Kijk,temmen,ok,dat moet af en toe...maar hou dat lekker voor je en ga voor het verrassingseffect!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
criollolover schreef:neeee niet temmen
horsima schreef:* Denkt ook even diep na over nuldertiens puntje..* En sluit zich aan bij het tweede deel! "Ik heb getemd"...Good for you!!
Kijk,temmen,ok,dat moet af en toe...maar hou dat lekker voor je en ga voor het verrassingseffect!
Everytime schreef:Heel af en toe
laatst was er iemand die typte zo:
hoi k ebn n mijsje avn 11 jar n ehb ene poownie
Zo een hele tekst zonder punten hoofletters enz.
Dus een paar zeiden typ even abn kwam een mod dat we niet me ze alle zo aanvallend moesten doen
Tallie_Ho schreef:Temmen??
Ik heb duidelijk iets gemist. TS klaagt over topic verziekers, maar maakt vervolgens grapjes en verziekt zo haar eigen topic..
Vind ik persoonlijk ook niet dat je ooit nog mag mopperen
Runn_love_ schreef:zal ik dan maar temmen,.,, wegens offtopic??![]()
en het begon zo serieus,, ik zat trouwens ook in het voorbeeld topic,.. @ moon heb je al een excuus ??
nuldertien schreef:horsima schreef:* Denkt ook even diep na over nuldertiens puntje..* En sluit zich aan bij het tweede deel! "Ik heb getemd"...Good for you!!
you snap!
Jukurensha schreef:Runn_love_ schreef:zal ik dan maar temmen,.,, wegens offtopic??![]()
en het begon zo serieus,, ik zat trouwens ook in het voorbeeld topic,.. @ moon heb je al een excuus ??
ik zat ook in het voorbeeld topic!! die 2e quote is van mij