik geloof dat Frantic en Slimmerik al heel wat vetes hebben gehad? :+

Inderdaad nog nooit bij mijn weten. Haar posten vallen me nog maar sinds een paar weken op. Ik was ook nog niet op het idee gekomen dat ze een SA is hoor. Maar misschien is zoeken en nakijken zo gek nog niet :D ;)

Ariebombarie

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:54

mijn mond valt ook open van de posts van slimmerik.... ik herinner me slimmerik toch echt wel ff anders :=

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:55

overigens slimmerik, dat was geen afscheidstopic. het was een topic wat ik gestart had in HK om een LZP topic te laten voor wat het was en het leuk te houden daar. Zonder enige notie is mijn HK topic dus verwijderd, binnen 2 minuten. Wat moet je daar dan mee he...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:56

ikkeweer schreef:
Wat een gezeik zeg, een bezwarencommissie. Als het goed is zou Bokt alleen maar leuk moeten zijn, maar doordat sommige mods doorslaan is het dat soms niet meer jammer genoeg.

Nee hoor, er is maar een heel klein groepje wat op niet paard gerelateerde topics post. De meesten hebben het volgens mij prima naar hun zin op paardengerelateerde topics. En bezwarencommissie heb ik persoonlijk nog nooit gebruik van gemaakt. Kijk nu eens naar de lengte van de banlijst.... haal daar de SA's tussenuit..... Is het team dan zo streng??? Mwah, valt dus reuze mee :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:57

Ariebombarie schreef:
mijn mond valt ook open van de posts van slimmerik.... ik herinner me slimmerik toch echt wel ff anders :=

jij ook al _O-

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:58

Ariebombarie schreef:
overigens slimmerik, dat was geen afscheidstopic. het was een topic wat ik gestart had in HK om een LZP topic te laten voor wat het was en het leuk te houden daar. Zonder enige notie is mijn HK topic dus verwijderd, binnen 2 minuten. Wat moet je daar dan mee he...

Oh sorry dacht dat het een topic was over of van iemand die van bokt vertrok.... Maar in een HK topic een LZP topic bespreken of voortzetten is toch niet toegestaan zonder toestemming??

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:58

och Slimmerik,

Houdt altijd de wet van drie in ere
Dat wat gij zendt, driemaal zal wederkeren
Deze les dient Gij in te zien
Dat Gij krijgt wat Gij verdient.

Je bedreigd mij, mooi! ik Tem even, sidder jij nu ook???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:59

RT: 2 213 080 berichten
LZP: 2 156 804 berichten
HK: 28 501 163 berichten

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:00

slimmerik schreef:
Ariebombarie schreef:

Oh sorry dacht dat het een topic was over of van iemand die van bokt vertrok.... Maar in een HK topic een LZP topic bespreken of voortzetten is toch niet toegestaan zonder toestemming??

we gingen niet uberhaupt iets voortzetten. we wilden gewoon met dat clubje mensen een eigen topic hebben.
dus ik ga dan, ja IK, mee met de regels van bokt. en dan nóg wordt het gesloten zonder dat ik weet waarom. vind echt dat ze dat niet slim gedaan hebben. wat jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:00

slimmerik schreef:
Ariebombarie schreef:

Dan heb ik die memo compleet gemist maar sinds wanneer is het niet toegestaan om in HK een topic te maken? In het LZP topic zat groepje wat het behoorlijk gezellig kreeg. Om het LZP topic nog enigzins ontopic te houden werd er een HK topic gemaakt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:03

hoe krom :')

als een LZP teveel oftopic gaat worden er berichten verwijderd sanctie's uitgedeeld en moet er verder gesproken worden in een HK ofzo

en als je een HK maakt omdat je niet offtopic wilt gaan in LZP dan wordt je topic verwijderd....

jaaaaaaaa heerlijk rechtlijnig ook! :Y)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:03

Ariebombarie schreef:

Ben een rellert ja. Nog steeds :D.Iemand die voor mening uit komt en daar dan ook de gevolgen van draagt. Heb denk ik zo'n 16 OW's gehad in mijn carriere ( :D) maar nog nooit bij de bezwarencommissie geklaagd. Maar ik ga niet de vrijwilligers op dit forum af liggen zeiken. Mensen die ik weet niet hoeveel vrije tijd erin steken om het enigszins goed te laten verlopen.... mensen die keer op keer in de zeik gezet worden. (geloof me, ik weet hoe dat voelt) Mensen die het goed proberen te doen..... mensen die ook (menselijke) foutjes kunnen maken.....

Ik draag OW's en bans ....wel of niet terecht met opgeheven hoofd en loop niet als een klein kind te sjanken....

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:08

slimmerik schreef:
Ariebombarie schreef:

Ben een rellert ja. Nog steeds :D.Iemand die voor mening uit komt en daar dan ook de gevolgen van draagt. Heb denk ik zo'n 16 OW's gehad in mijn carriere (:D) maar nog nooit bij de bezwarencommissie geklaagd. Maar ik ga niet de vrijwilligers op dit forum af liggen zeiken. Mensen die ik weet niet hoeveel vrije tijd erin steken om het enigszins goed te laten verlopen.... mensen die keer op keer in de zeik gezet worden. (geloof me, ik weet hoe dat voelt) Mensen die het goed proberen te doen..... mensen die ook (menselijke) foutjes kunnen maken.....

