'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:34

lindake schreef:
Anoniem schreef:

maar zou jij 2 euro permaand betalen alleen voor een grootere inbox ? en een aantal andere "nutteloze" opties ?

En zou jij 2 euro per maand betalen voor een besloten forum? Wat is daar dan de meerwaarde van?

nee ook niet... vind het zoiezo een nutteloos idee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:34

ja die wil ik nou toch wel eens horen,liefst van Bart zelf.
Want als je het idee oppert,moet je er ook een meerwaarde voor ons bokkers voor hebben,toch?

dus ik zou zeggen,geef ons duidelijkheid..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:36

Als ze zodanig in geldnood zitten dat dit nodig is, doe dan een bokt voor bokt actie. Als je ziet hoeveel die actie heeft opgebracht toen de tsunami meedogenloos had toegeslagen.....

QueenE

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:14

Wat een discussie weer zeg :=

Ik zou het nemen!
En als je het niet wilt of te duur vind neem je het toch niet?

Lijkt me erg simpel..

Om dan te gaan speculeren over financiele problemen op Bokt vind ik toch wel een beetje ver gaan :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:16

En de mensen die wel willen maar niet kunnen door omstandigheden? "pech gehad"?

Dat vond ik het mooie aan bokt, iedereen kon alles ongeacht financiële situatie.

Enneh, waarom zouden ze dit anders doen? Niet om hun eigen portemonnee te spekken maar om dingen aan te schaffen die het forum in het algemeen beter maken. Tenminste, daar ga ik van uit := Een forum onderhouden is heus niet zo goedkoop, zeker geen groot forum zoals bokt. Maar IMO zou het op een andere manier ook kunnen...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 09-03-09 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:17

Ik zou er eentje nemen :D Bok elke dag wel een paar uur dus het is wel handig!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:17

Holy sh*t! Twee euro per maand om je verslaving extra kracht bij te zetten? Heerlijk, sign me up!! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:21

MoonChloe schreef:
Ik vind eigenlijk dat als je member bent dat niet zichtbaar hoeft te zijn. Dat onderschrift onder je naam hoeft voor mij dan ook helemaal niet.

Vind ik ook. :j

Extra forum voor het membergedeelte hoeft van mij niet zo... :n

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:27

Hmm, lijkt me niet direkt een goede ontwikkeling.

Een aantal zaken lijkt me overbodig zoals speciaal members-forum, ik denk dat je dan snel een aparte clan krijgt wat bokt in tween verdeelt. Bovendien vind ik niet dat iedereen hoeft te zien wie er wel en niet betalen.

Daarnaast snap ik het nut niet van de extra pb-mappen.
Ook het banners uit kunnen schakelen snap ik niet, wat is de gedachte daarachter, waar is een ban dan nog voor?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:42

anneliesdj schreef:
Ook het banners uit kunnen schakelen snap ik niet, wat is de gedachte daarachter, waar is een ban dan nog voor?

Een banner is iets anders dan een ban hè ;) . Een banner is een reclamelogo wat je bijvoorbeeld bovenin je scherm ziet staan. Een ban krijgt iemand die niet lief geweest is ;) .

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:47

Wat heeft het voor zin om die uit te schakelen dan?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:48

Ik (en met mij nogal wat andere mensen) ergeren zich nog wel eens aan banners dus dan is het fijn als je daar niet naar hoeft te kijken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:49

Als je je daar al aan ergert :o Erger je je ook aan reclame borden op straat? := Die worden toch ook niet weggehaald omdat je de gemeente 10 euro betaald :=

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:53

Reclameborden hebben we hier niet op straat dus daar hoef ik me niet aan te ergeren. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:55

:') Dat kan ook nog... Maar wie weet komt het nog een keer :') Zo'n dikke politieke reclame! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:57

Dan ben ik benieuwd hoe jij in Utrecht langs billboards fietst/loopt/rijdt, Katja ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:57

BraveSpots schreef:
Ik vind bevoorbeeld acties waarbij je een 'naam' onder je gebruikernaam kan kopen veel leuker (dat is toch eens gedaan ooit dacht ik).

Ja, dat vind ik ook een goeie actie. :j Maak er ook gebruik van. Het zou alleen ook leuk zijn als je het ook af en toe mag veranderen. O:)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:02

Katja schreef:
Ik (en met mij nogal wat andere mensen) ergeren zich nog wel eens aan banners dus dan is het fijn als je daar niet naar hoeft te kijken.

