Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DUDIEFOREVER schreef:Denk je nou echt dat als je naar irene (indilover) gaat, dat zei dan jou de reiskosten teruggeeft.
En volgens haar was het hoofdstel niet kapot verstuurd.
En nu is die opeens kapot bij jou, en jij wilt geen foto's sturen.
Wie zegt dat jij hem zelf niet kapot hebt gemaakt?
En ik denk niet dat zei jou de reiskosten teruggeeft, jij wilt naar haar toe, dan gaat ze echt niet de reiskosten vergoeden hoor
Liezel1 schreef:Wendy, ik heb nog wel een Mechelse Herder voor je te leen, haha... Die kan er niet tegen als je tegen haar schreeuwt....
Even serieus: het is toch te gek voor woorden dat het binnen Bokt zo moet lopen?
Mijn advies: ratingsysteem erin gooien en minimaal aantal nuttige posts flink omhoog gooien!
Of zoals marktplaats met geregistreerd verkopers gaan werken die hun gegevens bij een mod kunnen inzenden.
Wendy15 schreef:Wel potverdomme waar denk jij je mee te bemoeien????
Ik het haar dezelfde dag dat ik het heb ontvangen een foto gestuurd van het hoofdstel dus die heeft ze wel degelijk!!
Maar nu valt ze meteen wel mooi door de mand..
Want ik wordt gepbt door een 'vriendin' van Indilover die haar account heeft aangemaakt op de dag dat Indilover is gebant. Indilover heb ik foto's gestuurd en deze 'vriendin' vraagt net om een foto, waarop ik heb geantwoordt dat ze die maar aan Indilover moet vragen omdat die die meteen al heeft ontvangen..
En nu kom jij beweren dat ik geen foto heb gemaakt en het hoofdstel zelf heb stukgemaakt?
Waarom zou ik een hoofdstel wat ik dolgraag wilde hebben expres stukmaken en me dan dit gezeik om m'n geld terug te krijgen op de hals halen?
En ik WIL niet naar haar toe, maar ben dat genoodzaakt te doen als zij het geld nie twil overmaken..
Maar wat ik al zei, ze heeft een HELE kwaaie aan me als ik dara voor de deur sta!!!
VivaLaVida schreef:of we nemen mijn vriend mee... die is ook vals
__Nathalie__ schreef:Hier net zo. Ik moet van nunspeet naar nieuwegein. Maar ga het combineren als ik naar utrecht moet want dat ligt mooi op de route. Heb haar adres bewaard dus kom ook gewoon onverwacht langs.
Heb haar even een link naar dit topic gegeven. Dan weet ze dat ze me binnekort een keer kan verwachten.
Het gaat bij mij gelukkig niet om een huizenhoog bedrag maar afspraak is afspraak en ik wil het gewoon terug hebben klaar.
Liezel1 schreef:Dat is dus de pest... De moddies kunnen de betreffende gebruikers wel bannen... maar de afhandeling van die transacties, daar kunnen zij verder niets mee doen.... het gaat ook om zulke kleine bedragen dat je eigenlijk bijna niets mee kan....