Ben ik nou de enige die dat heeft of..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:05

jup.. Vaak omdat eigenlijk alleen 'aardige' of 'aardig gebrachte met misschien een verbeterpuntje als ze dit niet heeeel erg zou vinden om te lezen en absoluut niet kwaad bedoelt en enkel mijn mening maar waarschijnlijk heb ik dat wel verkeerd als jij anders denkt ' berichten op prijs gesteld worden op bokt :)

Ik zit vaak op UK maar reageer zelden.. Ik ben kritisch en ga er niet om liegen dat ik het mooi vind. Dan zet ik er maar niks neer :) Meestal op HAW ook..

Tjah, en soms heb je een verhaal waarvan je denkt *dit heeft geen toegevoegde waarde*. Maar aan de andere kant, daar bestaat de helft van Bokt uit :+

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:08

Ik heb 't ook vaak :Y)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:13

rebeltje schreef:
Ik zit vaak op UK maar reageer zelden.. Ik ben kritisch en ga er niet om liegen dat ik het mooi vind. Dan zet ik er maar niks neer :) Meestal op HAW ook..

Tjah, en soms heb je een verhaal waarvan je denkt *dit heeft geen toegevoegde waarde*. Maar aan de andere kant, daar bestaat de helft van Bokt uit :+

Ja precies, dat heb ik ook, en dan bij UK/HAW ed. ben ik altijd bang dat ik met mijn negative reactie heel bokt over me heen krijg, of bij discussies, dat mensen toch niet naar jouw mening luisteren en hun eigen mening maar blijven door drammen :=

Mette

Re: Ben ik nou de enige die dat heeft of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:17

Heb ik ook heel vaak :')

Dan denk ik: 'Hmmm.. Als ik dit nu verstuur, krijg ik dan heel bokt over me heen?' Of 'Heeft het eigenlijk wel zin? De TS luisterd toch nergens naar'

Dus dan doe ik het maar gewoon niet. Soms gaat het ook perongeluk, dan druk ik vaak/snel op backspace en dan gaat hij een pagina terug, dus dan denk ik ook laat maar..