"hee"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djengiz

Re: "hee"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:00

heeeey :)

nee ik kan mij er ook niet aan ergeren.
Een groot deel van het toppic heb ik gelezen, en ik wat er wordt gezegt over ouders en scholen die kinderen niet stimuleren netjes en beleeft te praten is ook niet helemaal waar.
Bij ons op school moet je mevrouw, meneer en u zeggen.

TS, en sommige mensen hier, vinden het dus repectloos als zij door jongeren met 'hey'of 'hee' (iets in die richting) worden aangesproken, zelf doe ik dit ook maar bedoel dit absoluut niet respectloos.
ik weet dat ik nu een beetje afdwaal van het onderwerp, maar nu we het toch over respectloos gedrag hebben, vind ik het pas respectloos dat veel ouderen Kinderen/jongeren niet serieus nemen.
maargoed daar gaat het dus niet over.

ik vind het juist gezellig als iemand hey tegen mij zegt (maar goed ik ben nog een kind), 'hallo' vind ik zo stijf staan, hoewel ik dit in RL wel tegen volwassene zeg.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 18:55

Stiekem is het wel grappig, waar mensen zich op internet druk over maken.. :+

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:10

xLies schreef:

:')

Ik vind 't geen probleem. Zodra ze maar niet eindigen met: wjnmk, kusjes, hvj etc. _O-

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:12

haha, oja! _O-

Dat zie ik de laatste tijd ook wel steeds vaker hoor!
Dat er onderaan een berichtje bijvoorbeeld 'xx', 'kusjes' of zelfs een keertje 'love' stond!
Sorry, maar dat vind ik ook niet kunnen :+ Als je dat tegen je vriendinnen wilt doen, prima, maar tegen
een onbekende... Als je iemand op straat tegenkomt geef je die toch ook geen kusje? :+

Een beetje respect tonen mag best ;)

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 03:48

xLies schreef:

Mee eens, ik leg dan nu ook echt in een deuk hoor _O- ! Als dit al een 'probleem' van iemand kan zijn! Hoe reageren jullie dan als er echt grote problemen zijn. Nou ik zou er dan niet bij willen zijn.. :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:45

Zouden de mensen die zich hier aan irriteren er ook werkelijk buiten bokt nog mee rondlopen..irritatie is namelijk niet zomaar weg..(als ik naar mezelf kijk dan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:52

Frozenstar schreef:
Zouden de mensen die zich hier aan irriteren er ook werkelijk buiten bokt nog mee rondlopen..irritatie is namelijk niet zomaar weg..(als ik naar mezelf kijk dan)

Daar heb je een punt, en zo te lezen lopen sommigen hier buiten bokt ook nog mee......
Lijkt me knap lastig.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:54

haha ik zie het helemaal voor me bij de 43x hee, dikke woede aanval * ziet vaag ergens mensen neervallen, na klappen :P *

conclusie nee niet handig :n

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:55

Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo waar je je druk over maakt, ik hoop alleen dat je frustratie niet blijft hangen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:56

Bovendien knap a-sociaal.
Zegt iemand 'hey' tegen je kan je niet net als bokt het rode kruisje aanklikken,
maar alleen ze de nek toekeren, knap lomp!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:00

Chiqa schreef:
Frozenstar schreef:

Daar heb je een punt, en zo te lezen lopen sommigen hier buiten bokt ook nog mee......
Lijkt me knap lastig.

Ja daar dacht ik dus ook aan..
Erg frustrerend lijkt me dat..dat je je dan zo laat opnaaien door iets (in mijn ogen) kleins en op internet :(:)

Maar dan ook mijn vraag, hebben ze IRL dan ook die irritatie als mensen dat zomaar zeggen..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:02

Volgens mij is die vraag al beantwoord met iets in de strekking van "Ja, dat vind ik ook niet fijn, tenzij ze me willen waarschuwen voor een naderende auto ofzo." :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:05

Saskiaatje schreef:
Volgens mij is die vraag al beantwoord met iets in de strekking van "Ja, dat vind ik ook niet fijn, tenzij ze me willen waarschuwen voor een naderende auto ofzo." :')

Precies.....
En dan was nog de reactie
Lielle schreef:
Dan moet er toch ech iets heel urgents zijn, zoals een auto die op me afstormt, wil ik dat acceptabel vinden
.