Zoveel banners heeft bokt toch niet, je leest er net zo makkelijk overheen.

Maar ik vind dat (en de andere redenen) niet de moeite waard om voor te betalen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:11

Anoniem schreef:
Dan ben ik benieuwd hoe jij in Utrecht langs billboards fietst/loopt/rijdt, Katja ;)
Ik woon in een dorpje tegen Utrecht aan maar aangezien niemand dat kent staat er Utrecht onder mijn naam.

En voor mij zou het een reden zijn om ervoor te betalen maar als iemand anders er geen last van heeft dan moeten ze dat zeker niet doen.
Dit topic is vooral om te kijken waar mensen wel behoefte aan hebben en niet zozeer waar mensen geen behoefte aan hebben.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:26

Is dit serieus...?? Ik kan het me amper voorstellen...

Citaat:
* Banners uit kunnen schakelen

Ik vraag me af wat voor nut dat gaat hebben. Volgens mij verdien je meer door het idee te laten varen en de banners te laten voor wat ze zijn..?

Citaat:
* Meer PB mappen (15 ipv 3)
* Meer PBs per PB box (3.000 ipv 600)
* Mogelijkheid tot het versturen van PBs naar meerdere mensen (CC)
* Mogelijkheid tot attachments in PBs (plaatjes/documenten meesturen)

Er zijn vast mensen die dat práchtig vinden... maar volgens mij hebben we daarvoor gewoon een emailadres...? :z

Citaat:
* 'Members only' forum
* Bespreken van nieuw beleid/functies in members only forum
* Toegang tot een development server

Bespottelijk plan, waar al vele forums aan ten onder zijn gegaan. ''Besloten hoekjes'' is het stomste wat je als forum kunt doen en geeft steevast gesodemieter. Mensen gaan zich beter voelen dan anderen, anderen voelen zich juist weer gediscrimineerd.
Daarnaast... met welk recht kan je een betalende member dan bannen? Met teruggave van het geld van die maand, ofzo...?
Ik zie ook wel gebeuren dat bij conflicten tussen een betalend- en een niet-betalend lid, het betalend lid word voorgetrokken... Stom, stommer, stomst. Nooit, NOOIT doen.

Citaat:
* Plaatje in profiel / naast post met 'is abonnee'

Nou... wow. :Y)

Citaat:
* Meer acties/prijsvragen, extra korting

Kunnen die extra kosten uit? Dan moet je toch wel aardig wat betalende leden trekken, toch?

Citaat:
* Toekomst: Meer mogelijkheden met fotoalbum
* Toekomst: Meer mogelijkheden in nieuwe EA systeem
* Toekomst: Korting op merchandise (Bokt.nl string e.d.)

Wat een flauwekul... :Y)

Ik begin echt te geloven dat het wel degelijk om een 1 april grap gaat. Zoniet, dan vraag ik me af uit wiens brein dit onzalige idee is ontsproten... :Y)

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:26

Ik begrijp de hele comotie niet, op Hyves kun je ook kiezen om GoldMember te worden. Heb je wat extra mogelijkheden, klaar. En het idee van een extra forum speciaal voor leden was volgens mij alleen nog maar een bevlogen idee, om meerdere ideeën los te krijgen. Het lijkt wel of mensen doodsbang zijn om ook maar iets te missen......(en dan weet ik niet of het die twee euro is of de laatste roddels.........).

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:22

Ook ik ben voor, 2 euro dat kan ik nog wel missen, dan maar een patatje minder op stal :(:) 8-)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:25

Volgens mij maken een aantal mensen zich teveel zorgen, Bokt blijft gewoon zoals het is. Inclusief FZ en de mogelijkheid om mee te denken over het beleid.

Als betalend lid krijg je dan toegang tot een besloten forum. Dat zal in de praktijk vooral een HK-achtig forum worden, omdat op FZ vaak aangegeven wordt dat daar behoefte aan is. Wat het bespreken van het beleid betreft, is dat denk ik eerder in de vorm van een balletje opgooien over mogelijke ideeën die we hebben. Op dit moment hebben we alleen het team als klankbord voordat we iets op FZ praten en dan komt er een klankborgroep bij. Niet meer en niet minder.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:26

Edit: Ben het volledig met Naiksha eens :j
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 10-03-09 00:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:26

Mensen het members only gedeelte is maar een IDEE helemaal niet dat dit perse zo word.