Tik op de vingers: Fel reageren? Hoezo?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:02

Chiqa: dit is duidelijk een situatie waarin mijn mening over 'netjes' anders is.

Potverdikkie sloot de reeks namelijk af met
Citaat:
Nou, dan mag je me nu uitleggen waar en wanneer ik jouw woorden verdraai ! :(

wat op mij dus niet al te vriendelijk overkomt.

Nou is dit heel expliciet een topic waarin werd gezegd dat er niets in watjes verpakt hoeft te worden, dus heb ik ervoor gekozen om aan te geven hoe deze reactie op mij overkomt.

Ayasha
Blogger

Re: Tik op de vingers: Fel reageren? Hoezo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:03

Ik denk he, dat een jaartje boktmod zijn een uitstekende politieker maakt van je :D

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:07

Oh my god.... Dit is echt een lesje feedback ontvangen zeg... Zeggen wat je contateert, wat het met je doet, hoe je je voelt etc.... Allemaal halfbakken meningen en niemand durft keihard iets te zeggen...

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:07

Shadow0 schreef:
Potverdikkie sloot de reeks namelijk af met
Citaat:
Nou, dan mag je me nu uitleggen waar en wanneer ik jouw woorden verdraai ! :(

Nou is dit heel expliciet een topic waarin werd gezegd dat er niets in watjes verpakt hoeft te worden, dus heb ik ervoor gekozen om aan te geven hoe deze reactie op mij overkomt.

En hoe denk je dat een reactie /beschuldiging bij mij overkomt dat ik je woorden verdraai terwijl ik dat niet doe :D , dan kun je dus ook zo'n reactie verwachten denk je niet?

Want nee, ik heb je woorden niet verdraaid. :7

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:09

Liezel1 schreef:
Oh my god.... Dit is echt een lesje feedback ontvangen zeg... Zeggen wat je contateert, wat het met je doet, hoe je je voelt etc.... Allemaal halfbakken meningen en niemand durft keihard iets te zeggen...

Niet?

Even mijn feedback dan:

potverdikkie doet alle moeite om te laten zien dat ze geen woorden verdraait en word terecht wat "boos" om de beschuldiging, shadowO komt ook tot de conclusie dat ze zich vergist heeft maar als een ware politieker weet ze er omheen te draaien.

Gevolg; de hele discussie komt nergens meer :')

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:10

Idd wat PVD zegt in dit geval.

Shadow beschuldigd PVD ergens van, PVD geeft netjes feiten weer als bewijs dat dit zeer zeker niet het geval is.

Die smiley erachter vind ik een duidelijke toevoeging van haar gevoel in deze situatie.
IRL zou ze wss ook even met de vuist op tafel hebben geslagen of de stem verheft hebben, beiden zijn via internet niet mogelijk dus vandaar dat smileys bestaan.

Niets aanvallends aan IMO

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:12

Shadow0 schreef:
wat op mij dus niet al te vriendelijk overkomt.

Euhm schiet mij maar lek maar jíj kwam met een 'beschuldiging' die je niet eens kan onderbouwen!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:21

Okokok, I give in. :) Toch zou het fijner zijn als je vraagt wat ik bedoel, ipv daar zo op te reageren, dat maakt een open discussie een stuk makkelijker.

Potverdikkie schreef:
citaat van jou
Code
Ik moet zeggen dat ik die twee reacties wel heel ver uiteen vind liggen, maar goed.

Ik zie het nut in elk geval niet van regels die 'zonder meer' worden toegepast, dat is meestal een heel slecht idee. Ik weet niet of uitlokking bestraft wordt, ik hoop en neem aan in bepaalde gevallen zeker (relaccounts en dergelijke worden bv aangepakt). In veel andere gevallen denk ik dat het erg lastig is om te bepalen of iets uitlokking is, hoe zou jij dat bepalen?

Allereerst zou ik willen opmerken dat dit een reactie was op wat er boven mij stond - de reactie van Slimmerik, en niet een reactie was op de eerdere post van Potverdikkie.

