love_western schreef:mischien kunnen we een klacht indienen bij bart en eline dat er modjes zijn die aan het rellen zijn geslagen!Goed plan
love_western schreef:mischien kunnen we een klacht indienen bij bart en eline dat er modjes zijn die aan het rellen zijn geslagen!
love_western schreef:A_lette schreef: .... Zeg Jans denk jij wat ik denk? ... kom maar op ik ben niet bang!Ik ook niet
Pebble schreef:love_western schreef:mischien kunnen we een klacht indienen bij bart en eline dat er modjes zijn die aan het rellen zijn geslagen!Goed plan vond ik ook
Kijk dit is mijn hondje Caitjeen door een klein ongelukje mist hij nu zijn hoektand en heeft 2 littekens op zijn tongetje
Rock schreef:Awwww ik hou wel van groentjes hoor!! Na morgen houden de groentjes alleen niet meer zo van mij whaha
heelluppwist iemand hoe je een ava weer werkend kreeg? Ik was zo dom om dat groene schatje als ava te willen instellen!
Rock schreef:Awwww ik hou wel van groentjes hoor!! Na morgen houden de groentjes alleen niet meer zo van mij die drie pbs, bevatten het plan toch?
Nou ja, reken ik voor eens en altijd af met de mensen die roepen dat mijn diepste ambitie is om mod te zijn De kans om groentje te worden spoel ik nu wel als een dood goudvisje door de plee