Haha! Leuke avatar IP!! Ik zie weer veel leuks voorbijkomen, maar even voor de duidelijkheid - ik sla zelf niets op. Wie zijn logo in het algemene overzicht op PhotoBucket wil hebben moet - zoals in de eerste post staat zag ik - mij even mailen met zijn/haar boktnaam in de bestandsnaam. BVD!
Hmm... Ik weet niet wat ik van het kontje vind Sjimmy. Erg leuk uitgewerkt, maar vind de vorm niet geheel realistisch. Het wordt bovenaan te smal. De verdunde lijnen pakken wel goed uit.
Die nieuwe versie van SJimmy vind ik wel leuk! Ik vind alleen de letters te zwaar ten opzichte van het beeld.. Ik zou kiezen voor een iets suptielere letter dan.
Maar misschien een iets rustiger lettertype? Want die B is ook best wel sierlijk en je paard ook.. Misschien daarin nog iets wat betere balans..
Sjimmy
Geplaatst: 10-04-09 21:46
Je hebt weer gelijk geloof ik Ook nog even wat andere kleuren
HannahFrouk
Geplaatst: 11-04-09 09:35
Ik vind nog steeds die van bubsj (pagina 4) het mooist, is meer mijn smaak. Maar die van Sjimmy is praktisch gezien wel heel geschikt
***ziet al T-shirts voor zich in lichtblauw, dan het paard in net iets meer middenblauw zodat het heel mooi overgaat in het T-shirt en op een roze T-shirt het paard dan weer in middenroze. \Wat ik ook voor me zie is dat je als je zo'n stijl hanteert, niet perse altijd hetzelfde soort paard zou hoeven nemen. Je zou zelfs meerdere uitvoeringen en kleuren kunnen maken voor T-shirts e.d., dat is dan juist wel heel vet!!!
Ik vind een vette letter wel het mooist, maar die rooie uitvoering is me te sierlijk. Maar ja goed, lettertype kun je altijd nog kiezen.
Goed werk mensen! Ik zie overigens een aantal leuke designs voorbij komen met de voorbenen omhoog maar dat valt voor mij (als simpele niet paarden ziel) onder steigeren
Sjimmy; laatste design is ook erg leuk! Vind het paard alleen wat 'arrogant' overkomen doordat het hoofd zo omhoog staat? De 'kontversie' blijft stoer maar blijft ook erg vierkant wat wat vervelende beperkingen oplevert voor het integreren in een layout. Denk ook dat het erg moeilijk is om dat te veranderen. Hmm, weet niet of het mogelijk is om bij dat logo de O te vervangen door de achterkant van het bokkende paard?
JulienSVU
Geplaatst: 11-04-09 10:00
Phoeh lastig Sjimmy haha Ik vind nu de onderste het mooist.. maar nog niet helemaal.. Iets tussen die boldversie en die dunne versie in.. haha En misschien niet Italic maar gewoon recht... Maar ik vind het een leuk ontwerp!
Het lastige met die hoofdletter B is dat ik die NIET door het hoofd en het voorbeen wil laten vallen, alleen door de hals. En dan blijven er niet zoveel lettertypes over. Of ik moet weer aan het paard gaan zitten sleutelen.
Ik zal eens kijken of ik het paard wat minder arrogant kan laten k/lijken Dan wordt dit logo ook meteen iets minder vierkant (want kwa formaat ontloopt deze de kontversie niet zoveel )
Zal ook nog eens naar de kontversie kijken. Een aantal varianten daarvan zijn toch niet vierkant? Het lijkt misschien zo, maar dat valt echt mee. Zal er in mijn volgend ontwerp eens een lijntje om zetten