mick75 schreef:Iemand die zo dapper/ grappig was onder 2 namen, met 2 IP-adressen in te loggen en hele gesprekken met zichzelf ging voeren.
Zo iemand zat hier ook op Bokt.. die had zelfs 3 accounts. 
Ik moest stiekem wel lachen toen ik het las, maar het is inderdaad ook wel erg sneu.
Cayenne schreef:er zijn ook een aantal mensen die expres in een topic beginnen over evt twijfels, puur om het rellen. Ze hebben verder dan niets helemaal geen redenen om het verhaal in twijfel te trekken, maar zijn puur uit op een slotje op het topic.
Nou inderdaad, daar kan ik dus ook niet tegen en ik ken zelf iemand die mij volgt om vervolgens op alle slakjes zout te leggen, en als ik dan een keertje en (spel)fout maak o.i.d dan krijg ik gelijk een lading kritiek over me heen.
Ergerlijk..
Sunshine80: Ik vind dat ook moeilijk..
Mijn reacties waren mede gebasseerd op een pb die ik gisteren kreeg, met daarin informatie van iemand die diegene in werkelijkheid kent en ook erbij was.. kan geen namen noemen o.i.d, dus het komt vast warrig over.
Maar ja, ik had beter even kunnen nadenken of dát wel waar was i.p.v het klakkeloos aan te nemen.
Maar het gebeurd inderdaad niet alleen op Bokt.
Een paar maanden terug had ik op Marktplaats een deken gezien in Kim's maat!
Nou, een wonder dus, en ik heb de adverteerder gemaild.
Vragen gesteld en ze zou de maten opnemen om te kijken of die overeen kwamen met Kim.
Had ze gedaan, en ze had me terug gemaild en die maten kwamen niet overeen met die van Kim.
Bovendien waren er nog wat andere dingetjes die niet klopten.
Dus ik heb haar vriendelijk bedankt en gezegd dat het echt niet zou gaan passen.
Kreeg ik hele boze mails terug dat ze voor me had moeten kruipen, dat ze in een rolstoel zat, dat haar oom haar misbruikte, dat ze ernstig ziek was etc. etc.
Ze had mij eerder al gevraagd voor Hyves en ik ben even op haar Hyves gaan kijken.
Nou, bij de krabbels kwam de ene naar de andere reactie van mensen die haar uitscholden voor leugenaar, borderliner etc.
Heel sneu natuurlijk en ik heb zelf niks gekrabbeld, maar er klopte gewoon niks van.
Nog steeds kom ik advertenties van haar tegen op Marktplaats.