Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Bokker chocobroodje is echt ZO'N schat! Als er eens een keer een "Liefste Bokker' verkiezing komt, nomineer ik haar!
vagolijntje schreef:FS aan jou heb ik erg moeten wennen tussen al de slecht getypte zinnen viel je me direct op, nu waardeer ik je posten altijd wel duidelijk en met een creatieve insteek geschreven![]()
ik ben niet echt iemand die opvalt denk ik denk dat dat ook wel lichtelijk positief is.
vagolijntje schreef:Ik weet niet of het onnozel is, de meeste mensen hier praten zoals ze op straat ook zouden doen ik ook. In het bedrijfsleven gebruik ik heel andere zinsopbouw en woorden die ik hier niet snel zou gebruiken.
Anderen vallen op door bijv dyslectie jij valt op door de licht romantische manier van schrijven, bijna vernederlandse sheakspeare
melanietje98 schreef:ik zit net op bokt maar ik vind het ook wel heel negatief.
als je dan op sommige forums kijkt dan zie je ook vaak dat de gene die het forum opricht vaak de schuld krijgt.
Groetjes, Melanie
Barmat schreef:FaberSmid; troost u, van fokt wordt iedereen die daar ooit lid van is geweest permanent verbannen. Het is de kunst denk ik om het langer dan twee weken daar vol te houden. Paardentango ken ik niet maar zo te lezen mis ik daar ook weinig aan.