Citaat:
citaat jou:
Code
Potverdikkie: ik heb geen spreekverbod :)
Bedankt voor je antwoord, maar ik denk er zelf voor het grootste deel heel anders over - het is duidelijk dat mijn mening over wat fatsoenlijk is, heel anders is. En dan denk ik persoonlijk dat strengere regels bij het herhaaldelijk voor problemen zorgen voor meerdere mensen die hier gereageerd hebben wel eens nadelig zou kunnen uitpakken.
Meld dit bericht

Citaat:
citaat mij:
Code
Dus eigenlijk zeg je hier dat jij het fatsoenlijk vind om in een topic onderling iets te gaan bekokstoven om vervolgens een topic te gaan openen om maar niet toe te geven aan de uitdrukking "bluf", . En dan dus bewust een reltopic opent??/

Dit was de tekst waar ik bezwaar tegen heb. Ik heb niets gezegd over die specifieke situatie, omdat ik die situatie niet ken. Maar ik heel nadrukkelijk nergens gezegd dat ik het fatsoelijk vind om in een topic onderling iets te bekokstoven. Dat vind ik namelijk juist heel onfatsoenlijk, en ook vrij zwak.

Citaat:
Code
Potverdikkie: nee, dat zeg ik niet. Er zijn meer mogelijkheden dan zwart of wit.

Het 'zwart of wit' in mijn reactie slaat erop dat als ik het met jouw mening oneens ben, ik nog niet automatisch het omgekeerde vind. Ik vind de aanvallende manier die ook hier in dit topic als normaal wordt ervaren (en als 'duidelijk') absoluut niet netjes. Maar dat betekent totaal niet dat ik het dus ok vind om dan maar dingen af te spreken.

En dat soort omkeringen zijn heel vervelend en vermoeiend. Je legt iemand woorden in de mond ("dus jij zegt dus eigenlijk dat...") die totaal niet in mijn tekst stonden.

Ik heb mijn best gedaan het duidelijk uit te leggen, maar als er vragen zijn wil ik best proberen het verder uit te leggen. Maar dan kan iedereen het gewoon vragen, hier of per pb.

Edit: met excuses, de quote-tags waren wat door de war. Nu kloppen ze voor zover ik kan zien.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:34

Beste shadow,

Je vroeg in de quote van Slimmerik hoe wij het zouden doen...
Daarop is er antwoord gegeven, daarom quote ik deze ook.
Daarnaast ging het er mij om dat ik al eerder had aangekaart dat het vaak zo is dat je geen eerlijk of duidelijk antwoord krijgt, en dat vind ik dus jammer, en DAT is ook de reden waarom veel topics tot rellen uitlopen.
Puur omdat er om de dingen heen gedraaid worden, of omdat mensen een bepaalde manier van reageren willen afdwingen.

Dit laatste trekt bij mij inderdaad het bloed onder mijn nagels vandaan.

Het ging erom dat een topicstarter snel een OW kreeg terwijl er geen reltopic was, maar wel veroorzaakt werd. Topicstarter gaat dan op een gegeven moment in verweer, daar deze ziet dat zijn/haar topic verziekt wordt, en loopt daarmee een risico op een OW.

Tweede mogelijkheid was;
Dat er een reltopic geopend werd, en de ts-er lachend er van af kwam, en de posters een OW opliepen.

Ik gaf daarbij een voorbeeld van een topic wat gisteren geopend was, waarbij duidelijk sprake is van een poging tot een reltopic te openen.
Dit getuigd in mijn ogen niet van fatsoen nee.
Vervolgens kom jij eerst met een verwijt dat WIJ spijt zouden krijgen als de regels strenger zouden worden, dat is ook niet leuk om te lezen toch/
En een duidelijk antwoord op het voorbeeld wat ik je gaf heb je niet gegeven.

Alleen dat je niet zwart/ wit denkt.

Ik bedoelde het niet boos, alleen als je met feiten komt, kan het soms harder overkomen dan je bedoelt ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:28

potverdikkie schreef:
Daarnaast ging het er mij om dat ik al eerder had aangekaart dat het vaak zo is dat je geen eerlijk of duidelijk antwoord krijgt, en dat vind ik dus jammer, en DAT is ook de reden waarom veel topics tot rellen uitlopen.

