Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prrrr schreef:Tieneke heeft gelijk, de bezwaarcommissie controleert het werk van de mods.
Maya schreef:Prrrr schreef:Tieneke heeft gelijk, de bezwaarcommissie controleert het werk van de mods.
Aha, dus de BC controleert in feite alleen als er door een mod daarom gevraagd wordt of die specifieke sanctie terecht is. Niet, zoals ik Nagini's vraag begreep : het functioneren van de mod in zijn geheel. Want dat wordt nl niet door de BC gedaan, maar door de hoofdmods en het beheer.
chocobroodje schreef:Tijdje terug was er een prettige discussie in een topic, was echt netjes en respectvol. Word het op slot gegooid omdat er al een dergelijk topic liep. Toen ik het topic bekeek bleek het echter een hele andere strekking te hebben als waar het in onze discussie omging. Ik heb nog een pb naar de betreffende mod gestuurd of het topic niet opnieuw geopend kon worden vanwege dezelfde redenen als hier boven bescheven. Er kan nog geen reactie vanaf, en dat vind ik wel kwalijk!
Tieneke schreef:tessyke schreef:ik stel niets voor
net zoals billy zei: er word toch niet geluisterd
Zo is het wel heel erg gemakkelijk he. Commentaar geven maar als puntje bij paaltje komt zelf niet weten wat er dan beter moet. Als je echt verandering wilt, zeg je op een duidelijke manier wat je ideeën zijn, dan ga je daarvoor.
Ariebombarie schreef:Cayenne schreef:
Wat een onzin. Alsof je voor het verkondigen van je mening hier gelijk een permanente ban aan je broek hebt hangen.Je moet het niet overdrijven natuurlijk.
nee maar wel mogelijk een OW.
Prrrr schreef:Billy schreef:Maar die post van Prrrr zegt al wel genoeg.....
Wat zegt die post?
slimmerik schreef:edit: moet je eens kijken hoe vaak boterkoekje het woord "vergeten" gebruikt. Is een raszuivere verstrooide professor
http://www.bokt.nl/forums/search.php?st ... kje&ch=600
daffodil schreef:Nee slimmerik, ik heb de conclusie getrokken dat ik met een te jong meisje zaken gedaan had, die dat blijkbaar niet aankon en ook niet het fatsoen had om de zaken netjes af te wikkelen.....
Frozenstar schreef:slimmerik schreef:edit: moet je eens kijken hoe vaak boterkoekje het woord "vergeten" gebruikt. Is een raszuivere verstrooide professor
http://www.bokt.nl/forums/search.php?st ... kje&ch=600
Sorry maar gaan we nou dingen opzoeken om haar zwart te maken?
Dit vind ik wel echt belachelijk deze post, het spijt me zeer.
Neonlight schreef:Op het moment dat de persoon nog geband is terwijl de BC hun uitspraak hebben, wordt deze gewoon per mail verzonden.
Wat betreft de besluitvorming van OW's, die beslissing is nooit aan 1 mod alleen, dat is altijd een groep mods die ernaar heeft gekeken. Er is 1 mod die de mededeling doet, en die staat dan vaak ook te boek als "de slechte mod", terwijl het alleen maar de boodschapper is.
Een OW wordt ook niet zomaar gegeven. Heel vaak zie je dat betreffende gebruikers al diverse sturende pb's vooraf hebben gekregen om ze te wijzen op hun gedrag, taalgebruik, whatever. Een gebruiker die al vaker sturende pb's heeft gekregen kan dan voor een bepaalde reactie een OW krijgen, terwijl iemand die exact hetzelfde zegt maar nog nooit is aangesproken een sturende pb krijgt.
Frozenstar schreef:Maar ik neem aan dat er ook gecontroleerd wordt als een Bokker zelf daar om vraagt? Niet alleen de mod's?