Ik heb een flink aantal one-liners, reacties op one-liners, en offtopic berichten verwijderd. Met deze het nadrukkelijke verzoek om ontopic te blijven, en herinneringen op te halen. Offtopic geklets rondom deze onderwerpen kan in de Huiskamer. Bedankt!
@chantal__: wat dacht je van 5 december dit jaar Vond ik eerlijk gezegt geslaagder als de 1 aprilgrap dit jaar...
Alleen de "stress" voor 1 april is grappig
5 december dit jaar? Volgensmij heb ik wat gemist..
ZzzeiN
Geplaatst: 14-12-09 23:26
Het grote bokt project (?) (wat later dus de ontwikkeling van de boktwiki bleek) was toen der tijd ook een groot abacadabra. Geloof dat er toen veel speculaties waren van boktstrings tot bokt overname naar een andere eigenaar.
Volgensmij heb ik onder een steen geleefd, heb er helemaal niets van meegekregen? Heeft iemand mischien een linkje? Of woorden waar ik op kan zoeken om het topic te vinden?
Anoniem
Geplaatst: 14-12-09 23:48
Er schiet mij nog een mysterie te binnen. Er was op een gegeven moment een meisje dat op een of andere vage manier in Brazilie zat met haar vader en terug moest naar Nederland. Dit was een paar jaar geleden en bleek een ontzettende storm in een glas water. Het verschijnsel van overdrijven en liegende bokkers is van alle tijden en nog dagelijks aan de orde, iedereen kan zich op internet anders voordoen dan ze werkelijk zijn.
Het verschijnsel van overdrijven en liegende bokkers is van alle tijden en nog dagelijks aan de orde, iedereen kan zich op internet anders voordoen dan ze werkelijk zijn.