Daar ben ik het dus niet mee eens: daar zitten heel duidelijk twee kanten aan. En daar was dit een uitstekend voorbeeld van. Zeker, ik heb in eerste instantie mijn kant niet toegelicht. Maar ik heb wel aangegeven waarom ik dat heb gedaan: omdat ik de manier waarop het gezegd werd allerminst fijn vond. In bijna alle discussietopics op Bokt zijn er minstens twee kanten aan de zaak.

Citaat:
Puur omdat er om de dingen heen gedraaid worden, of omdat mensen een bepaalde manier van reageren willen afdwingen.

Maar dit wilde jij bij mij toch ook? Jij wilde mij een reactie afdwingen, in plaats van hier gewoon om te vragen.

Citaat:
Vervolgens kom jij eerst met een verwijt dat WIJ spijt zouden krijgen als de regels strenger zouden worden, dat is ook niet leuk om te lezen toch/

Maar dat vind ik dus een beetje een vreemd argument, vooral in het licht van dit topic. Omdat jij nu blijkbaar van mij verwacht dat ik daar rekening mee houd, terwijl er in dit topic juist heel nadrukkelijk steeds gezegd werd dat het verkeerd is om te verwachten dat men voorzichtig is met z'n reacties.

Ik denk dat je daar wel een duidelijke keuze in moet maken. Als jij het 'niet leuk vindt om te lezen' moet je je ook realiseren dat anderen ook zo op jou kunnen reageren. Als jij vindt dat jij anderen moet kunnen wijzen op dingen die zij niet willen horen, moet je het ook accepteren als anderen dat naar jou doen.

En ja, ik denk echt dat als Bokt meer zou letten op rellen, uitlokken, manier van reageren (en dat zou ik een goed idee vinden), dat de mensen in dit topic daar ook de gevolgen van zullen merken.

Citaat:
En een duidelijk antwoord op het voorbeeld wat ik je gaf heb je niet gegeven.

Klopt. Over dat voorbeeld kan ik niet zo heel veel zeggen.

Citaat:
Ik bedoelde het niet boos, alleen als je met feiten komt, kan het soms harder overkomen dan je bedoelt ;)
[/quote]

Maar als jij uitroeptekens en statements en :( -smileys gebruikt komt het wel zo over. En dat is iets dat ook jij kunt veranderen. Ik had echt en heel beslist mijn antwoord eerder gegeven als je het simpelweg had gevraagd, in plaats van het op deze manier te eisen. Dat had ik anders kunnen doen, maar jij ook. En zo is een topic een reactie op elkaar waarin er minstens 2 een aandeel hebben.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 22:46

Citaat:
Maar dat vind ik dus een beetje een vreemd argument, vooral in het licht van dit topic. Omdat jij nu blijkbaar van mij verwacht dat ik daar rekening mee houd, terwijl er in dit topic juist heel nadrukkelijk steeds gezegd werd dat het verkeerd is om te verwachten dat men voorzichtig is met z'n reacties.

Ik denk dat je daar wel een duidelijke keuze in moet maken. Als jij het 'niet leuk vindt om te lezen' moet je je ook realiseren dat anderen ook zo op jou kunnen reageren. Als jij vindt dat jij anderen moet kunnen wijzen op dingen die zij niet willen horen, moet je het ook accepteren als anderen dat naar jou doen.

Dit klopt niet helemaal hoe je het nu verwoord.
Ik verwacht helemaal niets van jou, en ik verwacht al zeker niet dat je rekening met me houdt.
Alleen het argument sloeg en slaat nog steeds in mijn ogen nergens op.
Dat bedoel ik met het niet leuk te vinden om te lezen. En als ik daar niet tegen kan, dan reageer ik gewoon niet mer in dit topic.
De discussie ging op een normale manier, totdat er dingen bij gehaald werden die nergens nodig voor waren.
De discussie ging allang niet meer over waar het topic voor gestart werd.

