Vue schreef:Roosje nou wordt je irritant met je gespam, honderd keer hetzelfde plaatje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vue schreef:Roosje nou wordt je irritant met je gespam, honderd keer hetzelfde plaatje.
suus_ schreef:Marlies! Vuile spammerd
Nu ga ik echt chips halen (ik blijf maar steeds hangen hier)
MissHaffie schreef:Wat mot ik met een Hummer?
Gimme the summer
Tien, hoeveel bied je voor één stem?
CAuvraySky schreef:Go Girl, Go GirlApple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple
Shalimar schreef:suus_ schreef:Marlies! Vuile spammerd
Nu ga ik echt chips halen (ik blijf maar steeds hangen hier)
Wat denk je dat ik aan het eten ben nu?
Margot_VH schreef:sjoert en kiwiko zijn goeie kans hebber bij mij
Olympia schreef:Margot_VH schreef:sjoert en kiwiko zijn goeie kans hebber bij mij
En die zijn niet eens online...