Wendy15 schreef:Ikdoemaarwat: Zoals ik al meerdere keren heb gezegd in het topic, wáár moet je de grens trekken? Over deze foto is ook overleg geweest vóór ie geplaatst werd, dus geen ondoordachte actie. Nu zijn er een paar bokkers op de heeeeeleboel die er extreem gevoelig voor zijn, moet daar dan alles voor aangepast worden, terwijl ze zelf ook even een andere pagina als homepage kunnen instellen en zo de foto niet zien?
En 'kleine gemeenschap op bokt' ?
heb ik ook al aangegeven
er kan wel degelijk een grens getrokken worden waar beide partijen tevreden zijn
die heb ik al aangegeven

geen foto op de voorpagina iig en een link in het topic....
iedereen blij,lijkt mij
en ja bokt is een kleine gemeenschap als je telt hoeveel mensen er leven op deze planeet....klein ja

ik ben het deels eens met de redactie en deels niet
ik vind dat kerst niet een tijd is om mensen hun zieltjes proberen te raken (waarvan er vele met kersttijd al overhoop liggen) om geld te krijgen voor een stichting
dit zou het hele jaar moeten kunnen gebeuren en niet alleen met kerst
overigens vind ik het niet fijn dat bokt zich geroepen voelt om mij met mijn neus op de feiten te drukken
en ik denk dat er best mensen zijn die dat gevoel evenaarden
waarom voor brooke is gekozen snap ik heel goed

het is een paardenforum en brooke helpt paarden
maar er zijn zoveel nare en vervelende dingen op de wereld en hun stichtingen die daarbij horen
en die plaatsen we ook niet

ik vind (imo) dat we mensen dit niet kunnen en mogen opdringen
Overigens ga ik er nu wel bij vermelden, dat ik de foto niet schokkend acht, ik zelf geen moeite heb met het zien van zulke foto's (ik zeg niet dat het me niet raakt)
maar ik de mensen begrijp die dit wel hebben en opkom voor hun.