Om even helemaal terug te gaan naar het begin van deze discussie...
Je vroeg hoe wij het dan zagen hoe het opgelost moest worden, en daar gaf ik antwoord op.
Helaas is daar verder nog niet op gerageerd.
Het antwoord betreffende de stille mods op non-actief zetten, en meer mods aanstellen op zo'n groot forum.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 01:18

De moderatorbezetting is op dit moment nog niet helemaal compleet, dus het klopt dat er nog wat mods bij moeten komen. Maar ik denk dat dit weinig verandert aan de manier van modereren. Het is veel te gemakkelijk om te roepen dat een OW de schuld van iemand anders is, zoals een TS die topics opent waar je het niet mee eens bent. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor de eigen berichten die hij of zij plaatst. Al ben je het nog zo met een TS oneens, dan kan je er nog steeds voor kiezen om inhoudelijk en met respect voor een andere persoon te reageren. Wil je dat niet, prima, maar dan zal je ook de consequenties in de vorm van een sanctie moeten accepteren. Dat geldt net zo goed voor een TS, als die berichten plaatst die buiten het boekje gaan, dan wordt een TS daar net zo hard op aangesproken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:13

Karl66 schreef:
Dat geldt net zo goed voor een TS, als die berichten plaatst die buiten het boekje gaan, dan wordt een TS daar net zo hard op aangesproken.

Misschien dat het boekje dan maar even uitgebreid moet worden".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:33

Heb vandaag een hele vracht watten gekocht, maar toch weer teruggebracht naar de winkel.
Past niet bij me, en raak er alleen maar in verstrikt :D
Ik doe mijn onderschrift liever eer aan, niemand is gebaad bij een leugen waar men geen bal van meent en je geen moer mee opschiet als je iemand keihard op zijn of haar bek ziet gaan :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:54

slimmerik schreef:
Karl66 schreef:
Dat geldt net zo goed voor een TS, als die berichten plaatst die buiten het boekje gaan, dan wordt een TS daar net zo hard op aangesproken.

Misschien dat het boekje dan maar even uitgebreid moet worden".

Of net wat pagina'tjes uit gescheurd worden... :=

Ik denk dat sommige mensen er nl al in geslaagd zijn om hun boekje wat uit te breiden en dat dáár net het probleem zit in het met twee maten meten. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:13

Mensen kunnen bij mij héél ver gaan, boeit me niet. Maar zodra het welzijn van een dier in gevaar komt donder ik mijn wollen watjes door de plee en hak ik dr toch echt op in met een licht geslepen bijl. (had ook de botte kunnen pakken goed soit)
Boeit me niet of ik dr een OW voor krijg, al kan ik dr maar een ziel wakker mee schudden dat dit écht niet kan.
Dan ben ik al meer dan tevreden :)

Zitten we hier op een dierenforum, houden allemaal van dieren, maar moeten wij als bokkers toezien hoe sommige dieren worden misbruikt en mishandeld, ja laloena.
Mogen ze wat mij betrefd wel wat huisregels op aanscherpen zou geen overbodige luxe zijn!

Dierenwetten komen er ook aan, zijn ze druk mee bezig dus waarom niet wat regels op bokt? Zo lastig moet dat toch niet zijn?

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:25

Chiqa schreef:
Mensen kunnen bij mij héél ver gaan, boeit me niet. Maar zodra het welzijn van een dier in gevaar komt donder ik mijn wollen watjes door de plee en hak ik dr toch echt op in met een licht geslepen bijl. (had ook de botte kunnen pakken goed soit)
Boeit me niet of ik dr een OW voor krijg, al kan ik dr maar een ziel wakker mee schudden dat dit écht niet kan.
Dan ben ik al meer dan tevreden :)

Zitten we hier op een dierenforum, houden allemaal van dieren, maar moeten wij als bokkers toezien hoe sommige dieren worden misbruikt en mishandeld, ja laloena.
Mogen ze wat mij betrefd wel wat huisregels op aanscherpen zou geen overbodige luxe zijn!

Dierenwetten komen er ook aan, zijn ze druk mee bezig dus waarom niet wat regels op bokt? Zo lastig moet dat toch niet zijn?

Hihi, grappig topic.

Chiqa, ik kan me vinden in jouw mening, hoor. Jij zegt waar het op staat, en dan word je fel. (Ik heb je weleens 'tekeer' zien gaan. Jouw posten zijn ongezouten, zonder doekjes, etc. :+ Ik kan dat wel waarderen.)

