M_D_H schreef:aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhoe komen jullie nou aan al die letters volg het echt niet meer kuch onderschrift mods kuch
hey, weetje wat ook apart is?er staat de voledige tijd wanneer iets geplaatst is...maar niet meergeplaatst 0 min of 1 min geleden ofzo
als iemand nog een G kan ontdekken kan je ook geboren maken..op 32 maart wordt een paard met staart geboren
ik heb ff bijgelezenn jooonge jonge Dat wordt puzzelen.. of juist niet.. misschien is het een hinderlaag
Goedemorgen...... Puzzelen begin ik niet aan mij te ingewikkeld. Voor de rest geen schokkende dingen geloof ik
BarockPinto schreef:hmm de 'scheldwoorden' zijn ook niet vervangen door iets anders De slimste thuis?
suze_ schreef:ownee dat wordt slaat nergens op natuurlijk geboren op 32 maart..een paard met een staart Dat kan niet... Nessah heeft de hint gegeven dat de letter P staat op plekje 2. Logischerwijs zou het eerste woord dus 'op' zijn...
Asyaa schreef:BarockPinto schreef:hmm de 'scheldwoorden' zijn ook niet vervangen door iets anders De slimste thuis? TSSS gaan we katten...Dacht das misschien wel leuk aangezien ze dat met sinterklaas ook deden.
BarockPinto schreef:Asyaa schreef: De slimste thuis? TSSS gaan we katten...Dacht das misschien wel leuk aangezien ze dat met sinterklaas ook deden.Ik doe niet aan katten das een vrouwen ding
Puera schreef:suze_ schreef:ownee dat wordt slaat nergens op natuurlijk geboren op 32 maart..een paard met een staart Dat kan niet... Nessah heeft de hint gegeven dat de letter P staat op plekje 2. Logischerwijs zou het eerste woord dus 'op' zijn...vandaag vertrouw ik niks wat ze zeggen