Acceptabel...... :7
T zou niet in mij opkomen om hier uberhaupt een dillema van te maken.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:06

Het is ook maar iets kleins hoor.

Ik bedoel, Bokt is iets wat je doet in je vrije tijd, ter ontspanning en als je niets anders te doen hebt. Niet echt iets waar je tijd voor gaat maken lijkt mij, je praat tenslotte tegen mensen die je niet kent..
En als je je dan nog aan dingen gaat ergeren, is het best wel ernstig. Dan blijf je beter weg denk ik dan. Op Bokt heb je de mogelijkheid om weg te blijven, dus als je je hieraan al ergert op internet, wat moet het dan IRL wel niet zijn :o

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:09

Dat meen je niet.. :oo

Nah goed, ik geloof dat ik maar weer als meelezer in dit topic verderga, want aan dit soort gemieren.. kan ik dus niet zo goed tegen.

Erg kinderachtig allemaal dit..

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:11

Ga je je ook ergeren op Bokt? :(:)

Maar er zijn écht mensen die zich daar in druk maken, en daar is ook psychologische hulp voor, voor mensen die zich zo inleven in de computerwereld, die krijgen na een tijdje zo'n verslaving dan :j. (hiermee bedoel ik niet dat de TS dat heeft hoor, maar het bestaat wel :+)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:12

xLies, de topics over taalfouten springen toch ook als paddenstoelen uit de grond hier?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:13

Chiqa schreef:
T zou niet in mij opkomen om hier uberhaupt een dillema van te maken.

Maar het gaat natuurlijk niet alleen om jouw mening :) Anderen geven duidelijk aan dat anders te ervaren - en de mensen die 'hey' als tamelijk onbeschaafd ervaren zijn zeker niet zeldzaam. Maar goed, misschien zegt het ook gewoon wat over wat je gewend bent, en ikzelf stel prijs op een wat beleefdere manier van omgaan met elkaar.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:14

Ja, want een taalfout is wel écht een drama, dat kan toch gewoonweg niet dat iemand zo'n fout maakt :\

(moest net nog wel lachen om een man van 23 die nieuschierig typte ipv nieuwsgierig, maar ga me er niet druk om maken :+).

Iedereen mistypt zich wel eens, net of iedereen hier de hele tijd zit op te letten of hij/zij geen spellingsfouten maakt en zijn/haar bericht 10 keer gaat nalezen :+

Ohjee typfout, drama drama drama :oo

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:16

Ik moet eerlijk toegeven dat ik wél altijd controleer of ik spelfouten maak, maar dat komt omdat ik bij een bepaalde groep hier een reputatie heb opgebouwd op dat gebied. :') Dus ik kan het me niet 'veroorloven' om een fout te maken. :Y)

Stopcontact

Ik wordt gewoon een beetje moe van dat soort mensen :+ That's it.

Shad0w: Het gaat hier wel degelijk om iedereen zijn mening!
Daar is een discussieforum toch voor?

xLies

Majesteit,

Ik begin mijn berichten meestal zonder enige vorm van begroeting.

Hoogachtende groeten,
Lies

Willen jullie het dan liever zo? Dan zou ik me ook maar dik belachelijk voelen hoor :Y)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:17

Nee want je mag niet met "Ik" beginnen }>

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:17

Saskiaatje schreef:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wél altijd controleer of ik spelfouten maak, maar dat komt omdat ik bij een bepaalde groep hier een reputatie heb opgebouwd op dat gebied. :') Dus ik kan het me niet 'veroorloven' om een fout te maken. :Y)

Haha _O- Zie jou al bezig, tegen je computerscherm geplakt om 10 keer na te lezen of je geen spellingsfout maakt _O-

Frozenstar schreef:
Ik wordt gewoon een beetje moe van dat soort mensen :+ That's it.

Shad0w: Het gaat hier wel degelijk om iedereen zijn mening!
Daar is een discussieforum toch voor?

Ik wordt? -O-
You have got to be kidding me ;(

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:18

Pff meen je dat nou serieus??