Over de regels aanscherpen op Bokt. Naar mijn idee gaat dat lastig. Waar leg je de grens? Sommigen vinden bitten al een mishandeling, en anderen vinden met 100 kg op een C-ponytje heel gewoon. Het punt is dat je als Bokt dan misschien ook een stuk discussie misloopt. Mensen kunnen dan bijvoorbeeld geen BB-ITP te openen omdat ze een puppy zonder papieren hebben.

Noem eens een regel die er volgens jou mag komen. Even kijken in welke richting jij denkt, misschien zit ik verkeerd. (Op het verkeerde been. ;) )

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:28

Achja, ik heb laatst ook mijn eerste OW gekregen, en dat terwijl de TS gezellig verder gaat met topics openen over het onderwerp (het topic waar ik had in gereageerd is op slot gegooid).

Maar in mijn geval vind ik zoiezo dat de regels die gelden scheefgetrokken zijn naar bepaalde personen toe (in BB).

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:41

Dat is vervelend, BS. Ik ben er nooit getuige van geweest, maar ik ben dan ook geen prominente Bokker (heel aanwezig in topics o.i.d.). ;)
Wat je naar mijn idee ook niet mag vergeten, is dat het modden mensenwerk is en dat voor de ene mod een grens eerder is bereikt dan bij een ander. Het boktbeleid wordt gedaan door vrijwilligers, en het is met zo'n groot modteam lastig om helemaal een lijn te trekken.
Ik vergelijk het altijd een beetje met een school. Alle leraren staan voor bepaalde regels, en wat voor de een nog door de beugel kan, is voor een ander 'not done'.

Ik kan me wel goed voorstellen dat je je er 'vervelend' onder voelt. Voor iedereen gelden nu eenmaal dezelfde regels, en als je merkt dat iemand net wat verder gaat (en dit wordt oogluikend geaccepteerd), dan levert dat frustratie op.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:52

dejavu schreef:
Dat is vervelend, BS. Ik ben er nooit getuige van geweest, maar ik ben dan ook geen prominente Bokker (heel aanwezig in topics o.i.d.). ;)
Wat je naar mijn idee ook niet mag vergeten, is dat het modden mensenwerk is en dat voor de ene mod een grens eerder is bereikt dan bij een ander. Het boktbeleid wordt gedaan door vrijwilligers, en het is met zo'n groot modteam lastig om helemaal een lijn te trekken.
Ik vergelijk het altijd een beetje met een school. Alle leraren staan voor bepaalde regels, en wat voor de een nog door de beugel kan, is voor een ander 'not done'.

Ik kan me wel goed voorstellen dat je je er 'vervelend' onder voelt. Voor iedereen gelden nu eenmaal dezelfde regels, en als je merkt dat iemand net wat verder gaat (en dit wordt oogluikend geaccepteerd), dan levert dat frustratie op.

Ik was (tegen mijn gewoonte in) ook niet heel erg beleefd geweest, maar ook niet heel erg grof. Opzich wel een OW waard, denk ik. Heb daar verder ook geen problemen mee, houd me wel weer zes maanden gedeisd ;) .

Maar dat de TS zomaar kan doorgaan met topics plaatsen alsof er niks is gebeurd gaat er bij mij niet in. Als ik mijn mond moet houden, dan geldt dat evengoed voor haar imo. En natuurlijk voelt ze zich gesterkt door de mods achter zich, wat het geheel alleen maar erger maakt. Want ik kan er niks meer van zeggen, of toch niet zonder een ban te riskeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:24

BraveSpots schreef:
Maar dat de TS zomaar kan doorgaan met topics plaatsen alsof er niks is gebeurd gaat er bij mij niet in. Als ik mijn mond moet houden, dan geldt dat evengoed voor haar imo. En natuurlijk voelt ze zich gesterkt door de mods achter zich, wat het geheel alleen maar erger maakt.

