wie heeft er nog nooit een OW of ban gehad?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: wie heeft er nog nooit een OW of ban gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:52

Was het de eerste keer dat je hem verkeerd had geplaatst?

Of had je het al vaker verkeerd geplaatst?

Niffie

Ik, maar zoveel post ik ook niet!

Marieke_K

@Lynn: dan heb je je dus niet aan de regels gehouden en was je stout! Stout = OW! ;)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:58

Bellatrix schreef:
Was het de eerste keer dat je hem verkeerd had geplaatst?

Of had je het al vaker verkeerd geplaatst?

is al aantal jaren geleden, maar ik geloof de eerste keer, toen ik erop een pb stuurde waarom het topic niet gewoon verplaatst weas geworden, weerd gezegd, dat ik regels beter moest doorlezen en paard voor ander aanbieden niet bij es hoorde en een 1e ow had niks op kous
( volgens mij had die mod gewoon slecht geslapen :P )

alleen jammer dat ik kort erna een discussie had en daarvoor een ow kreeg en dus een ban voor ik meen 24 uur

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:03

Ik heb er volgens mij is 1 gehad omdat ik ruzie ging maken in een topic.. Weet niet of het nou een waarschuwing of een ow was..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:04

ow is een officiele waarschuwing,,,,

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:07

ja maar ik bedoel gewoon van ja wil je dit niet meer doen, volgende keer is het een OW of gewoon een OW ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:11

Lynn_Nikita schreef:
is al aantal jaren geleden, maar ik geloof de eerste keer, toen ik erop een pb stuurde waarom het topic niet gewoon verplaatst weas geworden, weerd gezegd, dat ik regels beter moest doorlezen

Nu ja, helemaal onzin is dat niet. Een OW is wat heftig (en ook niet het beleid, meestal begon het met een vriendelijk verzoek), maar het is op EA wel zo dat veel mensen nauwelijks de moeite willen nemen om even te lezen hoe het moet, en dan verwachten dat de mods hun rommel opruimen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:12

Shadow0 schreef:
Lynn_Nikita schreef:
is al aantal jaren geleden, maar ik geloof de eerste keer, toen ik erop een pb stuurde waarom het topic niet gewoon verplaatst weas geworden, weerd gezegd, dat ik regels beter moest doorlezen

Nu ja, helemaal onzin is dat niet. Een OW is wat heftig (en ook niet het beleid, meestal begon het met een vriendelijk verzoek), maar het is op EA wel zo dat veel mensen nauwelijks de moeite willen nemen om even te lezen hoe het moet, en dan verwachten dat de mods hun rommel opruimen.

ja, vond gewoon jammer, was net nieuw, dacht dat ik het goed deed en ipv vriendelijk verzoek opnieuw te plaatsen en beter op te letten had ik meteen een ow aan mn rijbroek hangen,,,,
ach ja,,, ben t inmiddels gewend :D

maar als je af en toen advertenties ziet, die er al tijdlang staan, die barsten van de fouten, die worden verplaatst en niks aan het handje
jammer dat er soms met 2 maten gemeten word

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:15

Helemaal clean :D
Zeven jaar op bokt, in het begin wat fanatieker dan nu.

Zo moeilijk is het allemaal niet...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:19

Antoinette schreef:
Helemaal clean :D
Zeven jaar op bokt, in het begin wat fanatieker dan nu.

Zo moeilijk is het allemaal niet...

