Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Perrokai schreef:Huh, hoe bedoel jij dit nu ? Vanwege een onderschrift kun jij bepalen dat iemand zelf de stalker is ?
Perrokai schreef:Of weet jij meer misschien, heb je zelf van haar een dreigpb gehad ?
Echwel schreef:Zeg Hinke ik moet zeggen dat ik je onderschrift ook wel enigzins aanmatigend vind..
Ik hou daar niet zo van.
Hinke schreef:Idd dat vond ik eerst ook, maar waarom wordt er hier dan gezegd dat ik teveel info hier neerzet?
Iris82 schreef:Er wordt niet gezegd dat je TEVEEL informatie neer zet, er wordt gezegd dat ALS iemand kwaad wil, alles wat je neer zet al snel teveel is omdat sommige mensen er een hobby van maken om mensen te traceren en eventueel lastig te kunnen vallen. Sul gaf een voorbeeld hoe makkelijk dit was, niets meer en niets minder.
Als je in zo'n discussie zit, moet je heel goed opletten op wat andere mensen posten en niet er een eigen draai aan geven want dat maakt het discussieren vrij lastig.
Citaat:Tsjah ik heb het hiervoor nog nooit meegemaakt, dat iemand mij bedreigde dus tot dit topic had ik er geheel geen last van...
Hinke schreef:@mas:nee er was nog iemand die het zei![]()
Ik scheld niemand uit, bedreig niemand en begin geen vervelende pb discussies. Ik ben wel vaak kritisch: nu kan ik dus geen profiel meer aanmaken? Ik vind het te idioot voor woorden...
Hinke schreef:Tsjah ik heb het hiervoor nog nooit meegemaakt, dat iemand mij bedreigde dus tot dit topic had ik er geheel geen last van...
KNIP
Ik ben wel vaak kritisch: nu kan ik dus geen profiel meer aanmaken? Ik vind het te idioot voor woorden...
Hinke schreef:Daniella: moderators kunnen voorkomen dat er hier scheldpartijen worden gehouden, maar als er iemand van bokt bij jou langs wil komen om je in elkaar te slaan oid, daar doen moderators niks aan...
Citaat:De Geringe Aandacht in het Onderwijs voor Aandachtig Lezen en het Gevolg daarvan op Fora.
suleilitha schreef:Spuit elf geeft ook modder
Als je even goed had gelezen, Hinke, had je kunnen weten dat het niet alleen door ongewenste reacties via PB's lag dat ik een topic op slot heb laten zetten, bepaalde reacties in het topic waren al genoeg reden.
Off-topic, is je haf nog in E.......r? Tijdje geleden zien staan. Is vlak bij me in de buurt.