Vooral met dat logo dat spiegelt. Leuk idee trouwens überhaupt om een nieuwe lay-out te nemen! Weer eens wat nieuws.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat leest veel prettiger en als je een keer hoofdpijn hebt hoef je niet met een zonnebril op te Bokken

Juul schreef:Heb het topic even doorgekeken. Komen mooie ontwerpen voorbij! Ben wel het meest fan van die van Gearl.Vooral met dat logo dat spiegelt. Leuk idee trouwens überhaupt om een nieuwe lay-out te nemen! Weer eens wat nieuws.

magda_90 schreef:Juul schreef:Heb het topic even doorgekeken. Komen mooie ontwerpen voorbij! Ben wel het meest fan van die van Gearl.Vooral met dat logo dat spiegelt. Leuk idee trouwens überhaupt om een nieuwe lay-out te nemen! Weer eens wat nieuws.
Daar ben ik ook fan van ja.
De laatste ronde van LostEscape vind ik op zich ook wel mooi, maar eigenlijk niet echt vernieuwend.
Mies schreef:Ik heb wat ideetjes maar ik zou niet weten hoe ik zoiets zou moeten maken?![]()
Doen jullie dat met een bewerkingsprogramma?
(kan)
weet ik veel hoe dat noemt), zodat je de map met alle subforumonderdelen kan openen/sluiten naar believen. Dit houdt het toch behoorlijk overzichtelijk, je bent overal snel, navigeert makkelijk overal door,.. Wel zou ik ervoor zorgen dat dat 'menu' vast blijft, dus blijft staan als je scrolt over je pagina.. Maargoed, dat is detail. Sammie schreef:Ik denk dat trouwens dat sommige mensen teveel aan bepaalde kleur enzo hangen. Dat vind ik echt ondergeschikt.
) van groot belang. Het lijken misschien details die makkelijk aan te passen zijn, maar de samenhang maakt of iets overzichtelijk is of totaal niet. En het is ontzettend moeilijk om het geheel precies goed te krijgen.
Ik ben wel in voor iets nieuws en fris, en ik vind deze teveel van het oude..
). Daaruit komt bij Forum bijvoorbeeld wat ik hier heb staan, met daaronder weer een derde menu. Dit zou ook eventueel in drop-down versie kunnen?? Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind.
(ik voel me echt een amateur als ik naar de andere inzendingen kijk
)
De balken links en rechts worden doorgetrokken naar beneden. BIj een bericht met reacties zouden in de linkerbalk dus de pesoonsgegevens komen te staan, en worden de berichten gescheiden door een oranje lijn (ook te zien in de afbeelding).