bokt medeverantwoordelijk voor oplichting op EA?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:44

Indilover zei mij ook al dat ik zelf het hoofdstel maar moest doorverkopen.. Maar ik wil gewoon van haar mijn geld terug en dan zoekt ze het zelf maar uit verder met dat ding.. Ga verdomme geen kapot hoofdstel doorverkopen en dezelfde praktijken uithalen als zij! Wat denkt ze wel niet!

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:44

VivaLaVida schreef:
heb je geen adres muisbal?

Ik heb wel een huisadres ja, zelfs een telefoonnummer, maar krijg geen gehoor, en 137 km reizen doe je ook niet even..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:47

Wendy, ik heb nog wel een Mechelse Herder voor je te leen, haha... Die kan er niet tegen als je tegen haar schreeuwt....

Even serieus: het is toch te gek voor woorden dat het binnen Bokt zo moet lopen?
Mijn advies: ratingsysteem erin gooien en minimaal aantal nuttige posts flink omhoog gooien!
Of zoals marktplaats met geregistreerd verkopers gaan werken die hun gegevens bij een mod kunnen inzenden.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:47

DUDIEFOREVER schreef:
Denk je nou echt dat als je naar irene (indilover) gaat, dat zei dan jou de reiskosten teruggeeft.

En volgens haar was het hoofdstel niet kapot verstuurd.

En nu is die opeens kapot bij jou, en jij wilt geen foto's sturen.

Wie zegt dat jij hem zelf niet kapot hebt gemaakt ;) ?

En ik denk niet dat zei jou de reiskosten teruggeeft, jij wilt naar haar toe, dan gaat ze echt niet de reiskosten vergoeden hoor _O-

Wel potverdomme waar denk jij je mee te bemoeien????
Ik het haar dezelfde dag dat ik het heb ontvangen een foto gestuurd van het hoofdstel dus die heeft ze wel degelijk!!

Maar nu valt ze meteen wel mooi door de mand..
Want ik wordt gepbt door een 'vriendin' van Indilover die haar account heeft aangemaakt op de dag dat Indilover is gebant. Indilover heb ik foto's gestuurd en deze 'vriendin' vraagt net om een foto, waarop ik heb geantwoordt dat ze die maar aan Indilover moet vragen omdat die die meteen al heeft ontvangen..
En nu kom jij beweren dat ik geen foto heb gemaakt en het hoofdstel zelf heb stukgemaakt?
Waarom zou ik een hoofdstel wat ik dolgraag wilde hebben expres stukmaken en me dan dit gezeik om m'n geld terug te krijgen op de hals halen? :+

En ik WIL niet naar haar toe, maar ben dat genoodzaakt te doen als zij het geld nie twil overmaken..

Maar wat ik al zei, ze heeft een HELE kwaaie aan me als ik dara voor de deur sta!!!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:48

Aangetekende brief zenden, of proberen familie te achterhalen en daarmee contact zoeken

Muisbal schreef:
VivaLaVida schreef:
heb je geen adres muisbal?

Ik heb wel een huisadres ja, zelfs een telefoonnummer, maar krijg geen gehoor, en 137 km reizen doe je ook niet even..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:49

Liezel1 schreef:
Wendy, ik heb nog wel een Mechelse Herder voor je te leen, haha... Die kan er niet tegen als je tegen haar schreeuwt....

Even serieus: het is toch te gek voor woorden dat het binnen Bokt zo moet lopen?
Mijn advies: ratingsysteem erin gooien en minimaal aantal nuttige posts flink omhoog gooien!
Of zoals marktplaats met geregistreerd verkopers gaan werken die hun gegevens bij een mod kunnen inzenden.

Waar af te halen? :D Zal 'm netjes terugbrengen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:50

Wendy15 schreef:
Wel potverdomme waar denk jij je mee te bemoeien????
Ik het haar dezelfde dag dat ik het heb ontvangen een foto gestuurd van het hoofdstel dus die heeft ze wel degelijk!!

Maar nu valt ze meteen wel mooi door de mand..
Want ik wordt gepbt door een 'vriendin' van Indilover die haar account heeft aangemaakt op de dag dat Indilover is gebant. Indilover heb ik foto's gestuurd en deze 'vriendin' vraagt net om een foto, waarop ik heb geantwoordt dat ze die maar aan Indilover moet vragen omdat die die meteen al heeft ontvangen..
En nu kom jij beweren dat ik geen foto heb gemaakt en het hoofdstel zelf heb stukgemaakt?
Waarom zou ik een hoofdstel wat ik dolgraag wilde hebben expres stukmaken en me dan dit gezeik om m'n geld terug te krijgen op de hals halen? :+

En ik WIL niet naar haar toe, maar ben dat genoodzaakt te doen als zij het geld nie twil overmaken..

