HAHA omg Anna toch!Bellatrix zit letterlijk dag en nacht op bokt hahaha en ik maar denken dat ik verslaafd was .
ik zit in 7 hk's en nee ik ga ook nog gewoon naar school/ stage tussen 7uur smorgens en 5uur smiddags en ik ga om 11 uur naar bed ik sta alelen niet in de statjes.. doe dus nog steeds wat niet helemala goed..
hoe kan het dan dat je volgens je procentendinges dat je nog voor 68 % in de hks heb gezeten in je boktleven??
Rock schreef:Ik zat vroeger ook in veel meer HK's, onder andere ook met upendo Nu nog maar in een paar Jaaah Steenieeeeee! Oh, wij moeten nog daten trouwens. I'm 18.
Haha, ja, das een beetje banketstaaf voor Fredje! Ik PB je even, anders wordt het misschien onverwachts een linke meeting. Ook leuk hoor andere Bokkers!
Nngkhnnnnnnggggggggg... Ik sta er ook in! Als nachtbraker... dat gebeurt me niet nog een keer, heb weer een baan dus kan de nachtrust vanaf komende week goed gebruiken
Ik ben nachtbraker [zie je wel..het is niet slim om midden in de nacht te bokken ] en nummer 32 bij de meeste posts.