Ik draag OW's en bans ....wel of niet terecht met opgeheven hoofd en loop niet als een klein kind te sjanken....

ik dacht al, WTF happened :+
vond je eerdere posts wel een beetje tegen het hielen likken aan hoor, moet toch ff gezegd worden.
ik was er 1 van jouw soort ;) inmiddels in rustiger vaarwater (kuch) terecht gekomen.
ik snap ook voor 95% heel goed waarom ik in het verleden al die OW's gekregen heb :') mar vind dat er tegenwoordig toch wel een ander regime heerst op bokt. 1 die mij niet geheel aanstaat. tuurlijk kan ik dan wegblijven, maar inmiddels met medebokkers een leuke band gekregen die ik dan toch hier wil voortzetten. en wat moet ik anders onder werktijd :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:19

Hier net zo.... :D maar ik blijf het respecteren zoals het team de boel reilende houdt.... en dan neem ik de foutjes op de koop toe. Is me het bokken wel waard :D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:20

Waarom dan? wat heb jij met paarden?

Je zegt net zelf dat je je moet aanpassen aan de gastheren en vervolgens kom je gewoon om te rellen????

Waarom???? Ga dan naar een relforum! Die zijn er vast wel, anders maak je er 1 zelf! ( heb ik al eerder voorgesteld)

Laat ons paardenmensen dan met rust!
Laatst bijgewerkt door Frantic op 17-07-10 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:23

Ik heb 4 paarden.... en volgens mij staat lezen in paardgerelateerde topics vrij. :D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:27

maar dat je mensen opstookt en vernedert, dat staat je niet vrij!

Hierboven zegt al iemand dat je de hielen aflikt van de moderators... maar dat doe jij ten koste van andere Bokkers. En nu jezelf toegeeft voor het rellen te komen
Citaat:
Ben een rellert ja. Nog steeds

zou je er goed aan doen ook eens aan anderen en hun gevoelens te denken!

Stop daarmee, en gebruik Bokt waarvoor het bedoelt is: paardenforum! Rellen doe je maar ergens anders!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:31

Iedereen mag over heel bokt posten Franic.... Maar dat weet je zelf toch ook wel. Als je maar binnen de regels blijft.

En mods zijn blij met tems en tips.... helpt hen een beetje. Ze kunnen nl. niet àlle posten lezen. Daar is bokt te groot voor geworden.

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:32

Frantic schreef:
maar dat je mensen opstookt en vernedert, dat staat je niet vrij!

Hierboven zegt al iemand dat je de hielen aflikt van de moderators... maar dat doe jij ten koste van andere Bokkers. En nu jezelf toegeeft voor het rellen te komen
Citaat:
Ben een rellert ja. Nog steeds

zou je er goed aan doen ook eens aan anderen en hun gevoelens te denken!

Stop daarmee, en gebruik Bokt waarvoor het bedoelt is: paardenforum! Rellen doe je maar ergens anders!

Dat denk ik ook ;) ik vind het soms ook beetje overdreven hoe sommigen op iets reageren bijv. op HAW terwijl ze er niet eens echt bijzijn en het paard niet kunnen aanvoelen. Dat er vaak reacties worden verwijderd vind ik ook wel eens stom maarja hebben we niet zoveel over te zeggen.. :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:36

Ik vraag me af waarom al die mensen die het beleid van Bokt zo slecht vinden, de discussies niet goed vinden, ga zo maar door hier toch nog steeds zitten. :P
Kennelijk is het toch leuk genoeg. ;) Ik vind dit een beetje een zeiktopic af en toe... de mods toen toch ook gewoon hun best?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:59

Fiffill schreef:
Ik vraag me af waarom al die mensen die het beleid van Bokt zo slecht vinden, de discussies niet goed vinden, ga zo maar door hier toch nog steeds zitten. :P
Kennelijk is het toch leuk genoeg. ;) Ik vind dit een beetje een zeiktopic af en toe... de mods toen toch ook gewoon hun best?

Ik ook, en eerlijk gezegd de toon waarop sommige mensen hier reageren snap ik niet dat ze verbaast zijn dat ze af en toe een modje op bezoek krijgen.
Ben ook een rellert geweest vroeger, toen dacht ik ook wat een mensen zijn die mods. Zelfreflectie was niet mijn grootste troef toen.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 17-07-10 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:00

Fiffill schreef:

lezen ;)

want dat antwoord is al gegeven, en ik weet zeker dat dat antwoord niet alleen voor mij geldt maar voor meerdere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:01

Snap echt niet meer waar dit topic over gaat. Frantic en slimmerik zouden beter hun ruzie via PB kunnen uitvechten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:02

Ik heb gelezen hoor, maar ik verbaas me er gewoon over dat sommige mensen zo ontzettend veel klagen, terwijl de moderators gewoon hun best doen. Ik snap dat er wel eens commentaar is, maar ik zie 't hier niet altijd goed onderbouwd maar meer in de afzeik-vorm en dat is een beetje jammer.