Maar wat ik al zei, ze heeft een HELE kwaaie aan me als ik dara voor de deur sta!!!

even een mod pben wendy met die naam van de SA. Kunnen ze zien wie die heeft aangemaakt (al is het wel duidelijk) en ook gelijk bannen...

en dan maar es even een bezoekje brengen denk ik zo :D

Ik heb nog een mechelse herder in de aanbieding.... Wel een beetje vals maarja...

ow haha liezel zullen we onze lieve hondjes laten meeten dan.. elk aan 1 kant staat ook mooi :j

d_ruiter

Re: bokt medeverantwoordelijk voor oplichting op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:51

moet je mijn tsjechische herder ook mee? hihi

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:52

Speciaal voor DUDIEFOREVER de foto die ik Indilover nog dezelfde dag dat ik het heb ontvangen heb gestuurd meteen toen ik het uitpakte
Afbeelding
het "Zo goed als nieuwe" hoofdstel ;)

Dit zijn dus de riempjes van de crosslink wat onder de kaak doorkruist en waar alle druk van de teugels op komt.. Hier durf ik dus écht niet mee te rijden, want het staat gewoon op knappen..

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:53

Iemand in (de omgeving) Arnhem met een mooie valse hond en wel zin heeft in een huisbezoek? :P

Helaas is mijn hond niet zo indrukwekkend, anders was die meenemen indien dichterbij een optie geweest :+

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:53

Nou, dat is niet bepaald nieuw nee....

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:54

Heb ik al gedaan Rose, dankjewel!

Ze woont trouwens in Duiven, vlakbij Nijmegen is dat.. Vanuit Voorthuizen goed te doen, dus mss kan ik jou wel ff ophalen met hond Rose? :D Een beetje vals vind ik niet erg in dit geval! :))

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:55

Liezel1 schreef:
Nou, dat is niet bepaald nieuw nee....

En een hoofdstel in zo een staat brengen red ik niet binnen een dag hoor :+
Kan met de datum op het pakketje en de verzonden pb met foto precies bewijzen dat ik het hoofdstel nog niet heb kunnen gebruiken en dus zelf stukmaken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:56

of we nemen mijn vriend mee... die is ook vals ;)

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:56

Dat is ook behoorlijk genaaid om je hoofdstel zo binnen te krijgen Wendy15... Hoelang ben je al bezig hiermee?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:57

VivaLaVida schreef:
of we nemen mijn vriend mee... die is ook vals ;)

Haha hoorde al van Sam dat ie ook een vrij grote vriendengroep heeft? :D
Heb het even opgezocht en vanaf het chalet van mijn ouders in Voorthuizen is het 3 kwartiertjes rijden met de auto.. Moet te doen zijn!

Kunnen wij ook es bijkletsen! :))

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:57

Muisbal schreef:
Dat is ook behoorlijk genaaid om je hoofdstel zo binnen te krijgen Wendy15... Hoelang ben je al bezig hiermee?

Ik zal eens even in m'n pb's terugzoeken naar de precieze datum waarop ik het heb gekocht.. momentje

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:58

__Nathalie__ schreef:
Hier net zo. Ik moet van nunspeet naar nieuwegein. Maar ga het combineren als ik naar utrecht moet want dat ligt mooi op de route. Heb haar adres bewaard dus kom ook gewoon onverwacht langs.
Heb haar even een link naar dit topic gegeven. Dan weet ze dat ze me binnekort een keer kan verwachten.
Het gaat bij mij gelukkig niet om een huizenhoog bedrag maar afspraak is afspraak en ik wil het gewoon terug hebben klaar.

Ik moet zo meteen eff naar utrecht toe zal ik ef langsgaan :P

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:59

Dat is dus de pest... De moddies kunnen de betreffende gebruikers wel bannen... maar de afhandeling van die transacties, daar kunnen zij verder niets mee doen.... het gaat ook om zulke kleine bedragen dat je eigenlijk bijna niets mee kan....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:59

Ik ben blij dat ik zelf een vals kreng (kan zijn) :D Dus ze kan der borst nat maken. :Y)

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:00

~~}>

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:01

Liezel1 schreef:
Dat is dus de pest... De moddies kunnen de betreffende gebruikers wel bannen... maar de afhandeling van die transacties, daar kunnen zij verder niets mee doen.... het gaat ook om zulke kleine bedragen dat je eigenlijk bijna niets mee kan....

Maar hoe meer slechte ervaringen, hoe hoger het bedrag wordt. En dat kan na een tijdje flink hoog oplopen. Mensen kunnen dan samenspannen en samen sta je sterker......

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:01

Klopt.. Maar dan moet je die personen wel zien te vinden...

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:02

jeetje wat een gedoe zeg..... Is hyves geen optie? of my space ofzo? daar staan soms wel wat dingen op waarvan je denkt, hey hier kan ik wat mee...

edit oh fijn een sa stalker erbij?

ik heb ook nog een vriend in de aanbieding. leen hem niet graag uit maar vooruit haha

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:02

ik vind dat we een clubje moeten gaan oprichten

Nieuw topic:: De Pislinke oplichter haters gaan meeten !! :P