Is dit serieus...?? Ik kan het me amper voorstellen...
Citaat:
* Banners uit kunnen schakelen
Ik vraag me af wat voor nut dat gaat hebben. Volgens mij verdien je meer door het idee te laten varen en de banners te laten voor wat ze zijn..?
Citaat:
* Meer PB mappen (15 ipv 3)
* Meer PBs per PB box (3.000 ipv 600)
* Mogelijkheid tot het versturen van PBs naar meerdere mensen (CC)
* Mogelijkheid tot attachments in PBs (plaatjes/documenten meesturen)
Er zijn vast mensen die dat práchtig vinden... maar volgens mij hebben we daarvoor gewoon een emailadres...?
Citaat:
* 'Members only' forum
* Bespreken van nieuw beleid/functies in members only forum
* Toegang tot een development server
Bespottelijk plan, waar al vele forums aan ten onder zijn gegaan. ''Besloten hoekjes'' is het stomste wat je als forum kunt doen en geeft steevast gesodemieter. Mensen gaan zich beter voelen dan anderen, anderen voelen zich juist weer gediscrimineerd.
Daarnaast... met welk recht kan je een betalende member dan bannen? Met teruggave van het geld van die maand, ofzo...?
Ik zie ook wel gebeuren dat bij conflicten tussen een betalend- en een niet-betalend lid, het betalend lid word voorgetrokken... Stom, stommer, stomst. Nooit, NOOIT doen.
Citaat:
* Plaatje in profiel / naast post met 'is abonnee'
Nou... wow.
Citaat:
* Meer acties/prijsvragen, extra korting
Kunnen die extra kosten uit? Dan moet je toch wel aardig wat betalende leden trekken, toch?
Citaat:
* Toekomst: Meer mogelijkheden met fotoalbum
* Toekomst: Meer mogelijkheden in nieuwe EA systeem
* Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)
Wat een flauwekul...
Ik begin echt te geloven dat het wel degelijk om een 1 april grap gaat. Zoniet, dan vraag ik me af uit wiens brein dit onzalige idee is ontsproten...