Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Was het de eerste keer dat je hem verkeerd had geplaatst?
Of had je het al vaker verkeerd geplaatst?
Lynn_Nikita schreef:is al aantal jaren geleden, maar ik geloof de eerste keer, toen ik erop een pb stuurde waarom het topic niet gewoon verplaatst weas geworden, weerd gezegd, dat ik regels beter moest doorlezen
Shadow0 schreef:Lynn_Nikita schreef:is al aantal jaren geleden, maar ik geloof de eerste keer, toen ik erop een pb stuurde waarom het topic niet gewoon verplaatst weas geworden, weerd gezegd, dat ik regels beter moest doorlezen
Nu ja, helemaal onzin is dat niet. Een OW is wat heftig (en ook niet het beleid, meestal begon het met een vriendelijk verzoek), maar het is op EA wel zo dat veel mensen nauwelijks de moeite willen nemen om even te lezen hoe het moet, en dan verwachten dat de mods hun rommel opruimen.
Antoinette schreef:Helemaal clean![]()
Zeven jaar op bokt, in het begin wat fanatieker dan nu.
Zo moeilijk is het allemaal niet...
xx_Horsiex schreef:Wat is zo moeilijk allemaal niet? Mensen die een OW krijgen zijn echt niet allemaal aso's van ergste soort hoor,Maar gewoon mensen die zich iets te fanatiek hebben uitgedrukt of verkeerde woord keuzes hebben gemaakt. Het is nu eenmaal een DISCUSSIE forum, dus mensen willen hun mening nog wel eens geven, gek he? En dan botst het wel eens.
Shadow0 schreef:xx_Horsiex schreef:Wat is zo moeilijk allemaal niet? Mensen die een OW krijgen zijn echt niet allemaal aso's van ergste soort hoor,Maar gewoon mensen die zich iets te fanatiek hebben uitgedrukt of verkeerde woord keuzes hebben gemaakt. Het is nu eenmaal een DISCUSSIE forum, dus mensen willen hun mening nog wel eens geven, gek he? En dan botst het wel eens.
Maar het is ook prima mogelijk om je mening te geven en deel te nemen aan discussies zonder regelmatig een OW te krijgen. Ik deel de mening van Antoinette geheel: zo moeilijk is het niet.
Shadow0 schreef:xx_horsiex: het is (naar mijn mening) niet zo heel erg moeilijk om je zo te gedragen dat je geen of weinig OW's krijgt.
Shadow0 schreef:xx_horsiex: het is (naar mijn mening) niet zo heel erg moeilijk om je zo te gedragen dat je geen of weinig OW's krijgt.