Wat is zo moeilijk allemaal niet? Mensen die een OW krijgen zijn echt niet allemaal aso's van ergste soort hoor, :7 Maar gewoon mensen die zich iets te fanatiek hebben uitgedrukt of verkeerde woord keuzes hebben gemaakt. Het is nu eenmaal een DISCUSSIE forum, dus mensen willen hun mening nog wel eens geven, gek he? En dan botst het wel eens. Daarvoor hoef je echt geen aso voor te zijn.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:21

Ik ooit 1 keer een OW gehad :o Snapte toen de verkoop topics nog niet helemaal, en plaatste dus te vaak wat, waardoor advertenties werden verwijderd enzo :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:22

xx_Horsiex schreef:
Wat is zo moeilijk allemaal niet? Mensen die een OW krijgen zijn echt niet allemaal aso's van ergste soort hoor, :7 Maar gewoon mensen die zich iets te fanatiek hebben uitgedrukt of verkeerde woord keuzes hebben gemaakt. Het is nu eenmaal een DISCUSSIE forum, dus mensen willen hun mening nog wel eens geven, gek he? En dan botst het wel eens.

Maar het is ook prima mogelijk om je mening te geven en deel te nemen aan discussies zonder regelmatig een OW te krijgen. Ik deel de mening van Antoinette geheel: zo moeilijk is het niet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:23

Shadow0 schreef:
xx_Horsiex schreef:
Wat is zo moeilijk allemaal niet? Mensen die een OW krijgen zijn echt niet allemaal aso's van ergste soort hoor, :7 Maar gewoon mensen die zich iets te fanatiek hebben uitgedrukt of verkeerde woord keuzes hebben gemaakt. Het is nu eenmaal een DISCUSSIE forum, dus mensen willen hun mening nog wel eens geven, gek he? En dan botst het wel eens.

Maar het is ook prima mogelijk om je mening te geven en deel te nemen aan discussies zonder regelmatig een OW te krijgen. Ik deel de mening van Antoinette geheel: zo moeilijk is het niet.

IK denk dat de meeste bokkers in dit topic geen regelmatige OW's hebben gehad hoor.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:23

Meld zich.
Nog noooit een ow of ban gehad :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:24

xx_Horsiex schreef:
IK denk dat de meeste bokkers in dit topic geen regelmatige OW's hebben gehad hoor.

Dan valt het toch inderdaad mee?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:25

Shadow0 schreef:
xx_Horsiex schreef:

Dan valt het toch inderdaad mee?

?? :+ Nou ben je me kwijtgeraakt.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:26

xx_horsiex: het is (naar mijn mening) niet zo heel erg moeilijk om je zo te gedragen dat je geen of weinig OW's krijgt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:29

Shadow0 schreef:
xx_horsiex: het is (naar mijn mening) niet zo heel erg moeilijk om je zo te gedragen dat je geen of weinig OW's krijgt.

Nee dat snap ik, maar op mij kwam het zo over dan dat als je OW's krijgt dat je dan een of ander onbeschofte Neanderthaler bent, :+ Zo kwam de toon van het bericht op mij althans over. Ik kan er niks aan doen dat sommige wat fanatieker zijn in verdedigen van hun mening.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:38

Shadow0 schreef:

Dat is inderdaad niet moeilijk :n Gewoon met alle winden meewaaien en braaf ja en amen zeggen :D Overal overheen lezen, constant schouders op zitten halen en eindeloos tot 10 tellen. Iedereen de hemel in respecteren..... etc. Dat kan iedereen als je het maar wilt :j ;)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:44

Ooh ik moet wel zeggen, dat ik vaak tot 10 moet tellen, weg moet klikken en mn schouders moet ophalen :=

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:45

Ik zag het ja, dat je niet binnen 10 tellen reageerde :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:46

Oef :oo De meesten die OW vrij zijn, ken ik niet van bokt....zal dat misschien iets zeggen??? :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:54

Mij ken je wel en ik ben ook OW vrij. :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:55

slimmerik schreef:
Dat is inderdaad niet moeilijk :n Gewoon met alle winden meewaaien en braaf ja en amen zeggen :D

Welnee :) Je kunt prima een afwijkende mening hebben en geven, en toch niet voortdurend OW's oogsten. Ja en amen zeggen is beslist niet nodig.

Toevoeging: maar enige zelfreflectie wel