Wie weet is dit persoon wel achter de schermen aangesproken hoor, dat zie je niet in het lijstje terug ;)

Dejavu, bedankt voor de fanmail :D :D Kan hier wel een clubje op gaan richten :D
PB's draaien overuren de laatste tijd. mag het niet op het forum gaan we toch een discussie aan per PB werkt prima.

dejavu schreef:
Over de regels aanscherpen op Bokt. Naar mijn idee gaat dat lastig. Waar leg je de grens? Sommigen vinden bitten al een mishandeling, en anderen vinden met 100 kg op een C-ponytje heel gewoon. Het punt is dat je als Bokt dan misschien ook een stuk discussie misloopt. Mensen kunnen dan bijvoorbeeld geen BB-ITP te openen omdat ze een puppy zonder papieren hebben.

Heb je gelijk in, kan een lastig punt worden. Maar nu dierenmishandeling straks in de wet wordt opgenomen, zal denk ik, vrees ik!! Bokt ook dingen moeten aanpassen.
Zo mag er volgens de wet niet egdiscrimineerd worden, dus hoe gaan ze straks met verhalen van dierenmishandeling om?
Bv iemand opend een topic, ja mijn broertje heeft de pootjes van een kat een paar uur lang afgebonden met een elastiekje, vervolgens zijn ze drie keer zo dik geworden, wat moet ik doen??
En dit is nog eens waargebeurd ook! :j geen verzinsel.

Mag je als bokker niets van zeggen, maar wat nu als de wet nu veranderd zal bokt dan ook zijn regels moeten aanscherpen?

Nou ik heb dus net mijn eerste OW sinds maanden weer eens gekregen.
Prima, was wel nieuwsgierig naar de inhoud van die OW en waar dat op gebaseerd is.
Ik snap hem niet :? Heb niet gevloekt, niemand beledigd, en toch een OW.
Dit is overigens de eerste keer dat ik een OW NIET begrijp.
OW prima hoor, als ik een opmerking maak over een dier wat mishandeld wordt, heb ik er meerdere voor over, zelfs een BOT. Welzijn van dieren staat hier erg hoog ga ik geen ladingen watten om binden.
Maar deze OW.....Sorrie maar heb om wat tekst en uitleg gevraagd, maar deze gaat helemaal nergens over.

Jammer is de eerste OW waar ik niet van kan nagenieten, simpelweg omdat ik hem niet begrijp en een volgende keer weer dezelfde fout kan riscieren.
Lijkt me niet echt de bedoeling van het OW systeem. ;)
Geinetresseerden die met me mee willen denken zijn uiteraard van harte welkom, het team heeft al een reactie terug gekregen of ze me alsjeblieft uit willen leggen wat ik verkeerd heb gezegd :)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:30

Chiqa schreef:
BraveSpots schreef:
Maar dat de TS zomaar kan doorgaan met topics plaatsen alsof er niks is gebeurd gaat er bij mij niet in. Als ik mijn mond moet houden, dan geldt dat evengoed voor haar imo. En natuurlijk voelt ze zich gesterkt door de mods achter zich, wat het geheel alleen maar erger maakt.

Wie weet is dit persoon wel achter de schermen aangesproken hoor, dat zie je niet in het lijstje terug ;)

Dat kon wel zijn, maar ik neem aan dat ze dan niet weer een topic over precies hetzelfde mag/kan/wil openen? Dat doet ze nu namelijk wel :j.

Ik vraag me trouwens af of je altijd een sturende pb moet hebben gehad voordat je een OW krijgt?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:32

Ben het nu even kwijt....

Heb je nu een OW gekregen?
Aan de hand van welk topic?

Of is dit een voorbeeld OW van vroeger?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:37

potverdikkie schreef:
Ben het nu even kwijt....

Is dat voor mij of Chiqa bedoeld :)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:37

potverdikkie schreef:

Sorrie was ik onduidelijk? :o Nee heb net een OW gekregen waar ik droog brood aan kan verdienen.Topic stuur ik je wel per PB morgen, anders krijg ik daar weer een OW voor :z

Bravespots, ja lijkt me wel dat je een sturende PB krijgt over hetgeen ze denken dat je een OW voor verdiend heb, dan kan je eventueel in verweer gaan. Heb ik ook de laatste keer gedaan, succesvol.
Deze keer niet, wel wat tekst en uitleg gevraagd omdat ik hem niet begrijp, maar goed heb ook maar HAVO gedaan.

En wbt. het eerste; zou de tem knop gewoon ingedrukt houden, want dat is natuurlijk niet fair naar jou toe.